Østfold: Lekekveld på Glattkjøringsbane??

Anbefalte innlegg

Da sier trådstarter (som også har et navn : haha :) Førstkommende torsdag 22. fra kl 18.00 til 20.00 (evt 21.00). MEN med ett forbehold om at banen er ledig da. kan ringe å bestille banen i morgen. Hvis det er flere som gjerne skulle vært med, men som ikke kan nå, så er det jo ikke noe i veien for å leie banen flere ganger :)

 

Hvordan visste du det Rune-Andre? : rolleyes;)

 

Heftig Freddy! : rock : Bare å komme! låner ikke bort bilen en tur å eller? : smil :: haha :

 

Hvordan passer det for folk? Må nesten ha en bindende påmelding på dette, siden antallet påvirker hvor lenge vi leier banen :)

 

Mvh Alex : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Freddy, kommer dere eller sier du at dere kommer, og så kommer dere ikke, slik som stort sett altid skjer virker det som?

 

Jeg håper da jeg kommer, så lenge ikke audien detter ifra hverandre eller noe :P

 

Kommer dere ikke,slik som stort sett alltid skjer virker det som!!!!

 

HVA mener du med dette ?

HAr da alltid stilt opp på ting jeg har sagt vi kommer på.

 

Ska nok bli gøy med rs6 der tenker jeg.:)

 

torsdag ok her : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer dere ikke,slik som stort sett alltid skjer virker det som!!!!

 

HVA mener du med dette ?

HAr da alltid stilt opp på ting jeg har sagt vi kommer på.

 

Ska nok bli gøy med rs6 der tenker jeg.:)

 

torsdag ok her : rock :

 

Beklager, hvis du tok dette som direkte ment mot deg, for det var det absolut ikke. Men generelt utover mot alle som " SKAL VÆRE MED! " også ser man aldri noe til de. Beklager at jeg satt det på den måten så det ble oppfattet som direkte ment mot deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag 1800 kommer jeg, Kjersti kan ikke da ho jobber langdag...

 

Kjempesynd...........................for HO :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare understreke at jeg må ringe å booke banen i morgen. Så håpe den er ledig. :)

 

Ser ut som det blir endel? : smil : Leie 3 timer da eller? : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare understreke at jeg må ringe å booke banen i morgen. Så håpe den er ledig. :)

 

Ser ut som det blir endel? : smil : Leie 3 timer da eller? : rock :

 

fra 1800-2100

må jo være knall bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg telefon fra Alexander(trådstarter :P) at banen er leid på torsdag den 22/11-07,

 

så da er det bare å gnis eg i hendene og gjøre klar for litt proaktiv øvelse til vinteren :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt ut en liten mail til samtlige medlemmer, så kan jo håpe oppmøtet blir enda bedre! ;) kan jo i det minste håpe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

burde jeg vente med å sette på vinter dekka til etter at vi har vært på banen? får nye på onsdag trur jeg... har bare ikke lyst til å spinne ut alle pigga første dagen lix :P haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da er som nevnt her, banen leid inn :) De koker kaffe på stedet til de som vil ha det :) Håper det kommer noen, så det blir litt sosialt også :) Åssen en skal organisere kjøringa så hver enkelt før kjørt mest mulig, uten mye venting i kø, vet jeg ikke, men det finner vi sikkert ut av :)

 

Hadde også vært moro om noen kunne tatt med seg et kamera eller noe å fått tatt noen bilder under kjøringa. er jo fett med sladdebilder : rolleyes

 

Men er det bare jeg som stiller med trynetrekker?? : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da er som nevnt her, banen leid inn :) De koker kaffe på stedet til de som vil ha det :) Håper det kommer noen, så det blir litt sosialt også :) Åssen en skal organisere kjøringa så hver enkelt før kjørt mest mulig, uten mye venting i kø, vet jeg ikke, men det finner vi sikkert ut av :)

 

Hadde også vært moro om noen kunne tatt med seg et kamera eller noe å fått tatt noen bilder under kjøringa. er jo fett med sladdebilder : rolleyes

 

Men er det bare jeg som stiller med trynetrekker?? : dum :

 

 

hehe jeg stiller med syncro så er ikke umuli at det bare er du som har tryne trekker :P hehe du får stramme brekket extra hehe : rolleyes jeg har kamera men det er et sånt cannon ixus 700 da. sikkert ikke det beste men :P sikker noen andre her som har noe mer gromt vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka akkurat med brodern, og det var litt uvisst om det passa for han, men skal se om ikke jeg får dratt han med. Isåfall så håper jeg å få styre skuta hans gjennom et par svinger :P

 

Tar med kamera såklart, men nå er det jo forsåvidt ganske så mørkt kl.18.00, så kan bli litt vrient å få gode bilder, men vi prøver ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vanskelig å ta bilder i mørket.. Banen er jo opplyst, men alikevel. : rolleyes Topp fotoforhold er det vel ikke.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å siden jeg er eneste som har noen akslinger mindre enn andre her, så syns jeg at jeg kan få prøve åssen det egentlig skal være : haha :: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alex, bare å si ifra så skal jeg lage plass til deg :P Venter med vinterhjul selv, så får virkelig håpe det ikke blir minusgrader på torsdag, for da har jeg et stort problem på vei hjem! :o (nesten helt utslitte Goodyear Eagle F1 dekk. Sliks på IS tror jeg er dårlig kombinasjon!)

Også skal jeg ta med skikkelig videokamera, pluss digitalkamera :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få tatt med filmkamera selv her,

 

men kjører pigg jeg, men skal jo kjøpe nye dekk likevel så det få bare spinnes ut det som skal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir nok også å se imorra:D må jo bare prøve å få til dette, blir knall bra!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser du som at det faktisk kan komme noen i morgen : rock :: smil :

 

Bare for å komme med en liten påminnelse, så blir det 1800kr for å leie banen 2 timer, og 2700kr for 3 timer. Det greieste er vel å bare dele summen på antall biler som kommer (uavhengig av hvor mange det er i bilen). Men mindre noen andre har noen bedre forslag! :)

 

Også håper jeg folk har forståelse for at det bør kjøres litt på omgang om det blir mange. Det er bedre å kjøre 5 og 5 om vi er 10, (f.eks) så det ikke blir så mye køventing på banen. Da er det bedre å stå å knegge dritt mens vi ser på "andre halvdel" kjører :)

Ikke at jeg tror det blir noe problem ;)

 

Jeg bestemmer ikke noe altså, bare tenker høyt her : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet desverre ikke om jeg får kommet imarra.. Håper å få det til, men mulig jeg må jobbe overtid imorgen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser du som at det faktisk kan komme noen i morgen : rock :: smil :

 

Bare for å komme med en liten påminnelse, så blir det 1800kr for å leie banen 2 timer, og 2700kr for 3 timer. Det greieste er vel å bare dele summen på antall biler som kommer (uavhengig av hvor mange det er i bilen). Men mindre noen andre har noen bedre forslag! :)

 

Også håper jeg folk har forståelse for at det bør kjøres litt på omgang om det blir mange. Det er bedre å kjøre 5 og 5 om vi er 10, (f.eks) så det ikke blir så mye køventing på banen. Da er det bedre å stå å knegge dritt mens vi ser på "andre halvdel" kjører :)

Ikke at jeg tror det blir noe problem ;)

 

Jeg bestemmer ikke noe altså, bare tenker høyt her : vinke :

 

 

høres jo bra ut detta. bare å ta ut noen kr fra minibanken da. er hjelm påbudt eller ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke hjelmpåbud :) Har hvartfall ikke vært det når jeg har vært der før : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Bare lurte på om det går greit å kjøre på sommerhjul også? Har kun kjørt en sesong på sommerhjula, så det er bra mønster i de.

Tar det her som leke/øvelseskjøring:-)

Noen som vet om vi er flere enn 10 biler som kommer i tilfelle? Har ikke best økonomi om dagen....og hvis det bare blir feks 5 så må jeg stå over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.