#3726 Skrevet November 12, 2012 Jeg tenker egentlig mye det samme som deg, er veldig ny med HDR opplegget, så fortsatt veldig usikker på om jeg liker det, prøver en del forskjellige ting egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3727 Skrevet November 12, 2012 Mange som er gode til å ta bilder her Selv om det ble en kul effekt på HDR-bildene dine Ivar, så likte jeg nok best de 3 som var mest naturlige Men bare flotte motiver! Legger ut et uredigert bilde fra i vår, kan nok komme flere etterhvert. Bare å redigere hvis noen har forslag til hvordan det kan bli bedre, har dessverre ikke RAW fil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3728 Skrevet November 12, 2012 Legger ut et uredigert bilde fra i vår, kan nok komme flere etterhvert.Bare å redigere hvis noen har forslag til hvordan det kan bli bedre, har dessverre ikke RAW fil. Var ikke helt i det kreative hjørnet i dag.. Gjorde i hvertfall et tappert forsøk (ser kvaliteten ble fryktelig dårlig på bildet jeg la ut her..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3729 Skrevet November 12, 2012 Flott bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3730 Skrevet November 12, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3731 Skrevet November 12, 2012 Takker Fant igjen en redigert versjon en kamerat av meg gjorde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3732 Skrevet November 16, 2012 (endret) Tok et bilde av en Alfa her om dagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3733 Skrevet November 17, 2012 Her er et par bilder av gamle bilen til broren min, og lett sykkelen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3734 Skrevet November 17, 2012 Tok et bilde av en Alfa her om dagen:) Lekkert og skarpt bilde! Ikke langt unna at man kan tolke "Alfa Romeo"-trykket på bremsekalipperen Hvordan ble bildet tatt? Gjetter på følgebil og blitz..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3735 Skrevet November 18, 2012 Lekkert og skarpt bilde! Ikke langt unna at man kan tolke "Alfa Romeo"-trykket på bremsekalipperen Hvordan ble bildet tatt? Gjetter på følgebil og blitz..? Ingen av delene:) er brukt rig til det bildet og en runde i ps:) Kan legge inn "før" bilde i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3736 Skrevet November 19, 2012 Her er "før" bildet av Alfaen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3737 Skrevet November 19, 2012 hva koster en slik rig? Blir helt syke bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3738 Skrevet November 19, 2012 hva koster en slik rig? Blir helt syke bilder Omlag 1000$ Kan fint lage en selv, men spørs om det ville blitt så mye billigere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3739 Skrevet November 26, 2012 Ålesund for noen kvelder siden..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3740 Skrevet Desember 2, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3741 Skrevet Desember 5, 2012 Hender en sjelden gang blandt alt rotet i kameraminnet at jeg har et bilde jeg er fornøyd med:) Prøver å holde meg uten redigering bare bruke kameraets effekter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3742 Skrevet Desember 6, 2012 Knipset litt fra terassen min her en dagen Fint lys nå om vinteren. Nikon D90 og Nikon 70 - 200 f2.8 vr2. _DSC0216 copy_ver2 copy_med by teigas2011, on Flickr _DSC0162 copy_med by teigas2011, on Flickr _DSC0301_2_3_4_5_6_7_tonemapped copy_small by teigas2011, on Flickr søral_small by teigas2011, on Flickr _DSC0439 copy_small by teigas2011, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3743 Skrevet Desember 8, 2012 Solide vinterbilen min, hehe.. Følger med i denne tråden, masse fine bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3744 Skrevet Desember 8, 2012 Jeg har nettopp fremkalt en ny film som denne gangen var i svart/hvitt. Det er alltid like spennende å ta bilder med film da man aldri vet hvordan resultatet blir. Til gjengjeld så får man et utrolig kult utseende på bildene om de blir vellykket. Ingen biler dessverre, men jeg håper dere synes det er greit med noen pene jenter og Om dere liker bildene og vil se mer, så sjekk gjerne ut http://www.andrejaskiewicz.no/blog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3745 Skrevet Desember 25, 2012 et lite julebilde jeg ble ganske fornøyd med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3746 Skrevet Desember 29, 2012 Hei! hvordan legger man ut bilder på siden min?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3747 Skrevet Januar 6, 2013 Tenkte jeg kunne slenge ut 3 bilder for litt kritikk. Synes selv det er utrolig morsomt å ta bilder, men det går noen uker mellom hver gang, så bruker litt tid på å komme igang igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3748 Skrevet Januar 7, 2013 Kule bilder Toppen av Kefasbygget du står på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3749 Skrevet Januar 7, 2013 Kule bilder Toppen av Kefasbygget du står på? Takk så mye. Mulig at det er navnet ja. Mener at det er BAMA eller noe sånt som ligger i lokalene der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3750 Skrevet Januar 7, 2013 Moro å prøve seg frem med litt forskjellige innstillinger Ja kan nok stemme, er ihvertfall det hvite store gamle bygget i Økernveien! Hva for kamera bruker du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...