Anbefalte innlegg

En og annen har etter lyst noen til å lage en egen trå til hoved treffet på Vålerbanen.

Påtar meg så noens oppgave: rolleyes

 

Sted: Våler

Fra: Lørdag 7. juni 2008, klokken 09:00

Til: Søndag 8. juni 2008, klokken 18:00

Region: Arrangeres sentralt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli nok Våler i år! Var der ikke i fjor, så må nå! Kordan er det med overnatting i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at vi har de samme alternativene som i fjor.

 

  • Telting på sletta ved siden av Vålerbanen.
  • Elverum Camping
  • Haslemoen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli bra fest slik som før tenker jeg. Gøy å treffe folk fra forumet...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor finner man priser for Haslemoen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det lov å campe på banen slik som før???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel ikke camping på banen ifjord pg.a uheldigheter året før..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke der i fjor så sist jeg var der var det i allefall camping på banen. Blir det ikke det i år blir det jo litt idiotisk. Er ikke særlig keen på å campe på en rastplass langs e6 sammen med homser og lastebilsjåfører :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funker helt greit å campe på plassen (Wålengen) ved siden av banen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pilsa på wålengen ifjord, men sov på haslemoen pg.a høygravid frøken, i år blir det vel wålengen for alle pengene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var mye skrik og skrål sist vi snakket om dette. Jeg var selv på Wålengen i fjor ( for de som ikke vet hvor dette er så er det 3 meter fra banen på østsiden ) og alle jeg snakket med var godt fornøyd med denne løsningen. Igjen håper jeg dette blir en løsning som faller i smak og alle tar med godt humør :)

Wålengen.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

campingen i fjord var helt super så det er ikke noen grunn til å klage over den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

campingen i fjord var helt super så det er ikke noen grunn til å klage over den.

 

Enig der:)

Skjønner ikke folk som klaget over at det ikke var camping på banen. Var jo så nært som det kan bli. Og bra liv på kvelden :)

Mulig jeg kommer en tur i år også ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok wålengen i år og ja.suns det var greit og ligge der ifjor,mye folk og mye drekking.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye koster wålengen da? Ser jo greit ut da, hvis det er mange som camper der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye koster wålengen da? Ser jo greit ut da, hvis det er mange som camper der :)

 

Wålengen er gratis,å fest å kos er det nok av :)

Vi trives i massevis der ja.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen påmelding for å komme på dette treffet?

 

Spør om dette fordi jeg ser under Kalender på VACNklubb-siden og på dette treffet er det i skrivende stund 35 påmeldte. Leter etter en "påmeldingsknapp" men finner ingen:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også ute eter et "påmeldingssted"....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å teste Silvern på bana! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen påmelding for å komme på dette treffet?

 

Spør om dette fordi jeg ser under Kalender på VACNklubb-siden og på dette treffet er det i skrivende stund 35 påmeldte. Leter etter en "påmeldingsknapp" men finner ingen:o

 

Er også ute eter et "påmeldingssted"....

 

Sånn det har vært tidligere år så er det påmelding til bane-kjøring. Ikke noe påmelding til selve treffet. Mulig det er noe nytt på gang nå, men tviler litt på det. På di få treffa jeg har vært på, har det ikke vært påmelding til treffet. :)

 

Kommer vel mer info om dette senere tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Campen i fjor var helt topp! : rock : I år stiller Vestfold med to camping vogner og fortsatt Kongen av campingplassen som vekkerklokke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen påmelding for å komme på dette treffet?

 

Spør om dette fordi jeg ser under Kalender på VACNklubb-siden og på dette treffet er det i skrivende stund 35 påmeldte. Leter etter en "påmeldingsknapp" men finner ingen:o

 

Bare gå inn på kalenderen og trykk på (legg til i huskeliste) Da ser det i alle fall ut som antall påmeldte øker med 1. : klø :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Campen i fjor var helt topp! : rock : I år stiller Vestfold med to camping vogner og fortsatt Kongen av campingplassen som vekkerklokke :P

 

Og jeg skal nok sove i bilen i år ogsa...: haha :

Men jeg skal IKKE låse med fjernkontrollen i år : bh : Den alarmen bråket noe helt for jæ.... da jeg prøvde å lukke opp vinduet. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nok sove i bilen. Sover bedre i s2`n enn i telt så det kan jo ikke bli feil da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å teste Silvern på bana! : rock :

 

Gleder meg selv ass :tilber:VR6:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.