Anbefalte innlegg

De er ikke nye, men vil tro de fortsatt holder en stund. Bare lurte på om det var noen spesielle restriksjoner, slik som når man for eksempel sjekker bremsevæske. Bremsevæsken ble byttet i vinter, så den skal hvertfall holde.

 

villa byttet den like vell :)

min er bare 3mnd gammel, men S`tvåan fikk ny læll :)

 

 

STEIK SÅ KLAR JEG ER NÅ.off skulla gjerne ha lalla no. 9 timer til avreise:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også byttet bremseveske å olje osv i dag, så nå er man så klar som man blir;D

gleder meg skikkelig!

er spådd 30 grader å knallvær heele helgA!

været er deilig her nede allerede, men alt for varmt å sove i : p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også byttet bremseveske å olje osv i dag, så nå er man så klar som man blir;D

gleder meg skikkelig!

er spådd 30 grader å knallvær heele helgA!

været er deilig her nede allerede, men alt for varmt å sove i : p

 

Har du sjekka yrdotno du ell? Kraftig regn spår de på lørdagen ihvertfall. Men je vil da vente å sjå... Uansett så skal jeg bunkre solkrem og aftersun :P Vil tru det trengs noe for å kjøle ned panna og nakken uttpå kvelden å. Ellers er jeg ikke klar i det hele tatt.. Brent en cd med musikk nå da. Litt div 80 talls hit osv. Ble med litt Cash og Prøysen å... : rock :

Alle som har langt å kjøre. God tur og kjør pent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemningsrapport fra Drammen, ca kl 2340 (ja, jeg er ferdig for dagen nå).

11 timer til avreise! : rock :

Pakking.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Looking good Gry!

 

Lurer på om jeg skal dra i morgen eller Lørdag morgen jeg..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha, den vogna er alt annet enn "good" - men så er den jo fra 1977 også : eek : Hva annet kan man forvente seg av et impuls/usett-kjøp over telefonen fra Skagerak til noen tusenlapper? Men det blir uansett et knakende bra sted å sove :)

 

Selvfølgelig drar du oppover i morgen, Espen! Det er jo da festen begynner :D

 

Her er et lite flashback til nettopp 1977 (legg for øvrig merke til en av to originalhøyttalere i hjørnet, som supplement til original radio/kasettspiller som fulgte vogna):

Vogna1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka yrdotno du ell? Kraftig regn spår de på lørdagen ihvertfall. Men je vil da vente å sjå... Uansett så skal jeg bunkre solkrem og aftersun :P Vil tru det trengs noe for å kjøle ned panna og nakken uttpå kvelden å. Ellers er jeg ikke klar i det hele tatt.. Brent en cd med musikk nå da. Litt div 80 talls hit osv. Ble med litt Cash og Prøysen å... : rock :

Alle som har langt å kjøre. God tur og kjør pent :)

 

faen a,

yr.no suger bra , mye vitsi å titte der når de bytter på alt som står der helt til dagen dt skal være å da melder de slik det er!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha, den vogna er alt annet enn "good" - men så er den jo fra 1977 også : eek : Hva annet kan man forvente seg av et impuls/usett-kjøp over telefonen fra Skagerak til noen tusenlapper? Men det blir uansett et knakende bra sted å sove :)

 

Selvfølgelig drar du oppover i morgen, Espen! Det er jo da festen begynner :D

 

Her er et lite flashback til nettopp 1977 (legg for øvrig merke til en av to originalhøyttalere i hjørnet, som supplement til original radio/kasettspiller som fulgte vogna):

 

 

Hehe, i forhold til telt/evt bil å sove i, så er det der GOOD!

 

Vi får se hva som skjer. Heller mot at jeg drar i morra, men jeg veit ikke gitt!

 

Det er jo bare meldt regn fra 12-18. Ingen som er ute på den tiden vel??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar den Håkon men man blir litt oppgitt når man prøver så godt man kan men at det alltid er noen som må suttre og klage (nå skal det sies at jeg ikke har noe med årets vålertreff og gjøre så jeg skal ikke ha noe kredit for jobben som er gjort i år)

 

Hey, kjenner da deg jeg vettu... ;) No hard feelings...

 

Ha et fortreffelig treff på Våler alle saman... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey, kjenner da deg jeg vettu... ;) No hard feelings...

 

Ha et fortreffelig treff på Våler alle saman... : vinke :

 

Takk for det :P

Kos dere på BugRun dere som skal dit også da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakke pakke pakke pakke pakke pakke pakke pakke pakke pakke pakke. snart klar ;) Ca 9,5 time til avreise ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:):tilber::):tilber::) 6 timer til avreise:tr:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time og 30 min til avreise:) men spørst om dama er klar til da: rolleyes. Så det blir ca en 8 timer med kjøring og pauser før jeg er fremme.

Gleder meg da dette er mitt første hoved treff, Håper det blir et meget bra treff for alle sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time og 30 min til avreise:) men spørst om dama er klar til da: rolleyes. Så det blir ca en 8 timer med kjøring og pauser før jeg er fremme.

Gleder meg da dette er mitt første hoved treff, Håper det blir et meget bra treff for alle sammen.

 

dææææ tile oppe;) hehe... å ho bli vel klar skal du se,er det noe vi damer kan er det å være ferdig til rett tid:p hehe...eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:):tilber::):tilber::) 6 timer til avreise:tr:

 

 

 

Gleder seg skjønner jeg :) hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakke pakke pakke pakke pakke pakke pakke pakke pakke pakke pakke. snart klar ;) Ca 9,5 time til avreise ;)

 

dææææ opp hall fem sju... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha, den vogna er alt annet enn "good" - men så er den jo fra 1977 også : eek : Hva annet kan man forvente seg av et impuls/usett-kjøp over telefonen fra Skagerak til noen tusenlapper? Men det blir uansett et knakende bra sted å sove :)

 

Selvfølgelig drar du oppover i morgen, Espen! Det er jo da festen begynner :D

 

Her er et lite flashback til nettopp 1977 (legg for øvrig merke til en av to originalhøyttalere i hjørnet, som supplement til original radio/kasettspiller som fulgte vogna):

 

hehe... ja men hvorfor ikke... er bedre enn telt det er bra sikkert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart klar for treff, håper kjærra henger sammen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit, du ER med :P Vi finner et fint sted til den! hehe!

 

Jeg har ikke noen utstillingsbil selv, men jeg skal for pokkern ikke GÅ langt ass :P

 

 

Hehe-... nei vi må passe på å spare energien til skatte jakten ;) hehe så må ikke gå langt før dette nei,så anbefaler absolutt å ta med bilen inn...hehehe....

 

 

Tja... hvem skal gjemme ølen da?? vi må jø være sikker på at vi ikke bare finner en tom ølboks da :P hehehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sitter jeg bare venter på grøntlys fra sjefen så jeg kan dra oppover, bilen står feridig shinet fra i går kveld. Hjelmen og baggen er pakket så nå braker det snart løs : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper alle får en strålende helg på Våler. :) Satser på å komme sterkere tilbake når eg får meg ny bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når i dag er du klar til å dra oppover a Tor Alfred ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klar! tror jeg glømte å legge meg i går da men det får vel gå : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KLAR.. 30min til avreise: rock :: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk! Bilen havna på verksted igår kveld! MEN var der nede nå og ble LOVT klar bil til kl.16.00 idag: rock :

 

Så da ruller jeg oppover med en gang, eller imorgen tidlig!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.