Anbefalte innlegg

Kombinasjonen salte veier samt sommergummi på blir det nok dessverre bare Avnat'en... :P

Pysa :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen gry!! Så blir det to corradoer ifra Larvik og:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se om ikke jeg også dukker opp, avhenger litt av transport og jobbsituasjon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det i allefall minst 3 stykker ifra Larvik nå førstkommende Torsdag. Men hvilket klokkeslett begynner morroa?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen gry!! Så blir det to corradoer ifra Larvik og:)

Tar nok ikke sjansen gitt :P

Kommer Kim Andrè også? Kan ta med baklykter til ham :)

Førstkommende torsdag kl 18.30 på peppes i tønsberg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve å få med kim, men han har corra si til lakkering, så han får ikke med den. Da prekast vi på Torsdag: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme en tur jeg også.: vinke :

Jobber natta nå i natt og i morra natt. : bh : så får se om jeg er våken nok: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg joiner trond, og drar med meg kristian fredrik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker jeg kommer en tur også... se ann åssen det blir på jobben først..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hyggelig at det kommer litt folk da :) Jeg tar med meg madammen en tur!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for cosy kveld, var første lokallagstreffet for min del, så gjorde ikke så mye ut av meg men :o men vi stilte hvafall opp en liten gjeng ifra Larvik : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hyggelig at dere kom Morten, håper å se dere igjen en annen gang også :) Kommer litt bilder fra kvelden etterhver som jeg får fikla frem kablen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vel ha vært en tangering av oppmøte rekord så langt på Peppes iallefall!

Håper folk som ikke har vært på lokallagstreff med oss leser dette og velger å ta en tur, neste treff er Torsdag om 2 uker!

Alle faste og nye medlemmer er hjertlig velkommen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, vi telte vel 14 stk og det var en knallmorsom kveld : ja :

Regner med det blir tid til (mer) Corrado-prat neste gang, Morten & co - litt vanskelig å overdøve disse vestfoldingene når man sitter i hver sin ende på et langbord :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

knall kveld:) Er ganske ny når det kommer til treff sjøl, så var ikke mye liv i meg heller. Men det kommer vel etterhvert. Det var kjempe morro. Kommer definitivt flere ganger;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for en kjempehyggelig kveld! var morro å være på mitt første lokallagsmøte:) gjorde ikke så mye ut av meg jeg heller men var velig hyggelig å begynne å bli kjent med alle dere i gjengen: vinke : kanon gjeng!!! :glad: gleder meg allerede veldig til nestegang! kaaansje Golfen blir med også: klø :

anngående den låven.. vi MÅ få arrangert en skattejakt dit!:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en super kveld folkens! Spesielt takk til Rado gjengen! håper dere kommer på flere treff!: vinke :

Hadde en liten afterburner i Fjøset etter på.. håper ikke du slo deg FOR mye Sondre!!:o Var koselig å prate litt med deg og Gry,likte planene dine.: rock : (your'e secret is safe with me..;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for en kjempehyggelig kveld! var morro å være på mitt første lokallagsmøte:) gjorde ikke så mye ut av meg jeg heller men var velig hyggelig å begynne å bli kjent med alle dere i gjengen: vinke : kanon gjeng!!! :glad: gleder meg allerede veldig til nestegang! kaaansje Golfen blir med også: klø :

anngående den låven.. vi MÅ få arrangert en skattejakt dit!:tilber:

Ah,det var deg,ja!! tok den først nå jeg..:o

Supert at du kom,da.. du får setta av 1 torsda'n i måneden heretter..;)

Kan jo se hva jeg kan få til.. kansje noen kan redde de 15" P-slotsa fra jorde bilen til nevø'n min..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... Var koselig å prate litt med deg og Gry, likte planene dine.: rock : (your'e secret is safe with me..;))

Ditto, Mr. Blom :D Håper Klara vil holde på varmen fremover nå da ;)

Og ang planer - best for deg at du holder tett, jeg vet hvor du bor :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditto, Mr. Blom :D Håper Klara vil holde på varmen fremover nå da ;)

Og ang planer - best for deg at du holder tett, jeg vet hvor du bor :P

Mmfmffmmmmmf!! (klarer ikke si noe;))

Japp nå slipper Klara å få mer trekk undenifra..: haha : Tusen takk!!:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for _enda_ et knalltreff med Vestfold-gjengen, og svært hyggelig besøk fra 'Telemark'! :P

Vi får nok revurdere om Sandefjord og sydover igjen kan bli inkludert etter dette treffet! :D

Og tusen takk til Jon Olav for knallbra historier, du burde nesten skrive ned de der en gang! :klapp:

Forresten noen som vet hvem som kjørte den litt slitne (Nazze-style) røde S6'en som stod på Biltema? Det stod i hvertfall klubbmerker (den gamle fargesprakende utgaven) på bakvinduene, så på ett eller annet tidspunkt må den nesten vært med i klubben..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det går en rød S6 på grønne skilter her i horten, med klubbmerker. Han/hun jobber faktisk på jobben (gamle Simrad), men jeg har aldri fått med meg hvem det er.

Tror forresten bilen din er forkjølet Bjørn Eirik, den nøys fælt da du føyk forbi igår. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Ja, du får se om den har bulk i bakfangeren, den er i hvertfall godt angrepet av sinkslipp, så det er tydeligvis noe de ikke løste på en god stund..

Nøys? Åja. Det er på tide å bytte olj.. Eh.. Hostesaft på'n! :D

Fælt hvordan det dugget i bilen til Bambi i går forresten, så jo ut som en pensjonistbil! (De finner på ett eller annet tidspunkt resirk'en, og der blir den stående..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn er det når kjærringa er med vettu, er jo konstant "klam i hakket" når hos er sammen med meg! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.