Stavanger: Våler treffet 7-8 Juni

Anbefalte innlegg

Haha, noen som kan det.

 

Men da må man altså ta fri fredag og mandag da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, noen som kan det.

 

Men da må man altså ta fri fredag og mandag da?

 

Ja, det fikser du vel.. Er jo tross alt bare en gang i året vi drar til Våler :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka fasen meine du me deT? Ikkje min feil dåkke går å lalle i 1 tiå...

 

Det va jo ikkje alle som gjorde det.. Men vakje vågen liga lenge som deg, våkna jo i tillegg av bråget ditt når sibben ikkje blei heilt fornøyd...haha! : rock : Dessuten va det jo ikkje bare det teltet du tog kvelden på, du visste jo bål kunnskapene dine inni et telt og..hehe Det røykte jo godt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det, ska det lagas bål så ska det lagas bål. Men ærlig talt drasser jeg med meg ett partytelt på tur gidder jeg ikke drasse det med meg tilbake igjen. Da havner det i nærmeste kontainer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, noen som kan det.

 

Men da må man altså ta fri fredag og mandag da?

 

Jeg tar vertfall fri mandagen å kjører hjem på søndagskveld/natt var hardt å sove 2 timer etter en sånn helg å gå på jobb på mandagen sist kan du si.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Øyvind Party i Oslo å rusle opp på lørdagen? Er du klar over hvor langt det er i fra oslo til våler?

 

2,5 timer kjøring..bare en liten svipptur det : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifjor virka det som om halve sør norge skulle på hyttetur innover mot hedemark... Vi kunne traska de siste milå fortere..! Så hvis det blir sånn i år og kan det bli noen lange 2,5 timer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja.. nå får jeg vel en halvveis ny front på kjerra til turen.. for den snille dama mi har klart å få "trykt inn litt der fremme"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt mulig jeg og kan være med på våler treffet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja.. nå får jeg vel en halvveis ny front på kjerra til turen.. for den snille dama mi har klart å få "trykt inn litt der fremme"..

 

Ahhhh, den er kjip altså.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La inn forespørsel om folket fra Haugesund skulle over, evt om de ville slå følge med oss på veien over.

 

Alt kommer vel til hvilken vei vil skal ralle på..E39, over heia, eller kanskje noen har et 3. alternativ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et 3. altenativ måtte jo vær over Suleskard og Dalen. Svingete fjellveier som er morsomme å kjøre, dog litt mye telehiv for de med ekstremsenk (ta med nyrebelte).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok for meg, skal kjøre med ballongdekk alikevel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suleskar å dalen e uaktuelt for min del vertfall.....................................................................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, da hopper vi elegant og fjærlett over den tanken :) her er det "alle eller ingen", og frisker opp det flotte ordtaket: "en for alle og alle hver for seg!!" ;)

Regner med det er E39 som er saken for dere som kjører "strykejern"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dalen veien er jo genial, sparer maange timer+ veldig fin vei å varme opp til banekjøringa på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok E39 ja.. vi får heller ta et par pølsestopp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pølsestopp blir det vel nok av meg deg på slep. For min del blir det bensinstopp.

Men skal vi prøve å dra kl12 eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke det litt seint da? vi Skal jo ha oss ett par pils på fredagen, alt etter 6 er tapt drikketid vet dere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke det litt seint da? vi Skal jo ha oss ett par pils på fredagen, alt etter 6 er tapt drikketid vet dere

 

Det er noe i det :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei for fjell vi må da kjøre tidlig! ikke seinere enn 10, husker hvordan det gikk oppover forrige gang :D Jeg lå foran å venta på dere hele tia : vinke ::D Jeg vet ikke med deg Kluge, men jeg satser på å være godt i gassen når jeg kommer fram :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei for fjell ....

 

Jaha, akkurat??? : klø : Den var det sterkeste du kunne uttrykke deg det?? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder meg på også.. Forhåpentligvis har ny eksos og annet gromt på plass da :) Skal vi banke oppmøtested og start for kjøring??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke med deg Kluge, men jeg satser på å være godt i gassen når jeg kommer fram :D

 

: slå :

Du! dette her har eg planlagt te minste detalj. Eg kjøre te kristiandsand eller litt lengre så tar du øve så kan eg drikka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder meg på også.. Forhåpentligvis har ny eksos og annet gromt på plass da :) Skal vi banke oppmøtested og start for kjøring??

 

Ja den bilen din trenger virkelig noen oppgraderinger :nana:

Doningen din er jo et prakteksemplar av en flott bil, og hva mer kan bli gromt på den? :confused:

 

Uansett kult at du blir med, tror det blir en sjefers tur : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.