#226 Skrevet Desember 3, 2007 trur nok helst det er bakstillingen som er skjev... de tåler ikke alverden om man først er uheldig.. men tru gjør man i kirka!!! ja, det var det brodern din(Glemt navnet hans:p) mente også..Han var innom i går Så får håpe da at det er bare bakstillingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Desember 5, 2007 fikk gjort noe i dag da. ut med 10vt motoren ivertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Desember 5, 2007 Jeg tar en tur oppom i morgen.. Må jo sjekke at dere oppfører dere skikkelig! Aron har kopiert nøkler og jeg skaffer ny lås til døren i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Desember 5, 2007 Jeg tar en tur oppom i morgen.. Må jo sjekke at dere oppfører dere skikkelig! Tommy er skikkelig umulig!! Setter brusen sin på bordet mitt hele tia Men over til noe annet. Har fått ribba litt av bilen og i samme slengen fant vi ut at den er skeiv.. Så da er det på jakt etter nytt skall. Tommy hadde også med seg en haug med lysarmaturer som vi satt opp midlertidig, funka ganske greit Fikk bare tatt to bilder siden mobilen min streiket nesten..Med engang kamera ble rettet mot Tommy valgte han å gå ned på knær og opp med rumpa: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Desember 5, 2007 Fine benker! Tenkte å lage meg en slik en mot veggen der bilen min skal stå. Begynner i morgen, men jeg må vel rydde bort alt rotet som stod der sist først! Men det begynner jaggu å ligne et verksted! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Desember 5, 2007 bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Desember 5, 2007 ja rotet til tom står der ennå... hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Desember 5, 2007 jeg tenkte mer på vårt rot som står inntill veggen mellom peisestua og søppelfyllingen til Tom.. Var der jeg tenkte å sette bilen. Det blir sikkert en ordnings med søppelet etter hvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Desember 5, 2007 plarene osv kan vi jo bare flytte... kommer ikke opp før tidlig på fredag jeg...skal rydde litt i div bmw deler.... ellers har jeg rota noe fryktelig da hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Desember 5, 2007 Men er greit å bli kvitt Tom sitt rot og Hjelper deg i morgen med å rydde jeg endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Desember 6, 2007 Kjipern med bilen din Aron. Du finner sikkert en billig løsning da du kun trenger skallet! Skulle gjerne hatt en nøkkel jeg, er du der oppe i kveld/morgen? Fader å du jobber a Tommy.. Titta så vidt innom her forige kvelden! Ps. Be gentel med 10vt! Mulig jeg tar den om du selger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Desember 6, 2007 Kjipern med bilen din Aron. Du finner sikkert en billig løsning da du kun trenger skallet!Skulle gjerne hatt en nøkkel jeg, er du der oppe i kveld/morgen? Ja..er litt surt, men forventa ikke noe annet egentlig Jeg er der nok til 21.00 i morra kveld..og da er det ut for kvelden Ga endre resten av nøklene..Tok du dem med deg eller ligger de der oppe endre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Desember 6, 2007 Nøklene ligger på min lekre ny-oppsatte arbeidsbenk! Andreas sine nøkler er de med 2 på knippe, den enkle er Tommy sin. Ny lås er også på plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Desember 6, 2007 P.S Jeg klarte å trykke min ubehanskede hånd hardt på et av de dobble lysstoffrørene.. Det gikk bra med hånden, men vi trenger et nytt lysstoffrør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Desember 10, 2007 50lapp skrudd fast på benken din endre .hehe:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Desember 10, 2007 foresten, vi har 13 extra lysrør så du kan trykke i vei---... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Desember 10, 2007 flotters! (Både 50-lappen og mengden lysrør..) Blir mest sannsynlig en liten tur opp på meg i morgen. Må se ann dagsformen litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Desember 10, 2007 Jeg kommer ikke i morgen desverre..må jobbe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Desember 12, 2007 På tide med en oppdatering i tråden for de som kanskje følger med! Vi har begynnt å komme oss inn i verkstedet nå. Mye som gjenstår, men samtlige har begynnt å skru så det begynner da ihvertfall å ligne noe. Vi har vel kanskje planer om å bygge oss en hems etterhvert, men får vel ta det litt etterhvert tror jeg. Legger inn noen bilder av hvordan det ligger an med bilene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Desember 12, 2007 Se her ja..tatt bilder og jo glemmer kamera hver gang..hehe. Har nettopp vært og kjøpt meg nytt skall også..så når jeg får skallet blir det 3 dørs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Desember 12, 2007 Se her ja..tatt bilder og jo glemmer kamera hver gang..hehe.Har nettopp vært og kjøpt meg nytt skall også..så når jeg får skallet blir det 3 dørs Det ble skall ja! Konge! henta det eller? Blir det å leite etter 3dørs interiør nå da eller går det an å modifisere det du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Desember 12, 2007 Må nok selge unna det jeg har også kjøpe meg noe 3 dørs...sitter GTI interiør i det skallet. Men er ikke pent Han må ta ut motor osv før jeg kunne hente det..så han skulle gi beskjed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Desember 12, 2007 Må nok selge unna det jeg har også kjøpe meg noe 3 dørs...sitter GTI interiør i det skallet. Men er ikke pent Han må ta ut motor osv før jeg kunne hente det..så han skulle gi beskjed Skjønner... Greit det da, så får du litt tid til å ribbe den skeive! Hvordan er denne generellt da? lakk osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Desember 12, 2007 Skjønner... Greit det da, så får du litt tid til å ribbe den skeive! Hvordan er denne generellt da? lakk osv? Ene døren var ikke noe pen, liten bulk bak, kanaler så fin ut, generelt grei..ikke noen skader ellers. Så blir bra det her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Desember 12, 2007 ang interiør så kan du vel bruke deler av det du har? Såfremt du finner erstatningsdeler med lik trekk åffcårs, kanskje lettere sagt enn gjort.. Grattis med nytt kaross! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...