Anbefalte innlegg

Da var det vel på tide å sleppe ut noen bilder fra gårsdagen!

 

Kvelden startet med at vi kom aaaalt for mange til Peppes, og blei trua med å bli hivi på dør.

Til alt hell er noen av VACN-vestfold medlemmene såpass gode kunder på Peppes, at vi etter noen minutter ble eskortert opp i 2. etasje, der vi fikk boltre oss i barområdet!

 

Da så vi cirka slik ut:

 

IMG_0037.jpg

 

IMG_0065.jpg

 

IMG_0060.jpg

 

IMG_0040.jpg

 

IMG_0041.jpg

 

IMG_0058.jpg

 

Hadde besøk både av gamle og nye helter! Rado-gutta fra Larvik stilte sterkt, mens Gry tok med seg innkjøpssjefen hos Kompleks.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plutselig så Thomas noen kjente i det fjerne:

 

IMG_0035.jpg

 

AB og BE kommer som vanlig skikkelig seint på lokallagstreff....

 

IMG_0045.jpg

 

Men fordi de kom før maten sto på bordet blei alle ganske paffe, spesielt Jon:

 

IMG_0049.jpg

 

Kanskje med unntak av Martin, som var alt for opptatt med å spise forretten..

 

IMG_0039.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemninga var upåklagelig, antagligvis forde "noen og enhver" fikk i seg nok "medisin"

 

IMG_0082.jpg

 

Åsså så blide dem blir av sånn mannebrygg!

 

IMG_0079.jpg

 

IMG_0069.jpg

 

Til slutt hadde noen konsumert såpass mye mannebrygg at betjeninga begynte å skrive ut bøter

 

IMG_0071.jpg

 

På tide å komme seg avgårde...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deretter gikk turen opp i Da Fjøs, hvor vi virkelig fikk oppleve hvor liten innvirkning et par 10 halvlitere har på disse kara!

 

IMG_0094.jpg

 

Så fant plutselig Gry ut at bilen hennes skulle gå tom for olje, strøm og rettningssans på en gang, og vi måtte smøre oss med tolmodighet...

 

IMG_0107.jpg

 

Hva skulle vi finne på så lenge...

 

IMG_0110.jpg

 

IMG_0114.jpg

 

Sondre skulle vise oss hvordan riktig bondetælpær gjør detta...

 

IMG_0116.jpg

 

...Og da var det nesten så det blei høl i gølve gitt! (Sjekk skidmarks mellom bena til Sondre, som viser i hvilken rettning hoppestokken forsvant) : haha :

 

IMG_0122.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilogmed buksesmekken til Sondre ga opp... (eller er det noe annet du ler av her Jon?)

 

IMG_0124.jpg

 

Dette medførte at Sondre blei lettere forbanna, og viste hoppestokken hvem som er sjefen i Fjøset!

 

IMG_0168.jpg

 

Thomas og Jon begynte å sloss om den siste kokosbolla...

 

IMG_0101.jpg

 

...kanskje ikke så vanskelig å se hvem som kom til å vinne den duellen...

 

IMG_0169.jpg

 

Til slutt klarte Gry å rote seg inn på riktig grusvei, og kom omsider frem til Fjøset...

 

IMG_0174.jpg

 

...men da var klokka så mye, at alle dro hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og tusen takk til Jon Olav for knallbra historier, du burde nesten skrive ned de der en gang! :klapp:

 

Det er flere her i klubben som har en fremtid i de nye verkene til HC Andersen, altså gode skrøner og Co.

Bilder og omtale av Trafikkoffer, er også meget underholdende. Selv for villt fremmede som dumper innom Fjøs tråden, tror jeg det kan være svært underholdende å se en "tegneserie" versjon av hva som foregår i Da Fjøs. Stå på kara, bare resten igjen...

 

The Dagg

Buddha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig å gå glipp av en slik kveld da, må prøve å få kommet meg avgårde neste gang, men tviler igrunn på det, da jeg skal besøke en kamerat på vestlandet.. Men men, koselig var det nok uansett : vinke :

 

Og ja, klart vi står på i fjøset, nå er jo snart porten oppe å greier : rock :

Vi får ta et lokallagstreff der oppe når det blir ferdig, ikke lenge igjen nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas kom på treff helt på egenhånd han!

Undertegnede etterlyste premie for lengst kjørte avstand (ca 80 km ên vei), men måtte fikse dette selv i form av et par snasne nøkkelringer med Audi- og VW-logo, da lagersjef Øye dessverre ikke hadde "AvNat"-utgaven inne.

 

Men, se på dette:

IMG_0107.jpg

 

Noen som ser en viss likhet her?

spongeBobCheer.jpg

 

Uansett, ved avreise bestemte AvNat'en seg for uten grunn å blinke med oljelampa samtidig som det luktet svidd bilbane og den STORE sikringen på 5amp plutselig sa poff! Olje var det mer enn nok av, og etter at Thomas og jeg hadde klødd oss i huet mens vi konfererte dr.med. Peil Blom over telefon, satte jeg noe forsinket kursen for Ze Fjös. Dog uten lys i instrumentene så der var sikkert derfor grusveiene var så utydelige... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah,det var deg,ja!! tok den først nå jeg..:o

Supert at du kom,da.. du får setta av 1 torsda'n i måneden heretter..;)

Kan jo se hva jeg kan få til.. kansje noen kan redde de 15" P-slotsa fra jorde bilen til nevø'n min..: rolleyes

 

hehe :P det skal jeg gjøre : vinke : jeg vil GJERNE redde dem!: eek : skal han ha noe for dem? send gjerne pm: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HA veldig bra Kris! lo så jeg skreik! Ja,historier er jeg blitt god på med åra.. men det er ikke histortien,det er hvordan den blir fortalt..: smil :

 

Og jeg syntes ablolutt at noen burde (ben) finne f.eks en nøkkel ring i AvNat utgave..(de burde ha en slik på møller.. da AvNat ER orginalt,og står i vognkortet..) til Gry! men 80 mil fra drammen,gry?? går peedometeret ditt litt fort??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal si dere hadde mange jenter på lokallagstreffene deres, lyst å sende noen oppover ? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas kom på treff helt på egenhånd han!

Undertegnede etterlyste premie for lengst kjørte avstand (ca 80 km ên vei).....

 

Uten fare for å gjenta meg selv, Blom :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten fare for å gjenta meg selv, Blom :P

 

: oops : smell,jo..: flau : Men det var veldig mørkt når jeg leste det..(strengt tatt Gry,så gjentok du deg selv...: klø :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal si dere hadde mange jenter på lokallagstreffene deres, lyst å sende noen oppover ? :o

 

Mange?? 5?? (5 ink Martin Husmor:nana:) og vi mangla køna mi,for hu måtte jobbe.. men kan sikkert sende ett par...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har ingen her oppe, så ett par er mer enn nok :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange?? 5?? (5 ink Martin Husmor:nana:) og vi mangla køna mi,for hu måtte jobbe.. men kan sikkert sende ett par...:P

 

 

HAH!!! Større tiss enn deg så!! : eek ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAH!!! Større tiss enn deg så!! : eek ::nana:

Oh.. Har dere VIRKELIG målt?? *grøsse*..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAH!!! Større tiss enn deg så!! : eek ::nana:

 

Oh.. Har dere VIRKELIG målt?? *grøsse*..

 

Målt å målt..: rolleyes Det er bare Martin som drømmer..:evil::nana: men der er klart.. hvis han ramler på stanga når han sykler (som om Martin på noe som helst tidspungt ville funnet på å sykle..:nana:),og den skulle bli SKIKKELIG hoven,ja da har han kansje en tjangs..: rolleyes:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det treff til torsdag da?

Skal se om jeg ikke kan få lurt meg hjem på torsdag til uken om det blir snakk om noe pizza da....lenge siden jeg har sett gjengen! Masse nye ansikter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, torsdag 7. er det igjen klart for tant og fjas på Peppes i Tønsberg.

Til vanlig tid: 18:30!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å kom til tida nå da Bjørn Eirik! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jaggu jeg også prøve å komme for en gangs skyld. Håper ikke det dukker opp noe den fredagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å kom til tida nå da Bjørn Eirik! : haha :

 

Næh.. Hør på henne, da! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til tia eller ikke..:nana: Jeg kommer og har med Glenn (nytt medlem): vinke : som sjåfør : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til tia eller ikke..:nana: Jeg kommer og har med Glenn (nytt medlem): vinke : som sjåfør : smil :

 

Fy faen Martin! Nå er du liksom ferdig med meg nå, sugd meg tom, så nå hinker du bort til første og beste du får tak i! Trodde virkelig ikke du var så kald! : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.