Stavanger: Våler treffet 7-8 Juni

Anbefalte innlegg

: slå :

Du! dette her har eg planlagt te minste detalj. Eg kjøre te kristiandsand eller litt lengre så tar du øve så kan eg drikka

 

Hadde ikke du en biltralle?? Da kunne dere to sitte i bilen å drikke, så kan jeg trekke dere over til treffet :P åsså kan jeg svinge innom Blå Kors på tur hjem..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: slå :

Du! dette her har eg planlagt te minste detalj. Eg kjøre te kristiandsand eller litt lengre så tar du øve så kan eg drikka

 

Du, lillegutt, Eg kan jo ikkje kjøra med promille, det vett du jo... Kristiansand e alt for seint... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha, akkurat??? : klø : Den var det sterkeste du kunne uttrykke deg det?? : smil :

 

Driver å lære meg å bli litt mildere i språket å da må man ta i bruk noen gode alternativ og jeg følte fjell passet godt da det er stort og kraftig :P Nei, men å banne i hver jævla setning blir så forbanna teit og kan fort sette meg i så helvettes dårlig lys.. :):nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du, lillegutt, Eg kan jo ikkje kjøra med promille, det vett du jo... Kristiansand e alt for seint... :D

 

Men då kjøre du fra ålgård?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men då kjøre du fra ålgård?

 

hehe.. Ja du var heldig nå at det ikke var Frank du skulle ha med i bilen, han hadde jo vært full før Sandnes :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den bilen din trenger virkelig noen oppgraderinger :nana:

Doningen din er jo et prakteksemplar av en flott bil, og hva mer kan bli gromt på den? :confused:

 

Uansett kult at du blir med, tror det blir en sjefers tur : rock :

 

 

Tja.. Nå er jo komplett Miltek Quad eksos bestilt, samt en rekke små carbon detaljer.. Håper bare alt rekker å bli levert før treffet da.. Vi tar sikkert praten videre på Søndag :): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke sette s2`n på biltralle så jeg også får drukket ;) Og alt før 12 er tidlig, må jo jobbe litt før man drar også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke sette s2`n på biltralle så jeg også får drukket ;) Og alt før 12 er tidlig, må jo jobbe litt før man drar også

 

Kan sette den på taket til Kluge, så får han senka bilen respektabelt også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kom på någe jyyysla guud nå, me sko jo hatt våkitåki så me komme babla sjid heile veien bort. Frank: TA FRI!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kom på någe jyyysla guud nå, me sko jo hatt våkitåki så me komme babla sjid heile veien bort. Frank: TA FRI!

 

De har noen goe på ClasO, kjøte en 2pack der og er kjempefornøyd .. :) 3km dekning men det bra nok..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice!! walkie talkie hadde våre genialt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser meg helt enig i en walkie talkie løsning.. mon tro om det er mulig å finne en løsning på ClasO eller lignende som ligger på samme frekvens? Da kan vi jo ha alle på samme nett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan jo bare kjøpe noen par av de som jeg linka til. Jeg får jo innkjøpspris og.

 

Kan vel kjøre alle på samme frekvens/kanal..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ihvertfall ha en.. :) Sign me up!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Breaker one nine, jeg vil også ha en

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I take one, ten-four

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger that :D Blir litt slitsomt med to i bilen da Kluge, men jeg kan skru ned min...eller ihvertfall ha den på nivå 1 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I want one tooo.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nice! tar ingen sjanser til den prisen der : smil : Jeg må få med shaitpraten på wåkkinett! : rock :

 

Er det mulig med 12v sigglader på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Count me in!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med penger imorgen da, så lager jeg en liste. Bare fiks en hundreogfemti lapp hver, så går jeg 9kr i fortjeneste!! For dere så ikke møter imorgen, kan vi ta kontonr på pm.

 

Øivind, er desverre ikke det. Har en som har siggtenner med, men har bare ett sett inne, og dette settet har vi 34 stk i saldo. Så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja bare ta med penger du Rune ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres gudd ud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.