A90 med S2 3B motor,STARTA I KVELD!!

Anbefalte innlegg

HVA VAR DET JEG SA!? :D

 

Dette fungerte fint slik det var koblet, det var jeg rimelig sikker på siden jeg hadde kobla det selv og fått info om at så lenge bensinreleet fungerte så skulle det funke helt fint ;) Cant fight logic..

 

Bård var på god vei til ES for å bruke en grei sum på å få den startet, så jeg ringte ett par ganger og masa om at det var bare tull og at feilen lå i fordelern.. Jaggu bra da det nytter å mase :P

 

 

Tror ikke jeg gjorde så dumt i å kjøpe en rotor ekstra rett før jeg solgte bilen heller, men lot være å montere den.. bra den kom til nytte da.: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere;) hva er igjen før den klar til kjøring da?

 

Kjørte for egen maskin av henger`n og inn i garasjen nå nettopp, og alt fungerte fint :)

Så en liten prøvetur ble det ;)

 

 

 

Takktakk alle sammen :)

Vidar irriterte meg litt på telefonen i går ja:p, så jeg MÅTTE se på den i dag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Bård :D

 

hvordan går den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Bård :D

 

hvordan går den?

 

Takktakk Ulf :D

 

JOda, etter forventningene så går den da fint..... lugger litt på rundt 1000,1200rpm..... men det kan være fuktighet en plass... :)

Er strålende fornøyd nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe smiler vel bredt nå;) og får helt sikkert ikke sove i natt for du tenker bare på 90'n:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit hvordan det er :D unner deg denna nå:D er det valgets kval i morgen da eller? fest? eller kjøring? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke helt kjøre klar enda, litt små fiks ("kos") gjenstår :D

 

Glemmer nok ikke denne kvleden på en stund , har blitt vant til at den ikke starter..

Så jeg hadde ikke de helt store forventningene......

Skikkelig morro å ringe vidar etterpå

 

I morgen blir det en skikkelig lufte runde, var ikke så mye varme å hente ut akkurat :D

Kom nettopp hjem fra en liten quattro runde i 100`n, snør jo som bare F... her :)

 

Blir nok en halv boks øl i morgen ja Ulf ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TA NOEN BILDER AV BILEN DÅ:)

OBS CAPSLOOK:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra du fikk den til, vet akkurat hvordan det er med sånne småfeil som ødelegger for alt. Drev jo faens så lang tid med clutchen på min også. Inn og ut med motor inn og ut med girkasse osv.

 

Kom med bilder ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om vi ikke får den ut i snøfonna i kveld :)

Er "litt" innparkert som den står nå :D

 

Vel Vidar , ..... du sa : BYTT DEN JÆVLA 7A FORDELERN :D, hehe, fikk dessuten en rimelig pris av Egil for feil søking :) , nå kan jeg bruke mer på skikkelig mapping :D

Viste den gode fordeleren min funka fint ;)

 

Må vel ut å se litt på den snart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer ja Bård:D

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke tatt noen øl i kveld hvertfall, bare kjørt og kjørt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder av dagen prøvetur er lagt til prosjekttråd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg og bekrefte at 7a fordeler og svinghjul funker....starta opp i dag på andre forsøk: haha :....mangler bare 12v signal til bensinpumpe rele som jeg får forske litt på i morra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.