Anbefalte innlegg

Begynner cruisinga opp til våler rundt tre-tida i dag, må bare få gjort klart bil og camping-utrustningen først:)

Dette tror jeg blir morro!

 

Hvordan er det foresten med banepriser? må man betale for å kjøre på bane både på lørdag og på søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen ferdig pakket. Avreise om en time :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen sjafører "ledige" her ??

Sliter litt med for mange biler jeg vil ha opp.. og kunne tenkt meg å ha opp 50`n som fikk lufta seg for første gang i går.. , men da må jeg ha noen til å kjøre Caddyen oppover.. Avreise er tenkt i morgen rundt 9 tida, sammen et par andre biler.

 

NOEN HER SOM KAN HJELPE ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, da har jeg pakka ferdig, da står det igjen kun en liten handletur, så er jeg klar. Touranen er selvfølgelig FULL av pollen... Men det gjør ikke noe, den er jo nettopp voksa : smil :

Kan ikke unngå å tro at jeg kommer til å glemme noe! Lurer på hvorfor...:P

 

Husk å kjør forsiktig over Dovrefjell da, dere som skal kjøre der. OBS: 90-sona eksisterer ikke lenger, og det frekventerer en videobil der OFTE! Det er for øvrig en sort A4 B7 avant, med to enderør, sota ruter frem til b-stolpen. Just a tip ;)

God tur til alle, håper på ei knall helg! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner cruisinga opp til våler rundt tre-tida i dag, må bare få gjort klart bil og camping-utrustningen først:)

Dette tror jeg blir morro!

 

Hvordan er det foresten med banepriser? må man betale for å kjøre på bane både på lørdag og på søndag?

 

Banekjøring:

 

Kr. 400,- for kjøring en eller to dager (èn fast pris)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder seg skjønner jeg :) hehehe

 

Kan vel trygt si det ja: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen sjafører "ledige" her ??

Sliter litt med for mange biler jeg vil ha opp.. og kunne tenkt meg å ha opp 50`n som fikk lufta seg for første gang i går.. , men da må jeg ha noen til å kjøre Caddyen oppover.. Avreise er tenkt i morgen rundt 9 tida, sammen et par andre biler.

 

NOEN HER SOM KAN HJELPE ??

 

Du har PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha programmert litt lys i VAG-COM på Audien, er det noen som kan være villige til å bidra med dette..? :)

Send gjerne en PM eller lignende med tlfnr, evt noe tips til hvem man kan kontakte for slikt?

 

Sikkert mange som har med VAG-COM, men ikke like lett å komme i kontakt med de som har, eller som har nok kunnskap til å programmere.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder seg skjønner jeg :) hehehe

 

Da er det ikke lenge til avreise:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser oppover i morgen tidlig en gang :) Jeg satser på å ta med meg pc, vag-com og billader, så for de som skulle trenge det er det bare å si ifra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe-... nei vi må passe på å spare energien til skatte jakten ;) hehe så må ikke gå langt før dette nei,så anbefaler absolutt å ta med bilen inn...hehehe....

 

 

Tja... hvem skal gjemme ølen da?? vi må jø være sikker på at vi ikke bare finner en tom ølboks da :P hehehe...

 

Jeg melder meg frivillig til å gjemme ølen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig HELG og HOVEDTREFF!! :D

Ser frem til denne helga.. blir nok bra samme hva værgudene bestemmer seg for å gjøre ;)

Tipper det blir knall jeg! :D

Drar nedover lørdag morgen. Kan trygt si lysten til å kjøre på bane er der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen sjafører "ledige" her ??

Sliter litt med for mange biler jeg vil ha opp.. og kunne tenkt meg å ha opp 50`n som fikk lufta seg for første gang i går.. , men da må jeg ha noen til å kjøre Caddyen oppover.. Avreise er tenkt i morgen rundt 9 tida, sammen et par andre biler.

 

NOEN HER SOM KAN HJELPE ??

Sjafør funnet ;) Tnx til dere som har tilbydt dere. Nesten så jeg vurderte å få opp A3`n også.. hehe.. men 2 biler får holde ;)

 

5 min nå, så er det HELG !!!

 

Rett bort til Maxbo for å hente denne nå !! Jeg gidder ikke mygg i helga ass ;) den dekker 4 mål, så vi skal få en "Camp" uten stikk håper jeg.. hehe..

 

Sees i morra !! : vinke :

 

NB! Ikke for sent å bestille vare som skal tas med opp, men ring meg på tlf.. dere treffer meg fram til 22 som vanlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig Christer! Da vet jeg hvem jeg skal campe i nærheten av :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig Christer! Da vet jeg hvem jeg skal campe i nærheten av :D

 

Det er hjul på den. Tipper den står INNI teltet mitt natt til søndag ;): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er hjul på den. Tipper den står INNI teltet mitt natt til søndag ;): rock :

 

 

Slett ingen dum ide når den maskin tiltrekker seg knott å mygg.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slett ingen dum ide når den maskin tiltrekker seg knott å mygg.. :D

 

hehe kanskje den ikke står INNI teltet mitt allikevel gitt.. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen OVER pakket + litt til. Så da skal jeg bare i dusjen såfort dama er ferdig der så setter jeg nesa oppover. Noen flere som har avreise om ca 30-45 min? fra Oslo området

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå begynner den ene etter den andre vag'n som har tenkt seg til våler forbi her! tror jeg heller bare skal campe på esso'n her(skarnes) å se på alt! hehe:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte Gardermoen - Elverum nettopp, mye fint på veien. Men møtte jammen meg mye gromt FEIL VEG også! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

også er det varsla mye kontroller i helga oppi glåmdalsdistriktet.. så bruk bilbelte og kjør med hode(nei ikke med horn)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu er det kjett og se alle skriver "ah ferdig pakket drar nå": gråter :

Seff har ikke bilen kommet fra es før helga, typisk...

 

Men uansett håpere dere får ei knall helg på våler og håper på mye fine bilder: smil : "hvis" jeg ikke kommer meg oppover!;)

 

 

FAAN!: bh :: bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu er det kjett og se alle skriver "ah ferdig pakket drar nå": gråter :

Seff har ikke bilen kommet fra es før helga, typisk...

 

Men uansett håpere dere får ei knall helg på våler og håper på mye fine bilder: smil : "hvis" jeg ikke kommer meg oppover!;)

 

 

FAAN!: bh :: bh :: bh :

 

Føler med deg Lars :P

Her sitter jeg å skal i 60 års lag imorra.... KNEKKEN!! : bh :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler med deg Lars

Her sitter jeg å skal i 60 års lag imorra.... KNEKKEN!!

 

Og her ligger jeg opp med svalbard :( knappe 3-4 plussgrader og er vitne til at folk gjør seg klare. Hadde sett frem mot dette! men nå er det slik en gang at det ikke passer alletider, hadde det ikke hvert for at jeg måtte steppe inn som vikariat på havet så hadde jeg sola meg i glansen på våler for lengst :). Så du ekje aleine Aleksander! vemodige situasjon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her ligger jeg opp med svalbard :( knappe 3-4 plussgrader og er vitne til at folk gjør seg klare. Hadde sett frem mot dette! men nå er det slik en gang at det ikke passer alletider, hadde det ikke hvert for at jeg måtte steppe inn som vikariat på havet så hadde jeg sola meg i glansen på våler for lengst :). Så du ekje aleine Aleksander! vemodige situasjon

 

Ja, ditte e vemodigt altso! Men slik e no det en gang, ein kan ikje vinne kvar gang sei sei ;)

Kommer sterkere tilbake : smil :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.