Anbefalte innlegg

Kom akkuratt inn døra her, har vært en kjempehelg!:) Flott vær og flotte biler= suksess!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja var moro å titte på Lørda'n...

 

Men ang. den TTS'n.. Er vel to i Norge da en her på forumet fikk sin laget samme uke som Møller...

 

 

Sjåast vel på Rudskogen ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempemorsomt treff, masse biler, masse folk, mye sol og desverre mye mygg:p

Fikk også luftet 80 quattroen ute ett par runder på banen:)

 

For de som lå innen rekkevidde av vestfold/drammen lokalag på campen, så tror jeg det er mange av de som går rundt og synger på Kongen av Campingplassen...meg inkludert, hehe: rolleyes

 

Vi sees på Rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en flott helg, med mye banekjøring og god stemning.

Tusen takk til alle som har vært med å arrangere og som gidder å møte opp når slike eventer arrangeres.

 

Litt misfornøyd med den nye delen av banen, som selvfølgelig ikke er ferdig, men den gjorde at flyten på banen ble forstyrret, men gleder meg til å forsøke nye rundetider når den er ferdig.

 

Om ikke hus-bandet var av "top-notch" ble det alikevel stemning når vi hadde konsumert nok "medbrakt" drikke. Jeg sier bare, "VISA PATTARNE !!"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en flott helg ja!

Ble litt i varmeste laget spør du meg.. Skikkelig slitsomt å gå rundt der den temperaturen, bikka jo over 30 grader begge dagene.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo si at dette var et 99% treff, atter en gang! Kosa meg og fikk møtt kjente fra tidligere og gjorde noen nye bekjentskaper!

 

Litt nedtur med R8 som skulle varme opp to runder og gi litt gass på tredje og fjerde, og kjørte av etter 2 runder.. Bremsene blir ikke varme på en supersport bil etter 2 runder i 30 grader og forsiktig kjøring..

 

Utover det ville jeg kanskje nevnt, ikke som noe negativt, men at campen var "for" stor for lille "oss" (VACN), men det gikk vel kanskje noe rykter om Kongen av campingplassen, så de som ønsket det kunne komme seg så langt unna som mulig, men det var da vitterlig ikke noe oppstart av den før kl 8.30 på lørdag morran..

 

Så et siste sleivspark, dere som ikke var der? Ja dere kan angre.. :)

Litt kjedelig når "longest distance" var 65 mil..

 

Største personlige medbrakte erfaring fra ifjord, solkrem, ikke noe solbrent!, til neste år står mygg-kverkens ABC på lista!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for vel gjennomført treff: vinke : Helt knallbra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle for et kjempefint treff :)

 

Må si meg enig med Ben, vi skulle ha samlet oss bedre på campen... håper vi blir flinkere til å blande oss mere nestegang : rock :

 

Det var kjempehyggelig å møte nye trivelige folk, vi sees på et senere treff : ja :

 

Feit A6 Ben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var mitt føsrste vacn hoved treff unnagjort for min del, er nettopp kommet hjem etter nesten 60 mil med kjøring. fikk oxo testet bilen på banen og jeg kan si at det ikke kommer til å bli det siste treffet jeg skal møte opp på.

Det var mye Gromt og mangen flotte biler å se på, og mye hyggelige folk: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt bra treff!! Fikk se igjen mange kjente, samt stiftet nye, å da er det akkurat slik det skal være. Ingenting å utsette bortsett fra mygg, og kanskje vel overdrevent finvær, men jeg klager ikke :)

Fikk prøvd nye banen også, passet meg og bilen perfekt, satt som limt :tilber:

Ses igjen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra arrangement med knallvær! Kommer garantert på neste treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et bra treff, synd det var så varmt og at bilen min ikke helt fungerte slik den skulle, men håper det går bedre på rudskogen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, de 2 gutta fra bodø da? Jeg snakket da med de på campen på kvelden... mener da at de har kjørt lenger enn 65 mil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nar nettopp komt inn døra hjemme nå, har vert ei heilt super helg, kjempe ver, kjempe folk og masse nyyydlige biler :):):) skal garantert flere ganger ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja Ørjan :) Kom nettopp inn døra hjemme nå for 15 min siden, vi har 110 mil ca ;)

 

Men vi hørte aldri noe om longest distance over speakeranlegget, så vi orket ikke å gå å "mase" om det var noen konkurranse på det denne gangen. Synd, for i fjor vant jeg over Robban med 2 mil, i år var det mosatt og hans tur :P

 

Vi fikk se masse hærlig banekjøring, og et fint arrangement på kvelden. Kvaliteten på artisten var kanskje ikke Kurt Nilsen, men han kunne da å spille rette låter (for øvrig syntes jeg det var HELT idiotisk at det dro 20-30 stk 30 sekunder etter han begynte å spille, maken til oppførsel!!!)

 

Selv tok jeg tidlig kveld Lørdag, etter en hard arbeidsuke og lang tur nedover hadde jeg kanskje 20 timer søvn bak meg siden Mandag. Og da kommer det litt kritikk! Det var ikke langt i fra at jeg gikk bort å knuste anlegget med Kongen av campingplassen. Vi kom seeeeint på natta, LITE koselig å våkne klokka halv 9 da. Går d ann å ta hensyn eller ? Selv om jeg ellers er tilhenger av feststemte folk!

 

Og campingområdet var helt horribelt! Absolutt alt er over i støv nå. Og da mener jeg ALT. Det var en del mygg, men hvem kan vel klandres for det ? :P

 

Ellers tror jeg oppslutningen rundt bug-run var undervurdert, siden utstillingen var bare 50-60% av fjoråret. En hel del banebiler fra i fjor var også savnet. MEN: De som var der nøt jeg! Først og fremst kjøringen til Rui, men de to Audisentrumbilene, den lyseblå Coupeen, 10v sedanen, safran Coupe, de to ES bilene - og sikkert flere jeg ikke husker nå, nøt jeg virkelig!! Gir innspirasjon til prosjektet mitt.

 

Og ja; vi dro før premieutdelingen. Sola hadde satt sitt preg på ikke godt vante nordleninger ....

 

For øvrig syntes jeg det var morro å se vår nye leder, han virker som en jordnær og okei kar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle for en strålende helg. Jeg har kommet meg på jobb i dag, men er litt utafor, siden det ikke ble stort søvn i helga på grunn av til dels mange arbeidsoppgaver under treffet. :)

 

Jeg vil rette en stor takk til alle som stilte som dommere på utstillingen søndag.

 

Det var veldig mye pent å se og høre på der oppe, selv om jeg ikke fikk så mye tid til å gå rundt å sjekke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle for en strålende helg. Jeg har kommet meg på jobb i dag, men er litt utafor, siden det ikke ble stort søvn i helga på grunn av mange til dels mange arbeidsoppgaver under treffet. :)

 

Jeg vil rette en stor takk til alle som stilte som dommere på utstillingen søndag.

 

Det var veldig mye pent å se og høre på der oppe, selv om jeg ikke fikk så mye tid til å gå rundt å sjekke.

 

flere som er litt ute av rute på jobb i dag ja : p

litt sliten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!! Litt seint, men må få si at dette var et kjempetreff!! Kommer på Rudskogen!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.