#301 Skrevet Januar 29, 2008 Da er'e vel ett lite jubileum.. idag er det 30 dager siden jeg og Sondre satte slegga i fjøse.. så var det stille i ca en uke,også spant det hele ut av kontroll.. I dag gikk også også resten av taket i dørken!! En formidabel innsatts av Sondre og Ronny! de har knust 2 tonn + stein/betong på en ettermiddag! Kåbbåier!! (dvs det var bare jeg som hadde hatt..) Ett bilde av hvordan det så ut når vi begynnte. her er sondre i full gang med å lage masse til veien vår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Januar 29, 2008 The Tone følger med.. høl i taket.. på god vei til å bli cab.. jeg tar meg av kåbbåi arbe.. sitte på gjerde å sutte på ett strå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Januar 29, 2008 RÅnny og Sondre før hele hel#"¤e bryter løs.. foreløpig så smiler de.. hehe:evil: RÅnny lukter nok at han muligens kommer til å bli litt svett.. Sviger faren min har klart å dra seg over fjellet fra Bærgen i sin trimma golf2 med weberær.. står å slenger med leppa som vanelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Januar 29, 2008 ingen kan komme å si at ikke RÅnny ikke her tyngde bar arumentene sine! (godt han ikke er sinna på meg..) Pass deg,RÅnny,ellers så brekker slegga.............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Januar 29, 2008 .....og sånn..... Så begynner klærne å forsvinne..... mumla noe om å bli varm?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Januar 29, 2008 Så dukka Hans HØYhet Kong Sverre opp... i egen HØYE person.. måtte teste verktøyt vårt... så måttn sjekke stilen til sønn sin.. legg merke til ansikts utrykkene.. men han smilte så da var'n nok fornøyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Januar 29, 2008 hva var'e jeg sa,RÅnny???? ja,god ide...TRELIM!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Januar 29, 2008 Begynner å hjælpe på! Sodre tester høl igjen... nei Sondre.. du KLARER ikke dra ned denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Januar 29, 2008 Jeg prøver å kile'n.. men han var ikke kilen.. Ja,jeg gjør mest F%#n skap.. ett oversikts bilde.. ganske stort,det hullet vårt... detter ned masse masse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Januar 29, 2008 De andre gutta rødda ut av "kontoret" vårt.. kan jo ikke ha sofaen stående midt i Fjøse å ta opp dyrebar plass! så da bærer de det som var der inne opp her.. Sondre leker med pizza kutter'n.. og ingen så noe til noe pizza heller.. Så ble hullet sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Januar 29, 2008 Men vi betemte oss for å dra ned taket inn til tre drageren der.. så vi er sikre på å få nok plass inn mot veggen når vi har bil i bukken.. så da ble det sånn.. Kan si det sånn at gutta var ganske slitene nå.. men FY for en innsats!! Hvis noen lurte så drev jeg å trilla UT all den massen som de knuste.. kjørte trakTore inn i porten å skuffet steinen opp i skuffa på den å tømte den i haugen bak låven.. kan vel si det sånn at den begynner å bli LÅvelig svær.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Januar 29, 2008 and that wraps it up.. Takk for seg! JIIIHAA: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Januar 29, 2008 Skal si dere svinger dere! Fant ingen svar på det men hvorfor hull i gulvet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Januar 30, 2008 Skal si dere svinger dere! Fant ingen svar på det men hvorfor hull i gulvet? Er pisserenna til Sondre det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Januar 30, 2008 Heh, skal han liksom stå på gulvet og kaste snabelen nedi der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Januar 30, 2008 Trodde du mente de avlange hullene i gulvet under Det "lille" hullet de har skapt i kveld er for å unngå å "taksenke" biler de skal ha opp på den påtenkte bukken de skal ha inn i Fjøset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Januar 30, 2008 Trodde du mente de avlange hullene i gulvet under Det "lille" hullet de har skapt i kveld er for å unngå å "taksenke" biler de skal ha opp på den påtenkte bukken de skal ha inn i Fjøset... Ojja! Da skjønner jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Januar 30, 2008 Skal si dere svinger dere! Fant ingen svar på det men hvorfor hull i gulvet? Det er vel egentlig taket i i verste vi lager hull, for å få opp løftebukk... Litt kjedelig med løftebukk og 2,2m takhøyde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Januar 30, 2008 Trodde du mente de avlange hullene i gulvet under Det "lille" hullet de har skapt i kveld er for å unngå å "taksenke" biler de skal ha opp på den påtenkte bukken de skal ha inn i Fjøset... Det er vel egentlig taket i i verste vi lager hull, for å få opp løftebukk... Litt kjedelig med løftebukk og 2,2m takhøyde... Ufattelig korekte svar begge to.. Dere har vunnet en sjokolade bolle (KRIS: KOKOSBOLLE!!) på deling.. Feks En kan slikke av sjokoladen,og en kan slurpe i seg kokosmassen inni.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Januar 30, 2008 Ufattelig korekte svar begge to.. Dere har vunnet en sjokolade bolle på deling.. Feks En kan slikke av sjokoladen,og en kan slurpe i seg kokosmassen inni.. Nå må du holde tunga i rett munn her Mr Blom! En "sjokoladebolle" er det en hvetebolle med sjokoladebiter, mens det du snakker om kalles for "kokosbolle", kanskje pga kokosmassen i midten, men dette er uvisst! Og for de som lurer, nei, jeg kjeder meg ikke på kurs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Januar 30, 2008 Nå må du holde tunga i rett munn her Mr Blom! En "sjokoladebolle" er det en hvetebolle med sjokoladebiter, mens det du snakker om kalles for "kokosbolle", kanskje pga kokosmassen i midten, men dette er uvisst! Og for de som lurer, nei, jeg kjeder meg ikke på kurs! Besserwisser..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Januar 31, 2008 Så blie de sulla litt rundt ner i Fjøse i går og.. Sondre sto å kosa seg med reg reim bytte på en Audi 100 q,mens jeg og RÅnny Råtass råna i fjøse.. Er i kke stort å gjøre der nå før vi får grave maskin på lørdag så vi kan begynne på veien,og steamer til å vaske fjøse inni så vi kan støpe å male. Så mens jeg og RÅnny spadde ut resten av taket,dro Kris dro en tur på 'Tema for å skaffe wiere til Frk Crawford som var litt motvillig til å åpne seg.. Sleggum kom også innom så vi andre slapp å stå på stoler når vi skulle skru opp fjerene.. Sondre regger reim.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Januar 31, 2008 Så er Vi i full gang med å tømme ut taket.. (sleggum mente vi burde fjernet HELE taket.. så han kunne gått oppreist!) Det syntes RÅnny var hysterisk morsomt.. :haha: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Januar 31, 2008 Rånny fant ut (som den hyper aktive fyr'n han er..) (Jeg tror faktisk at han har diagnosen ADSL..) at han skulle skjære ned resten av vann/vakum røra i taket.. Og siden Sleggum allikevel var der oppe så holdt han oppe røra mens RÅnny skar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Januar 31, 2008 flere action shots fra the Don.. Sleggum koser seg.. *plystre plystre* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...