#76 Skrevet Februar 4, 2008 testa en ny admin funksjon, vil gjerne ha en tilbakemelding eller to om dere har fått en lokallagsmail.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 4, 2008 Da fikk jeg en mail av deg, så det ser ut til å virke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 4, 2008 Fikk mail. Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 4, 2008 Fikk mail og satser på å komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 4, 2008 Jepp, fikk mail (for første gang, bortsett fra meldinger fra de evinnelige abonnerte trådene jeg ikke har abonnert på..) og vi kommer nok med 99.9% sannsynlighet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Februar 4, 2008 blir fast mail 3-5 dager før treff heretter, og neste gang skal jeg huske link til treff tråden på forumet også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Februar 4, 2008 Fy faen Martin! Nå er du liksom ferdig med meg nå, sugd meg tom, så nå hinker du bort til første og beste du får tak i! Trodde virkelig ikke du var så kald! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Februar 4, 2008 Fy faen Martin! Nå er du liksom ferdig med meg nå, sugd meg tom, så nå hinker du bort til første og beste du får tak i! Trodde virkelig ikke du var så kald! Næmmen kjære deg pusen min så hårsår du har blitt da Tanken var jo at du også skulle få sitte på så vi kan ta noen pils sammen og drikke hverandre pene:venner:, men når du tar den tonen før jeg rekker å prate med deg så kan det være det samma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Februar 4, 2008 Mesk dere med pizza og pils på torsdag. Ikke tenk på meg som er ute og sliter på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 4, 2008 Mesk dere med pizza og pils på torsdag. Ikke tenk på meg som er ute og sliter på jobb Heeeeeeeeeeeelt riktig det Gry Lurer forøvrig på om jeg er litt full nå, ser jo antall innlegg på alle untatt Gry! Er det for no a? Måtte dem ta det vekk fra deg fordi du er slik en postwhore? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 4, 2008 Fikk også mailen og satser på å komme, blir vel å få skyss med de fra new church og han høye fra falkensten Sondre? Joakim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 4, 2008 Næmmen kjære deg pusen min så hårsår du har blitt da Tanken var jo at du også skulle få sitte på så vi kan ta noen pils sammen og drikke hverandre pene:venner:, men når du tar den tonen før jeg rekker å prate med deg så kan det være det samma Nå har jo vi snakket hverandre til fornuft allerede, så du trenger ikke komme sluntrende med den der... Klart vi skal drekke, men jeg må nok beklage å si at jeg ikke blir spesielt mye penere når jeg er full, så da håper jeg brillene dine fungerer utover kvelden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 4, 2008 Mesk dere med pizza og pils på torsdag. Ikke tenk på meg som er ute og sliter på jobb Skakke stå på det nei Hvordan går det å jobbe med beinet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 4, 2008 Heeeeeeeeeeeelt riktig det Gry Lurer forøvrig på om jeg er litt full nå, ser jo antall innlegg på alle untatt Gry! Er det for no a? Måtte dem ta det vekk fra deg fordi du er slik en postwhore? Heller mer at jeg ikke liker å skryte på meg noen nummer Eller var det det at jeg benyttet meg av valgmuligheten og fjernet den telleren da det begynte å bli litt vel mange nummer? Hmm Skakke stå på det nei Hvordan går det å jobbe med beinet? Hehe! Vet ikke ennå gitt, finner vel fort ut av det ila de første dagene på jobb. Men her snakker vi støttestrømpe og sportsteip Vil tro den gyngende gangen får henne til å endelig gå rett... Får nå tro vinterstormene har gitt seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Februar 4, 2008 Utifra responsen så langt idag på mailen jeg sendte kan det se ut til at det dukker opp noen nye\sjeldne ansikter torsdag.. Blir det for ille må vi vel trygle oss plass oppe i andre etage igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Februar 4, 2008 Utifra responsen så langt idag på mailen jeg sendte kan det se ut til at det dukker opp noen nye\sjeldne ansikter torsdag.. Blir det for ille må vi vel trygle oss plass oppe i andre etage igjen.. Bedre å reservere plass til for mange vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Februar 4, 2008 Vi reserverte jo forrige gang vi var der.. Får se i løpet av kvelden og morgen dagen, blir det veldig mange som melder seg så får jeg kjøre ned å prate med de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Februar 4, 2008 Vi reserverte jo forrige gang vi var der.. Får se i løpet av kvelden og morgen dagen, blir det veldig mange som melder seg så får jeg kjøre ned å prate med de.. Joa, men de påpekte jo at vi reserverte til 10stk. Men du styrer dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Februar 4, 2008 Tar en tur nedom etter skolen imorra å sier at vi trenger mer plass, evt. sjekker andre etage.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Februar 4, 2008 : vinke :fikk jommen mail jeg også... jeg kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Februar 4, 2008 Fått mail jeg også, men det ser ut til at dette gåt rett vest for min del. Ingen bombe, men håper jeg får det til. Er møte på jobben med kundene, men skal prøve å få en annen til å ta det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Februar 4, 2008 Skal spare noe rester til deg, sitter vel der til nærmere 10-11.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Februar 4, 2008 Hehe de blir nok kalde... Kommer jeg så kommer jeg 18:30...møtet er på fredags morgen så da blir jeg nok i Arendal og du kan med god samvittighet spise alt du orker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Februar 4, 2008 Faktisk mulig at jeg dukker opp også, hvis jeg orker å henge på skolen til 18... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Februar 5, 2008 Og da må dere nok klare dere uten meg denne gangen også hehe Hadde nok bare lagd trøbbel jeg alikevel med så mange nye Håper dere får en fin kveld så tror jeg at jeg må få til et uoffisielt treff en annen gang når jeg vet at jeg skal være hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...