Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Hehe, vi begynte litt seinere kan du si :o blei brått litt mekking på s4, da en kamerat av oss plutselig mista oljetrykk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øh.. Var innom etter work i går, sånn ca. 16:15 eller deromkring.. Fikk beskjed om å parkere ved garasjen, og pådro meg nesten det samme som Martin på veien(?) ned til det forgjettede fjøs! Og hva skuet mine uskyldsblågrå? Ikkeno. Nada. Zilch. Var inngangen under låvebrua? Der var det jævla mørkt og jeg så ikke en dørklinke en gang!!

Sondrewagen stod utenfor, men det eneste hintet jeg merket av levende vesener utenom stanken av kufis fra det sorte hullet under låvebrua, var en oversize farsfigur i det sørligste huset.. Hvor var dere??

Jeg dro etter å ha ropt i minst en halvtime! Eller i hvertfall etpar ganger.. :P

Får prøve igjen en annen gang, gitt! :D

Du må ikke banke på, det kommer ingen og lukker opp...SPARK OPP DØREN...det virker : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øh.. Var innom etter work i går, sånn ca. 16:15 eller deromkring.. Fikk beskjed om å parkere ved garasjen, og pådro meg nesten det samme som Martin på veien(?) ned til det forgjettede fjøs! Og hva skuet mine uskyldsblågrå? Ikkeno. Nada. Zilch. Var inngangen under låvebrua? Der var det jævla mørkt og jeg så ikke en dørklinke en gang!!

Sondrewagen stod utenfor, men det eneste hintet jeg merket av levende vesener utenom stanken av kufis fra det sorte hullet under låvebrua, var en oversize farsfigur i det sørligste huset.. Hvor var dere??

Jeg dro etter å ha ropt i minst en halvtime! Eller i hvertfall etpar ganger.. :P

Får prøve igjen en annen gang, gitt! :D

 

Hahahaha,sinnsykt bra!! enten satt vi fortsatt oppe hos meg..(huset på toppen med alle golfene utenfor+en rocco 16v) eller så var vi å redda Ronny og s4'n hans borte på statoil... men ganske sikker på at vi satt oppe hos meg å drakk kaffe: trøtt :.. og da er spørsmålet:HVORFOR SJEKKA DU IKKE DET??? Hade jo vært kaffe til deg og! nei stemmer det .. du drikker vel bare TE:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ikke banke på, det kommer ingen og lukker opp...SPARK OPP DØREN...det virker : smil :

 

Dette er helt riktig.. Cato har faktisk prøvd dette med det resultat at 5 uskyldige pizza spisere feis i kor!!: fis : Spania å vi skvatt! BANG der angrep døra oss!!: eek :

BTW så sender vi 5 stk boksere i posten for vask..:nana:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BE: Hva med å ta en telefon? Eller ligger fjøset så langt utenfor allfarvei at det ikke er dekning der..?? : klø ::P

 

Har forresten funnet egnet hjelpemiddel ute på Gartneriet til Martin PeDahl (med pigger, faktisk). Men det spørs vel egentlig om jeg ikke trenger de sjøl snart da foten min langt fra er blitt frisk ennå. : bh :

 

Angående å tegne på det såkalte "kjøttbeinet" til sjuklingen (ellers takk!!) foreslår jeg heller en som holder myyye lenger - nemlig en aldri så liten "bli frisk"-hilsen donert av tatovøren Iden (på min regning) :D Hehe... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se det er framgang selv om dere ikke er fulltallige... :P

 

Håper jeg får kommet å sett på når dere skal ha ut :bs::nana:

 

Du kan slappe helt av komps... du skal nok ikke gå glipp av bæsjen..:stikke:;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BE: Hva med å ta en telefon? Eller ligger fjøset så langt utenfor allfarvei at det ikke er dekning der..?? : klø ::P

 

Har forresten funnet egnet hjelpemiddel ute på Gartneriet til Martin PeDahl (med pigger, faktisk). Men det spørs vel egentlig om jeg ikke trenger de sjøl snart da foten min langt fra er blitt frisk ennå. : bh :

 

Angående å tegne på det såkalte "kjøttbeinet" til sjuklingen (ellers takk!!) foreslår jeg heller en som holder myyye lenger - nemlig en aldri så liten "bli frisk"-hilsen donert av tatovøren Iden (på min regning) :D Hehe... : eek :

 

JA entelefon hadde faktisk løst det problemet jeg bor 50 meter fra fjøse.. og ja vi har dekning.. ser jo e-18 for pokker!:P

 

tror det martin trenger er sånne gamasjer med pigger... jeg har sett noen 70-80 åriger frese rundt med sånne..

og ja,jeg DIGGER den ideen med å la Blekkulf leke litt med beinet til PeDal!!! vi kan få frakta'n Martin til Drammen vi! nekter'n så kakker vi bare te'n!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ja, jeg tenkte jo på det, men da jeg ble så mørkeredd i gangen under låvebrua, løp jeg bare rett opp i Nazze og freste hjem.. (Hadde bare så vidt tid til å si *hei* uansett.. ;))

Og hvilken dør? Jeg tror jeg fant en dør inn til høyre, men det var ingen dørklinke der, så jeg var litt i tvil..

 

Lover (låver??) å stikke innom igjen en av dagene!

 

Ja, PeDal skal nok få isbrodder til neste bursdag! Her vist på modellen Kitty..

7870_1.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:klapp:Dette begynner å bli artig:klapp:

 

Så mye konstruktiv :shf: og ingen som: slå : eller: brick : Keep up the good work: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvilken dør? Jeg tror jeg fant en dør inn til høyre, men det var ingen dørklinke der, så jeg var litt i tvil

 

Innbruddsikkert med andre ord! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da slipper vi å investere i nye låser og sånt da : smil : Hyysj, ikke si det til noen : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skal vi med låser?? vi har jo MIssi til å passe på!

katt i angreps modus...: klø : både jeg og kamera har det bra..hvis noen lurte..

c5c7a46e.jpg

 

baa2d8d2.jpg

 

9588f250.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like tøff vakt som den vi hadde på Gartneriet, tror dog deres har litt skarpere klør...:

http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=78214&stc=1&d=1193853830

 

HEHE,kul hund! men ja The Mizz har nok litt skarpere klør,og skårer nok høyere på forfengelighets skalaen..: haha : (intern:) slurp slurp mmmmm 5øringen min!!

men The Hund har muligens vassere tenner,kansje!?!: rock : litt større scare faktor..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du klar for litt slegg&mekk etterpå mr Blom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du klar for litt slegg&mekk etterpå mr Blom?

 

Hva skal slegges og hva skal mekkes?? han kompisen med G60 turbo golfen tar seg en tur og.. skal bytte det løpehjulet til vifte reima..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal slegges og hva skal mekkes?? han kompisen med G60 turbo golfen tar seg en tur og.. skal bytte det løpehjulet til vifte reima..

 

Hmm? and that is?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm? and that is?

 

han fredrik.. medlem i klubben han og.. har en godt trimma golf 2 g60 turbo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akai, så blir ikkeno ikveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akai, så blir ikkeno ikveld?

 

joda.. blir nok det..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skal vi med låser?? vi har jo MIssi til å passe på!

katt i angreps modus...: klø : både jeg og kamera har det bra..hvis noen lurte..

 

Hmmm... Mener å huske at miss lå redd under bilen til Dag her forrige dagen, blei redd når hu kom så langt hjemmefra, så usikker på vaktinstinktet til Das Katt:skummelt: hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Mener å huske at miss lå redd under bilen til Dag her forrige dagen, blei redd når hu kom så langt hjemmefra, så usikker på vaktinstinktet til Das Katt:skummelt: hehe

 

Øyh!! ikke mobb The Mizz!! ellers så kommer'a å koser på deg!:shf:

fse61.jpg

Hu kan stå å ete.. så hu kan stå å ete opp deg og:evil:

fse63.jpg

Savna deg i fjøse i stad,da men.... ingen som gadd å si fra til deg heller...:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er vi ferdige med dagen i dag,og.. vært ganske effektive! Jeg fikk bytta noen løpe hjul til vifte reima på bilen til Fredrik,(tok vel 5min eller no) og Sondre fikk oppgradert bremsene på C4'n sin.. skal si det hjalp på fra 1 stempla til 2 stempla calippere og ventilerte skiver! fikk tatt en runde med tenninga hans og,så nå går den som den skal og..: rock :

OG vi fikk gjort litt i fjøse!!

 

litt bilda:

Nye V.S gamle callippere..

fse12.jpg

 

Det skrus C4...: smil :

fse11.jpg

litt justering av tenning.. ganske fin,c4'n has Sondre..

fse14.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plutselig spratt denne karen frem fra ett skap (kom ut av skapet??: klø :) og like bratt stakke'n mumlende noe om grovt utstyr og nå skal den j%¤#a mur klossen ned.. borte var'n.. fikk tatt'n i det han puttret av gårde..: haha :

fse8.jpg

og vi sto igjen i blå røyken..

fse9-1.jpg

host host

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

like fort som han forsvant,dukka'n opp igjen..+renter.. han hadde med seg en boks med arbe's lyst som Sondre fikk!! dæggær'n å Sondre og Kris jobba!: eek : de eide den klossen.. ble bare stående å måpe jeg..: faint :

Først gikk Kris blindt på beg Hilti,men bytta senere til slegge..

fse17.jpg

 

fse18.jpg

 

Sondre tilta i sirkel!!!: faint :

blir en serie med bilder.. dette er villt.. og tok 5 min.

fse19.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.