#1 Skrevet Mars 23, 2008 Noen som har tenkt seg bort i år??? Hadde håpt at vi ble flere enn oss 3 som reiste bort ifjor...... Må prøve å stille mannsterke i år å vise at det finnes ivrige folk i Stavanger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2008 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2008 er planen at jeg og skal være med ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2008 Jeg er med, hvis jeg ikke er på en stålholme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2008 Eg ska vertfall bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2008 Eg ska verr med i aar og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2008 Fine,då e me de samme 3 som i fjor + ett par-tre stykker te Dette kan ble bra Kluge: ska prøva å konkurrera litt med deg når det gjelde "ride hight" i år hvis eg isje greie å utkonkurrera deg så ska det ihvertfall se fint ud........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2008 Prøva å bli med eg åg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2008 Kluge: ska prøva å konkurrera litt med deg når det gjelde "ride hight" i år hvis eg isje greie å utkonkurrera deg så ska det ihvertfall se fint ud........ Ja, d e bare å få ann ner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2008 Satser på å komme meg av gårde der eg og.. arti med stavanger kolone:) Går av skift 9. juni, men ska nok få til en ordnings sånn at eg kan bli med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2008 blir sikkert med jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2008 Blir med jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 24, 2008 Håper det fortsetter sånn som dette så kan vi muligens få til en respektabel kolonne i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 24, 2008 Så sant vi ikke bruker 11 timer bort:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 25, 2008 Så sant vi ikke bruker 11 timer bort:nana: Va det min feil???????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 25, 2008 Kan någen fortella meg litt mer om ka så sjer der? E isje så kjende me sånt... Eg sjønne jo at d e et treff å sånt, menne e dår någe spesielt så sjer der? E d någe for bare VW/Audi eller e d for adle me interesse for sånt? Eg e sikkert me uansett, sosiale ting e jo gøy:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 25, 2008 Er vel hoved treffe til klubben så d e nesten bare Vw og Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 25, 2008 Blir vel sånn som de fleste av disse treffene e. Kjøring på bane, utstilling og masse kjekt sosialt! Har ikkje vert på treff i regi av klubben før, så dette gleder jeg meg til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 25, 2008 Hørtes gøy ud:) eg hive meg nok på eg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 25, 2008 Hmmm, lurer på å slenge meg på i år jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 25, 2008 Hmmm, lurer på å slenge meg på i år jeg også Ja kom igjen Arne,dropp bug run å bli me oss heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 25, 2008 Ja kom igjen Arne,dropp bug run å bli me oss heller Crap, e det BøgRun helgå?! Dååå spørs det: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 26, 2008 Va det min feil???????? Det va iallefall ikkje min feil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 26, 2008 Blir nok med på Våler i år jeg og, om ikke i egen bil -kaprer jeg passasjersetet til Frank. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 26, 2008 Har aldri vært på Vålertreffet før, så dette kunne jo blitt en morsom helgetur Synd lommeboken ikke tillater baneklar urquattro til den tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...