Stavanger: Våler treffet 7-8 Juni

Anbefalte innlegg

Har forresten lokallagsbanner som blir med på denne turen, dette er av en såpass grei size at selv de sveiseblinde kan finne "hjem" på natta...

 

Klistermerker har kommet, men mangler enda skiltplater for de som lurer på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt å ha den banneren da..! Litt greit når vi snøblinde skal finne fram :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt å ha den banneren da..! Litt greit når vi snøblinde skal finne fram :D

 

Snøblind,sveiseblind???? Eg vett isje ka dokk snakke om : smil : Me e jo ganske edruelige me....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt å ha den banneren da..! Litt greit når vi snøblinde skal finne fram :D

 

Må ikkje glømma kem så meeest sannsynlikt må kjøra heim du! Men det er bra Øyvind, hadde tenkt å spørr om du hadde banner så me konne ta med. Bler bra i år då der endelikt e en respektabel gjeng her i fra som ska bort!

 

Edit: Glømte at me sko ha fri på mandagen ja;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreisetidspunkt? Med evt tanke på fridag på fredagen og om jeg må få inn vikar..eller bare rett og slett kjøre etter jobben.. Hørte dere hadde vært seine ifjor, noen hadde ikke visst hvor gassen var, og dere hadde brukt bortimot 11 timer!! det er jo helt hinsides.. : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre i 9- 10 tiå på morningen, e vell standard prosedyre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo passe utpå dagen det :) rekker å gjøre meg ferdig på jobben også da : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikkje glømma kem så meeest sannsynlikt må kjøra heim du! Men det er bra Øyvind, hadde tenkt å spørr om du hadde banner så me konne ta med. Bler bra i år då der endelikt e en respektabel gjeng her i fra som ska bort!

 

Edit: Glømte at me sko ha fri på mandagen ja;)

 

hehe...Stemme det... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre i 9- 10 tiå på morningen, e vell standard prosedyre

 

E det fredagen dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det fredagen dette?

 

jepp..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og strake veien til våler?? eller er det party i Oslo på kvelden og litt rolig gange oppover på lørdag morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og strake veien til våler?? eller er det party i Oslo på kvelden og litt rolig gange oppover på lørdag morgen?

 

hehe..hørtes ikke feil ut..

Men skal si deg det at det er nok liv på campingen på fredagskvelden :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe..hørtes ikke feil ut..

Men skal si deg det at det er nok liv på campingen på fredagskvelden :D: rock :

 

så lenge det ikke er noe "Village People - YMCA tendenser" så er det ok for meg : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge det ikke er noe "Village People - YMCA tendenser" så er det ok for meg : eek :

 

Er ikke helt sikker på hva du mente med det...hehe, men tror nok du finner mer YMCA tendenser i Oslo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at om det kommer en verksted-nisse i kjeledress og caps rett fra smøregrava, og ber om en dans, da stikker jeg ned til et litt større sentrum og overnatter.. Jeg har vært på Haslemoen i militæret i 1 år...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at om det kommer en verksted-nisse i kjeledress og caps rett fra smøregrava, og ber om en dans, da stikker jeg ned til et litt større sentrum og overnatter.. Jeg har vært på Haslemoen i militæret i 1 år...

 

hehe.. Slapp av, det skjedde ikke ifjor ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... tror dette blir bra jeg. må få samla lokallagsgjengen på samme plass på campen da. få tak i noen partytelt og noen griller så har vi det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har et slitent partytelt liggende??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når vi dro til roskilde organiserte vi det slik at noen kjøpte telta, noen andre kjøpte veggene osv.. men sikkert litt lettere der da de solgte det på plassen..

 

299 på biltema (for det som er halvparten så stort som dette... dette koster 799):

26-3191_l.jpg

 

59 kr stk på biltema:

26-326_l.jpg

 

Må ha en rull med ducktape og da dette ble vår beste venn på roskilde.. disse telta ryker fort i skjøtene i stengene om du ikke taper de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jo bare holde en helg, og så lenge ikke Kluge aka "the telt wrecker" kommer ramlende burde et biltema telt holde hele helgen igjennom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare det ikke høljregner. Dette kan jo ordnes når vi møtes på fredagen når vi skal dra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke verre enn hundrelapp hver for det store der, om si vi er 8 stk -håper vi er mer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Øyvind Party i Oslo å rusle opp på lørdagen? Er du klar over hvor langt det er i fra oslo til våler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jo bare holde en helg, og så lenge ikke Kluge aka "the telt wrecker" kommer ramlende burde et biltema telt holde hele helgen igjennom..

 

Ka fasen meine du me deT? Ikkje min feil dåkke går å lalle i 1 tiå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka fasen meine du me deT? Ikkje min feil dåkke går å lalle i 1 tiå...

 

Me sko kjøra på banen dagen ittepå :) du rangla jo rundt aleina te klokkå 7 du din knall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.