Anbefalte innlegg

Lokallagstreff første torsdag i mnd som vanlig, jeg ringer og bestiller.

 

Sees på peppes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det første er vel allt nå til torsdagen det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå gutta/jenter....eller sitter ribba for godt ennå????????????

 

Ps godt nytt år forresten.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå gutta/jenter....eller sitter ribba for godt ennå????????????

 

Ps godt nytt år forresten.....

 

rolig nå heine... har ikke liggi så lenge ute ennå da...

 

Jeg kommer, med værforbehold. Er meld noe snø og da må jeg brøyte, så i det tilfellet utgår pizza...

 

Godt nytt år gutar og jentar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer i hvertfall på møtet torsdag, Thomas! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg tar meg en tur også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få se hva jeg kan få til...

 

Akkurat nå er det sjo å hei i magan, så vet ikke om den ovelever en tur på pizza`n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok ikke, må bytte et bremserør: bh :... men kos dere og spis litt pizza for meg også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok ikke, må bytte et bremserør: bh :... men kos dere og spis litt pizza for meg også...

 

Pah.. Det kan du vel få til en annen dag enn torsdag kveld, vel? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pah.. Det kan du vel få til en annen dag enn torsdag kveld, vel? ;)

 

det er på traktoren, og den er det lurt å ha brøyte klar om dagen, hvis du har sett værmeldinga noen dager fremover:p

 

Er meldt penger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt sen bordreservasjon, men det var ikke reservert noe spess så vi burdte ikke ha noe problem med å få bord.. regner med å lure med meg dama og baby, så vi drar ned like etter kl 6 om jeg får de med meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg er ny medlem her. Skjønner det som at det er treff på Peppes i Tønsberg hver første torsd i mnd, er det noe annet som skjer i fylket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til tross for forsøk på å få med flere på aktiviteter så har det vært ganske stabilt på rundt 10-14 deltakere på treff i det siste..

Vi gjorde et forsøk på å dra til sandefjord etter ønske derfra, og folket stilte opp, foruten de som faktisk bor i sandefjord..

 

MEN! Har du et ønske om aktivitet? Da er det bare å foreslå i vei!

 

Utover det så stiller lokallaget sterkt på bl.a våler og rudskogen treffene og vi skal sette igang med planlegging av et vestfold treff med invitasjoner til andre lokallag nærmere slutten av sommeren.

 

Velkommen i klubben!

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen, Tor! :D

 

Tønsberg har vel blitt valgt fordi det ligger sånn ca. midt i, så foreløpig er det det som gjelder, ja!

 

I tillegg til dette månedlige, har det vel vært avholdt 'uoffisielle' treff både her og der, en finner gjerne likesinnede med samme sære interesser sånn litt rundt omkring..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det :)

 

Tja, det er vel stort sett slik at de som er interessert i å delta på faste ting, drar dit det skulle være. Om det er ti min hjemmefra eller en halvtime spiller ikke så stor rolle. Jeg jobber for øvrig i Tønsberg, så jeg er jo der daglig...

 

Kommer vel litt mer inn i det etter hvert, og finner sikkert ut om det er noen som bor her nede i sørfylket også...

 

Av aktiviteter, så er utendørsaktiviteter straks mye enklere å få til, når det er lyst litt lenger. Men, type besøk hos forhandler, ved presentasjon av nye biler kan jo fenge. Og også besøk hos firma i området som driver med bil, tenker da både på f.eks. kosmetikk, tuning, dekk og felg osv. Men ikke bare besøk for "handleaktiviteter", men gjerne for å lære. Hva er evt fordeler / ulemper / farer med å benytte "KCR-bokser" isteden for å bytte chip. Hvor brede vinterdekk er det hensiktsmessig å ha...? Hva slags polish bør man bruke før vintersesongen, og hva er best å bruke når det er litt varmere i været?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gjorde et forsøk på å dra til sandefjord etter ønske derfra, og folket stilte opp, foruten de som faktisk bor i sandefjord..

 

 

Akkurat dette treffet gikk det vel såpass over stokk og stein i forhold til planleggingen av, at han som var størst pådriver for å få til et møte her i byen ikke fikk det med seg selv engang, så det bør vel taes med i betraktning... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det noe torsdag 24. januar? Lurer på om jeg faktisk skal ta turen og hilse på gitt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

føøøøørste torsdag i mnd..

men om stemninga er der for et ekstraordinært pizza møte så skal vi vel alltids få til det for deg vettu..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra :glad:

 

Vet det alltid er første torsdag i mnd, men trodde det også skjedde noe hver 14. dag? Uansett hadde det vært stas å se dere igjen vettu : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge du tar rado'n så er det greit!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det torsdag, kommer jeg og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er stemningen?

ta et ekstra treff på torsdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge du tar rado'n så er det greit!

 

Kombinasjonen salte veier samt sommergummi på blir det nok dessverre bare Avnat'en... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er vi minst 4 stk til ekstraordinært klubbtreff (i vår måleskala holder vel det i massevis) førstkommende torsdag kl 18.30 på peppes i tønsberg, bestiller bord senere idag ,alle er hjertlige velkommne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.