Østfold: Lekekveld på Glattkjøringsbane??

Anbefalte innlegg

Fredrik, problemet er vel at hvis alle har holdningen med at hvis vi blir "bare" 5 så kommer det omtrent ingen... Folk må komme, ellers blir dette latterlig dyrt for oss som først skal være der... Har råd til å bruke litt penger på å ha det himla morro og sosialt 1 dag i måneden.

 

Jeg kjører sommerhjul, og har ingen planer om å "ødelegge" piggdekkene mine på å leke uten is og snø under :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal bare skifte å spise å fylle på litt olje på bilen så stikker jeg utover : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Bare lurte på om det går greit å kjøre på sommerhjul også? Har kun kjørt en sesong på sommerhjula, så det er bra mønster i de.

Tar det her som leke/øvelseskjøring:-)

Noen som vet om vi er flere enn 10 biler som kommer i tilfelle? Har ikke best økonomi om dagen....og hvis det bare blir feks 5 så må jeg stå over.

 

Sommerdekk funker nok bra det. Kan ikke tenke meg folka på kjøreskolene driver å legger om fra sommer- og vinterdekk hver gang de har glattkjøring der oppe iallefall... ? Flertallet ser iallefall ut til å komme med sommerdekk, så blir det glatt, blir det glatt for mange :D

 

Når det gjelder økonomi og antall biler, så har jeg forståelse for det. Er litt forskjell på 540 og 270 kroner for litt lek og moro. På en annen side, så har vi valget mellom 2 og 3 timer, og betaler for det vi er der.. Dvs, møter det 5 stk, så tipper jeg det blir 2 timer og da kommer det på 360,- pr pers, men det er worst case håper jeg! Jeg velger å tro at vi blir minst 10 biler på plassen der oppe idag, håper iallefall det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke fikk med meg dette, men jeg forventer bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder tror jeg nok det ble dårlig med :( Men de som prøvde å ta kan jo legge ut dersom det ble noen halvveis allrighte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke fikk med meg dette, men jeg forventer bilder :)

 

Synd du ikke fikk med deg dette ja, skal få lagt deg til på maillista så du får blitt med neste gang det skjer noe..

 

Ble desverre veldig dårlige bilder iom det var såpass mørkt, så var litt vrient å få tatt bilder av bilene i fart. Men får legge ut noen bilder av biler i ro i det minste + noen skikkelig dårlige fartsbilder.

 

 

IMG_5224.jpg

IMG_5233.jpg

IMG_5236.jpg

IMG_5247.jpg

IMG_5248.jpg

IMG_5249.jpg

IMG_5252.jpg

IMG_5254.jpg

 

Hvorfor i huleste blir det bare linker??? arg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

morro detta da bare litt vanskelig å få den helt bredt sjøl om det hjalp på slutta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å få den bredt var vel ikke største problemet. VaR værre å ha noen som helst kontroll på den når det først ble bredt. For da sklei det jo noe så sinnsykt også da! :o Men var morro, selv om det kun ble 15minutter kjøring på meg :'( Beklager at jeg var så treg folkens. Men jeg sa jeg skulle møte opp, og da gjorde jeg det også ;) Bedre sent enn aldri. Får heller skjerpe meg til neste gang å komme meg avgårde tidligere. Ble sinnsykt stress i dag. Jobb, en tur til Mjøndalen, rudskogen. :P jaja, gikk nesten da. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å få den bredt var vel ikke største problemet. VaR værre å ha noen som helst kontroll på den når det først ble bredt. For da sklei det jo noe så sinnsykt også da! :o Men var morro, selv om det kun ble 15minutter kjøring på meg :'( Beklager at jeg var så treg folkens. Men jeg sa jeg skulle møte opp, og da gjorde jeg det også ;) Bedre sent enn aldri. Får heller skjerpe meg til neste gang å komme meg avgårde tidligere. Ble sinnsykt stress i dag. Jobb, en tur til Mjøndalen, rudskogen. :P jaja, gikk nesten da. :D

 

 

Du skal ha cred for at du i det hele tatt kom da, men kjipt at det ble så lite kjøring på deg.. Men men, kommer vel flere anledninger. Var veldig moro, selvom det ble mye ukontrollert ratting fra min side, hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var morro i går =D bra oppmøte =P var veldig breit med passelat noen ganger oxo =P hehe var ikke alltid lett å kontrolere med hehe ingen bilder av passelat?

 

når jeg kom til askim så så jeg at jeg hadde fått stein mellom felgen å dekket å det hadde sivi ut luft, så måtte på med rerserve hjulet jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøve å lage en sånn treff igjen.. var det lov med piggdekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du lyst til å kjøre med piggdekk er det bare å kjøre det ;) Jeg gjorde det hvertfall :D

 

Var morro i går, særlig med at Freddy kom med RS6'n og faktisk brukte den (nesten mer enn noen annen bil) :)

 

Synd det var guffent vær, men det holdt oss jo egentlig ikke borte fordet.

Men morro å faktisk se at det dukker opp litt folk på ting som arrangeres, og merker at vi har en del å prate om når vi først treffes. Det er jo litt artig da :)

 

Bra idè Alexander ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk for i går da :) Håper folk hadde det artig. Syns det morro at det kom så mange som det faktisk gjorde selv om været ikke var med oss. Glatt var det, så blei jo litt så som så slædding med framhjulsnapper´n.. : rolleyes

 

Fikk jo prøve en quattro jeg også da, (takker Christoffer) så dere fikk vel knegga godt når jeg prøvde meg på det. : haha : Men syns jeg klarte meg bra til ikke å ha kjørt 4hjulstrekk noe mer en noen timer tilsammen i min tid :) Fikk jo litt slædd siste gangen : haha :

 

Men morro var det! Håper det kommer minst like mange på treff utover også : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.