Oslo: Treffplan for vår/sommer/høst 2008

Anbefalte innlegg

kommer mest sannsynlig i morra :)

 

Genialt :D Lenge siden sist gitt...!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt :D Lenge siden sist gitt...!!

 

Synes alle skal bli med på monstertruck show på Øvrevoll isteden : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes alle skal bli med på monstertruck show på Øvrevoll isteden : vinke :

 

Synes heller at alle skal komme og male ferdig stue/kjøkkentaket mitt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjerke Travbane og Øvrevoll Galoppbane er to forskjellige steder, og for øvrig har det veldig lite i denne tråden å gjøre!!

 

Her er det snakk om Oslo Lokallags samlinger. At det finnes andre ting å ta seg til de dagene vi møtes er det ingen som er i tvil om, men ikke la det ødelegge denne tråden.

 

Vi kan gjerne ta en dugnad hos Thomas og vi kan gjerne dra på Monstertruck, men da går det an å lage egen tråd om det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjerke Travbane og Øvrevoll Galoppbane er to forskjellige steder, og for øvrig har det veldig lite i denne tråden å gjøre!!

 

Her er det snakk om Oslo Lokallags samlinger. At det finnes andre ting å ta seg til de dagene vi møtes er det ingen som er i tvil om, men ikke la det ødelegge denne tråden.

 

Vi kan gjerne ta en dugnad hos Thomas og vi kan gjerne dra på Monstertruck, men da går det an å lage egen tråd om det ;)

 

Ok.

 

Var det bra møte idag da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var heeeerrrlich! Dro som sistemann sammen med Rune Jakobsen, David og John K, og det var 22:40... : smil :

En skikkelig mandagstreffkveld, fikk luftet endel ting og mye bra diskusjoner.

 

Fikk meg også gammel type skiltplate fra en eller annen. Ypperlig! Så slipper vi fra Asker kjøre med Skien-plate.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.

 

Var det bra møte idag da?

 

Til tross for tvilsomt vær, så dukket det opp 14-16 biler tror jeg det var : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må passe deg så vi ikke ringer kystvakt/immigrasjonsmyndighetene neste gang Mikael :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må passe deg så vi ikke ringer kystvakt/immigrasjonsmyndighetene neste gang Mikael :nana:

 

Jeg var akkurat på ambassaden i dag (Kgl. Dansk Ambassade så klart!) og få nytt pass, så jeg er ikke redd :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk møte McDonalds, CC-vest i morgen. Jeg tar turen, mest sannsynlig med Passaten.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: smil :Jeg tar en tur i det fine været. Synd jeg ikke har en cab. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bærumsbandittene kommer for å få dårlig service og kalde burgere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Kanskje jeg skal ta en tur og spise frokost:D Alene hjemme i helga så dårlig med matlaging her:p

 

Men møte Mcdonalds eller CC?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Kanskje jeg skal ta en tur og spise frokost:D Alene hjemme i helga så dårlig med matlaging her:p

 

Men møte Mcdonalds eller CC?

 

Mcd PÅ CC.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De siste dagene har ikke blitt helt som planlagt, så jeg er akkurat inn døra igjen og blir nok ingen CC Vest tur på meg i dag.

 

Så Mr "giv mig Danmark tilbage", vi får gjøre opp for skiltplata på Rudskogen eller pr konto.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte å ta meg en tur, men da jeg kun får åpnet pasasjer døra og ikke får låst denne igjen så tror jeg det får vente:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dro ikke tidlig nok hjem fra sverige så da rakk jeg det ikke igår :P Men ser vel mange av dere til helgen på rudskogen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som ikke har fått nok av treff og bilkjøring i helgen så er det lokallagstreff i morgen på McDonalds på Lørenskog.

 

Jeg kommer garantert: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker jeg tar meg en tur jeg hvis bare jeg får byttet bremseklosser foran først. Tror jeg touchet bremsepedalen 2-3 ganger på tur hjem ifra skogen. Metall mot metall gitt. Var helt slutt på belegg rett etter Rakkestad. Godt man har gir å bremse på: rolleyes Har slitt bort 7-8mm med belegg foran idag og igår på bana: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske sliten etter helgen, men ikke nok til å holde meg unna lokallagstreff :D

 

Sees i morgen : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I helga har jeg jobba, og imorra blir jeg nok rimelig busy, så det blir ikke treff på meg da heller: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer og samler opp alt jeg har glemt i vogna til Hans Martins & Co

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer nok en liten tur i kveld vi også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke! Hjemme halv tre i natt : trøtt :

 

Eh, Mikael: glemte jo helt femtilappen jeg skylder deg! Sender du noe kontoinfo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar meg nok en tur for litt junkfood etter all helsekosten i helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.