Anbefalte innlegg

Jeg vil bare nevne at hvis noen trenger skyss fra Sandefjord (evt på vei mot Tønsberg) så kjører jeg denne kvelden.

Bare å si ifra så er det plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer neppe, torsdag passer generelt ganske dårlig for min del. :confused:Får heller prøve å komme neste gang..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har klart og ikke jobbe denne gangen, som jeg kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utifra responsen så langt idag på mailen jeg sendte kan det se ut til at det dukker opp noen nye\sjeldne ansikter torsdag.. Blir det for ille må vi vel trygle oss plass oppe i andre etage igjen..

 

Usj altså... vi var jo så lure å lansere nye produkter i månedsskiftet så er på RoadShow denne uken : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg kommer for sent, kanskje ikke kommer i det hele tatt..

Må få på nye eksosen i morra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konemor og jeg må dessverre melde pass, hun har vært dårlig siden lørdag og hjemme hele uka, og jeg har vært hjemme fra tirsdag med 'nok' snørr og andre plager, men vi håpet i det lengste! Buhu!

Lover å ta det igjen, gutter og jenter!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konemor og jeg må dessverre melde pass, hun har vært dårlig siden lørdag og hjemme hele uka, og jeg har vært hjemme fra tirsdag med 'nok' snørr og andre plager, men vi håpet i det lengste! Buhu!

Lover å ta det igjen, gutter og jenter!!

 

Pøh.. snørrongær!! siden dere ikke kommer,kan jo jeg komme da..: klø :.. tar med oss Benny,og..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh.. snørrongær!! siden dere ikke kommer,kan jo jeg komme da..: klø :.. tar med oss Benny,og..: smil :

 

Jeg er også med med de egentlig.. så jeg kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, vi blei jo faktisk en god del folk til slutt. 2 helt nye medlemmer, og et helt nytt setetrekk (søstra til Sleggum). Ny servitør fikk vi også, men den gleden tror jeg blir kortvarig etter den overhøvlinga vi ga ho :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, vi blei jo faktisk en god del folk til slutt. 2 helt nye medlemmer, og et helt nytt setetrekk (søstra til Sleggum). Ny servitør fikk vi også, men den gleden tror jeg blir kortvarig etter den overhøvlinga vi ga ho :evil:

 

Hørte du tok noen bilder igår ? Fyr løs! Prøvde å spørre Martin, men han var så opptatt med å se seg selv i speilet sa'n at han fikk ikke med seg så mye:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte du tok noen bilder igår ? Fyr løs! Prøvde å spørre Martin, men han var så opptatt med å se seg selv i speilet sa'n at han fikk ikke med seg så mye:p

 

Har ikke kamera her på jobben, skal legge dem inn litt senere jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kamera her på jobben, skal legge dem inn litt senere jeg.

 

snart ferdig på jobben nå eller: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snart ferdig på jobben nå eller: klø :

 

Nei, jeg sitter her fremdeles...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, da fikk jeg somla bildene inn på pc'n!

 

Kvelden starta som den ofte gjøre (hvertfall for Martin), med et par halvlitere. :glad:

 

IMG_0463.jpg

 

Og siden Martin på død og liv ville bytte sjåfør, så blei jeg med på leken :venner: . Dette sjåførbytte medførte forøvrig at vi dukket opp i usedvanlig god tid ( : eek : ), og jaggu fant "gamlesjefen" innerst i lokalet!

 

IMG_0459.jpg

 

Etterhvert dukket også Ben opp, så det tyder på at han begynner å bli god på unnasluntring av bleieskift! : haha :

 

IMG_0461.jpg

 

Deretter ramla dem inn en etter en, Heine og lillebror-dahl!

 

Så blei det jaggu til at enda en nykomling dukket opp : vinke : , husker ikke helt navn i farta, men han kom hvertfall fra sørfylket. Håper flere tar turen med han oppover neste gang, alltid hyggelig med nye fjes

(ikke at vi kan gå lei av gamle heller -> IMG_0466.jpg ) : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ramla plutselig Sondre, Benny, Jon og Tone inn døre, akkurat i det vi var ferdi å spise! : haha :

 

IMG_0468.jpg

 

..men Sondre vet alltid hvor han kan få seg en matbetta! : grønn :

IMG_0472.jpg

 

Jon blei så sulten av å se på'n at han nesten sikla.

 

IMG_0470.jpg

 

Tror de fleste hygget seg ganske bra, og håper ikke nykomlingene følte seg utilpass, men tør å komme igjen!

 

IMG_0462.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt tydelig at jeg er nødt til å være med neste gang for å gi noen velmenende faglige råd til den nye servitøren (stakkars). Øl skal da ikke drikkes med sugerør, i det minste ikke midt i uka! : klø :

 

(med mindre Bambi PeDal har "pynta" halvlitersglasset helt på egen hånd...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sugerrøret var noe jeg fikk utdelt som garnityr til den flotte longdrinken: klø : .

 

Øl innhaleres med begge henda så fort sjangsen byr seg.. trenger ikke å være helg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek :Jeg fikk ikke sugerør.........: bråk :

Men så drakk jeg kun kaffe den kvelden da : klø :: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek :Jeg fikk ikke sugerør.........: bråk :

Men så drakk jeg kun kaffe den kvelden da : klø :: dum :

 

Nei,men så er vel du voksen og,da... er vel bare barn som får sugerør....: klø ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hvis kaffen hadde blitt servert med krem, kanel, sukker og "Jameson" :nana:: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hvis kaffen hadde blitt servert med krem, kanel, sukker og "Jameson" :nana:: haha :

 

Kanel? Man ødelegger da ikke en deeeeilig Irish Coffee med kanel? Skjønner at det definitivt er påkrevd med deltagelse fra min side på neste treff... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner at det definitivt er påkrevd med deltagelse fra min side på neste treff... :P

 

Klart det, så kan du få min jobb som paparazzi, mens jeg hjelper Martin å drekke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.