Østfold: Lekekveld på Glattkjøringsbane??

Anbefalte innlegg

Hei å hå! Jeg har vært i kontakt med Naf banen på rudskogen angående å leie banen en kveld og tenkte å lufte det her, om det er noen interesse for det. (har seff spurt Knut-Richard først : rolleyes)

 

Det koster da 900,- per time å leie banen, og det er da uavhengig av hvor mange biler det er. Da kan vi bruke banen som vi vil, og kjøre og kose oss (leke : rolleyes) og få en oppvarming på hva vi kanskje har i vente utover vinteren. Morro OG fornuftig?? : smil :: rock :

 

Regner med at det stort sett vil være kveldstid som passer for de fleste her, å banen er stort sett ledig de fleste kvelder utover, så er bare å prøve å finne en kveld som passer for flere her :)

 

Noen interresse for dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns dette er et knallbra forslag selv iallefall. Hadde vært moro å kjørt litt på glatta! ( noen som har en quattro å låne bort? :P hehe )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Ja dette hadde vært kjempe!

 

Klart, det er nok ikke som å kjøre på bane med is, og vi får nok ikke kjøre heeelt bajas, noe som jeg forstår veldig godt, men sinnsykt bra iniativ Alex, så kanskje noen av oss vil klare å håndtere bilen bedre i vinter :D

 

Og knut, Er ikke bilen til kjersti solgt da vi skal prøve oss kan du jo ta den ;) Hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å avtale en kveld det passer da jo ;) hvor lenge vi leier banen får vi jo se ettersom hvor mange vi evt blir. Skulle som Knut-Richard sier, hatt en quattro, men jeg stiller med trynetrekker og stram brekkvaier jeg hvartfall : haha :

 

Jeg var der å kjørte på åpen dag i fjor, og siden det ikke var flere enn meg, brodern og en kamerat som kjørte blei det endel kjøring og lite venting.. Da fikk vi kjøre rimlig fritt hvartfall! Kameraten hadde 240 med v8 og sperre og det blei endel eksra rundinger her og der, men de sa ikke noe om det : smil : Men er jo igrunn viktig og overholde reglene og sånn, og følge trafikklysene der, så det ikke smeller.. Da får vi kanskje leie banen flere ganger også : rolleyes

 

Når passer det for folket da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med på litt kjøring iafall:) men naf banen? dvs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dæven hørtes ut som en plan : smil : hehe har en syncro som jeg skulle ha prøvd litt :P er vel NAF banen ved rudskogen de mener ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er på Rudskogen ja! den banen som en kjører forbi på vei inn til baneområdet ved hovedbanen og gocarten :)

 

Hva med en kveld til uka da? passer det for folk da? Hvis vi skal "varme opp" til vintern, så bør en jo ikke vente så lenge.. Kan jo være her hvert øyeblikk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at jeg også blir med på dette .... :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er ingen av banen du linket til, Det er NAF som har banen ikke Rudskogen Motorsenter, men det ligger ca midt mellom rudskogen og hovedveien. (den som går fra rakkestad til sarpsborg) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har en quattro å låne bort? :P hehe

 

Jajøss, bare å komme å hente min :P;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken dag passer det best for folk her da?

Mandag - Tirsdag - Onsdag - Torsdag - Fredag ?

 

Til uka eller neste uke? Når passer det for folk?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra forslag Alex:) Er nok ikke så dumt å "varme" opp litt før vinteren!

Selvom det sikkert ikke er lov med skikkelig grisekjøring, så er det sikkkert nok til å ha det gøy et par timer:)

Ser ut som uka mi er åpen foreløpig hvertfall, så andre som har litt tettere skjema får gi lyd når det passer for dem så satser jeg på at jeg er med hvertfall:))

 

(bare jævelig kjipt at kjerra fusker enda): bh :: bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer alle dager til uka untatt onsdagen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer best mandag el onsdag for meg ! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer vel alle dager her. Skal låne verkstedet til sjefen i helga, så da stiller jeg med ENDA lavere, og stivere Audi forhåpentligvis :) Nye fjærer, dempere, og motorfester :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kan ikke trådstarter bare si en dag så går vi ut fra den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tar helt feil så vil trådstarter sette dagen til onsdag, eller torsdag tenker jeg? :P Hørte noe om at det var flere som gjerne ville være med som ikke kunne pga jobb mandag og tirsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. overtid på meg til onsdagen. krysse fingra får at det blir torsdagen da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi ta en telling på hvor mange det blir hvis det blir da? Litt vesentlig for hvor lenge vi bør leie banen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi ta en telling på hvor mange det blir hvis det blir da? Litt vesentlig for hvor lenge vi bør leie banen...

 

ME:) og kanskje Kjersti

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SEtt opp en dato og klokke slett!!

 

Vi ankommer med en audi RS6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Freddy, kommer dere eller sier du at dere kommer, og så kommer dere ikke, slik som stort sett altid skjer virker det som?

 

Jeg håper da jeg kommer, så lenge ikke audien detter ifra hverandre eller noe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.