#126 Skrevet Juni 14, 2008 får se om jeg kan komme imorgen da : ) hvis jeg ikke jobber overtime! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 14, 2008 Andre enn meg som har tenkt seg på CC Vest i morgen Jeg har iallfall med skiltplater og klistremerker til de som måtte trenge Er det 50 lappen for skiltplater og gratis for klistremerker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 14, 2008 Er det 50 lappen for skiltplater og gratis for klistremerker? Helt korrekt Og er været bra og vinduene på bilen rene kan vi tilmed hjelpe med å sette dem på mens du venter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 14, 2008 Helt korrekt Og er været bra og vinduene på bilen rene kan vi tilmed hjelpe med å sette dem på mens du venter Ai ai... vilken service Tar ikke betalt for påbegynt verkstedtime for montering av klistremerker vel? hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 15, 2008 Andre enn meg som har tenkt seg på CC Vest i morgen Jeg har iallfall med skiltplater og klistremerker til de som måtte trenge Kunne tenkt meg et par skiltplater! Men tror det får bli neste mandag. Usikker på om jeg kommer imorgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 15, 2008 Glemte det helt idag jeg, men jobba til 19:30 så jaja EDIT: er i morgen, men da er jeg bortreist, stiller neste mandag på lørenskog jeg Du er ikke den eneste som er bortreist i dag.. Har fått melding fra Ørjan som hilser så mye Utrolig nok foretrakk han å være en annen plass (se bildene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 22, 2008 Husk mandagsmøte på McDonalds Lørenskog i morgen. Jeg kommer i hvertfall til og ta turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 22, 2008 Jeg må jobbe litt overtid i morra så det blir nok ikke noe tid for min del i morra:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 22, 2008 jeg kommer jeg også... endel nye modds er også gjordt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 22, 2008 Vi dukker nok opp som normalt vi også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 22, 2008 får se om jeg har penger til en burger da! hehe.. nå har jeg noe å vise fram også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 23, 2008 Mulig jeg kommer på direkten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 23, 2008 Husk mandagsmøte på McDonalds Lørenskog i morgen. Jeg kommer i hvertfall til og ta turen. Heisann! Er søraførr igjen. Når kl er det møte i dag? Må nesten ta meg en tur, om det kommer folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 23, 2008 Heisann! Er søraførr igjen. Når kl er det møte i dag? Må nesten ta meg en tur, om det kommer folk. 19.00 og utover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 23, 2008 Heisann! Er søraførr igjen. Når kl er det møte i dag? Må nesten ta meg en tur, om det kommer folk. Møtet starter klokken 19 på McD på Lørenskog. Det kommer garantert bra med folk, så det er bare å stikke innom. Edit: Too late 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 23, 2008 er folket klare for i kveld, ser været ikke er så bra men det har da ikke stoppet oss før ship og hoi (eller hoi og ship) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 23, 2008 Har lagt surstoffmaska på hylla for denne gang, så jeg kommer innom for å vise resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 23, 2008 Har lagt surstoffmaska på hylla for denne gang, så jeg kommer innom for å vise resultatet me too, me too kan vi se hvem som er lavest Stig??? høyeste må spandere en is 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 23, 2008 : syk :Kommer en tur å ser hva dere har gjort med bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 23, 2008 me too, me too kan vi se hvem som er lavest Stig??? høyeste må spandere en is Jeg må vel bare stelle meg i kø og kjøpe den isen.... Din er nok lavere, min er "bare" senket 40mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 23, 2008 me too, me too kan vi se hvem som er lavest Stig??? høyeste må spandere en is Flaks for dere at jeg ikke kommer idag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 23, 2008 Flaks for dere at jeg ikke kommer idag da du hadde ikke fått lov til å være med for du har luft. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 23, 2008 du hadde ikke fått lov til å være med for du har luft. hehe Pfffff, jeg kjører sikkert lavere enn deg til daglig uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 23, 2008 Pfffff, jeg kjører sikkert lavere enn deg til daglig uansett Godt ikke bobla er ferdig ennå for da hadde jeg innkassert is til den store gullmedaljen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juni 23, 2008 Godt ikke bobla er ferdig ennå for da hadde jeg innkassert is til den store gullmedaljen Du kjører ikke vannavkjølt så du er banned for life 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...