#426 Skrevet April 7, 2008 hehe..høres ikke dumt ut nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#427 Skrevet Mai 1, 2008 hva blir det til med dugnad? Jeg har litt å gjøre nå i helgen, så neste helg hadde vært best Tommy, fått tatt det skrotet som lå utenfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#428 Skrevet Mai 2, 2008 hva blir det til med dugnad? Jeg har litt å gjøre nå i helgen, så neste helg hadde vært best Tommy, fått tatt det skrotet som lå utenfor? Neste helg er det banekjøring på Rudskogen om lørdagen og utstillingstreff i Halden på søndagen så da er jeg opptatt begge dagene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#429 Skrevet Mai 2, 2008 åja =/ Vet ikke hvilken dag som passer folk best jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#430 Skrevet Mai 4, 2008 Fikk dere ordnet metallskrotet utenfor? Dugnad må bli i uken en gang, enten denne eller neste. Jeg kan ikke fra og med torsdag og ut helgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#431 Skrevet Mai 6, 2008 den er god.. Når kan dere andre? Jeg har forsovidt kjøpt meg "ny" golf, endelige prøvetur og kjøp skjer den 20ende fronten er byttet ut da, med corrado front..Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#432 Skrevet Mai 6, 2008 Får håpe du har mer hell med denne bilen da Aron! Har alle betalt husleien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#433 Skrevet Mai 6, 2008 Får håpe du har mer hell med denne bilen da Aron! Har alle betalt husleien? Yup.. hehe. Lei alt uhell jeg har hatt med bil nå gleder meg til å hente den og sette den på værste for litt opppussing. Leia er betalt fra min side: 16.04.08 - Endre Dahlen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#434 Skrevet Mai 19, 2008 Skjerpings alle sammen: mad : Brukte nesten 15 minutter bare på og rydde plass så fikk inn bilen min idag for mekking. Greit jeg ikke har bil stående her fast om dagen, MEN betaler fullt ut for plassen min for det og blir ikke akkurat blid av og måtte rydde unna ANDRES rot for og kunne bruke MIN plass: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#435 Skrevet Mai 19, 2008 Skjerpings alle sammen: mad :Brukte nesten 15 minutter bare på og rydde plass så fikk inn bilen min idag for mekking. Greit jeg ikke har bil stående her fast om dagen, MEN betaler fullt ut for plassen min for det og blir ikke akkurat blid av og måtte rydde unna ANDRES rot for og kunne bruke MIN plass: bråk : Vi MÅ! ta en dugnad snart.. Jeg vet selv jeg har mye å rydde: rolleyes skal bli bedre på det der:o: flau : Får håpe strømmen kommer tilbake snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#436 Skrevet Mai 21, 2008 Det er i hvertfall god plass til å få inn bil nå Ørjan. og så er det blitt strøm! Tommy gjorde en god jobb i går med å fikse strøm i alle uttakene vi har satt opp.. Så nå er det lyst og "fint"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#437 Skrevet Mai 21, 2008 Og nå har jeg rydda min plass og kosta flere steder, pluss jeg og Tommy har vært litt i det kreative hjørne i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#438 Skrevet Mai 28, 2008 Dugnad neste tirsdag! Tom stiller med bil så vi får kjørt bort alt søppelet vårt! Noen som kan ta med noen søppelsekker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#439 Skrevet Juni 1, 2008 alle klare til tirsdag(hvem er med)?? jeg kan sikkert kjøpe med søppelsekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#440 Skrevet Juni 1, 2008 slipper å kjøpe... "låner" av jobben.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#441 Skrevet Juni 2, 2008 Møtes i morgen kl 1600 på værste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#442 Skrevet Juni 2, 2008 alle klare til tirsdag(hvem er med)?? jeg kan sikkert kjøpe med søppelsekker Må nok dumpe dere i morgen. ER også med i Oslo NAF og vi skal ha den årlige Før ferie sjekken for medlemmer i morgen og på torsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#443 Skrevet Juni 2, 2008 Det går greit Ørjan! Kunne du tatt med et sett felger til Våler for meg i helgen? Blir hentet der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#444 Skrevet Juni 2, 2008 Det går greit Ørjan! Kunne du tatt med et sett felger til Våler for meg i helgen? Blir hentet der.. Skal vell gå det. SKal alene oppover med stasjonsvogna så er nok plass tild et 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#445 Skrevet Juni 2, 2008 da blir det deg og meg da endre? Tommy kunne heller ikke komme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#446 Skrevet Juni 2, 2008 Ørjan: Flott! Skal tørke av dem støvet i morgen så blir ikke bilen din skitten! Legger dem ved plassen din.. Aron: Og Tom.. Vi får ha en til gode på de andre latsabbene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#447 Skrevet Juni 8, 2008 Kommer ikke på verkstedet i nærmeste framtid. har ikke lov å kjøre lenger: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#448 Skrevet Juni 8, 2008 Kommer ikke på verkstedet i nærmeste framtid. har ikke lov å kjøre lenger: bh : hva har skjedd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#449 Skrevet Juni 8, 2008 hø.....133 i 70`n er ikke lov har jeg blitt fortalt i ettertid: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#450 Skrevet Juni 10, 2008 hø.....133 i 70`n er ikke lov har jeg blitt fortalt i ettertid: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...