#551 Skrevet April 27, 2009 Aron: Jeg flytter vel ut etter hvert (men det blir nok ikke før utpå høsten) da blir det i hvertfall plass. Du er sikkert velkommen tilbake! Reinart: kanskje noen av de andre kan, jeg har nok med mine egne biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#552 Skrevet Mai 10, 2009 når er det noen der oppe neste gang a? Lyst å ta en tur opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#553 Skrevet Mai 11, 2009 Vet ikke helt når jeg skal opp neste gang, sender deg en mld Aron. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#554 Skrevet Mai 27, 2009 nå klør det i fingrene etter å komme tilbake i "varmen" hos dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#555 Skrevet Juni 20, 2009 Da har verksted for meg fiksa seg folkens 3 garasjer og alt bare 5-20 meter unna inngangen min Kommer innom en dag og henter de små tinga jeg har igjen der oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#556 Skrevet Juni 21, 2009 Godt å høre Aron! Jeg kan plinge på når jeg skal opp neste gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#557 Skrevet Juli 1, 2009 Da har jeg kommet over lokaler på kongsvinger, men trenger ganske mange flere sikre betalere for å kunne si ja. Noen interesse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#558 Skrevet Januar 11, 2010 15*3 meter ledig fra 1 februar. altså 1 port. porten helt til høyre. det er vegg på høyre side på plassen. 600mnd. ring hvis int. 99156909 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#559 Skrevet Januar 11, 2010 hvem flytter ut nå tommy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#560 Skrevet August 10, 2010 Ledig enda? trenger et skru sted igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#561 Skrevet August 11, 2010 Jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#562 Skrevet August 21, 2010 Jeg trenger også plass. har verksted på alnabru, men kan ikke ha bil stående der, så trenger egentlig bare en parkeringsplass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#563 Skrevet September 27, 2012 Hei Jeg er vel forholdsvis seeent ute, men er veldig interressert dersom det skulle bli en ledig plass Mvh Rune Eilertsen Tlf 909 90 002 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...