Anbefalte innlegg

Jeg drar iaf oppover NÅ!

 

Blei litt stressmekking igjen gitt... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg melder meg frivillig til å gjemme ølen!!

 

hahahaha.... ja det skulle tatt eg ut,blir vel ikke at noe til vinneren da...hmmm... foresten jeg kan bli med å gjemme øllen: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen ferdig pakket og vekkerklokken satt på til 6.30.

 

Sees i morgen: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser helst at jeg gjemmer den alene jeg gitt! hehe. Nå er det bare 4 og en halv time til jeg drar! Får pakke bilen snart ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ditte e vemodigt altso! Men slik e no det en gang, ein kan ikje vinne kvar gang sei sei

Kommer sterkere tilbake

 

Jepp sant i det :-) men kjem no heimatt den 16 juni, så da e det ferie for alvor. Så da ser vi garantert på Hareid Aleksander om du skal dit! tenkt dej på Rudskogen i år foresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For håpe alle for et bra treff, blir nok ikke noe tur på meg, orker ikke en 6åring som klager hele veien opp... God helg til alle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg akkuratt kommet hjem fra en tur på våler i dag i steikende sol!:D Det var mye fint å se og høre på:) De som ikke har vært/er der i dag bør ta turen i morgen om de har mulighet!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg akkuratt kommet hjem fra en tur på våler i dag i steikende sol!:D Det var mye fint å se og høre på:) De som ikke har vært/er der i dag bør ta turen i morgen om de har mulighet!:)

 

så sant! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller-besøk på Våler, om ifjor !

 

Dere som har reist hjem i dag, må komme tilbake i morgen, søndag ! H.A Møller stiller med 2 stk VW og 2 stk Audi, som er svært severdige:

VW: Golf GTI (30-års jubileum), 230 hk, hvit med sort dekor, 2 dørs, nydelig, èn av 7 i Norge !

Passat R36, stasjonsvogn, 300 hk, 4 hjulstrekk, blå, eneste i Norge.

Audi: TTS, splitter ny versjon, 272 hk og 4-hjulstrekk. Eneste i Norge (?)

R8, 420 hk, 4 hjulstrekk. HELT RÅ. De fleste i klubben vet litt om denne bilen fra presseomtale og Autofil.

 

Dersom det blir som ifjor, vil det sikkert bli litt kjøring av bilene på banen. Er du heldig, får du sitte på !

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er breeent! hehe. Det var en veldig fin første dag, håper været blir like bra i morgen. HUSK SOLKREM!!

Orka rett og slett ikke være over natta, var helt utslitt da klokka var halv 5 ca...

 

Men når det gjelder lotteriet, man trenger ikke være der? Blir vel ringt opp hvis man vinner?

Bare sånn at jeg ikke skrur av telefonen i morgen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du skal kjøre opp dit imorgen og espen? når da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et utrolig bra treff! Akkurat hjemme igjen nå, sola har satt sine spor,men det går over!

 

Vi sees på Rudskogen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint treff i dag også!:) synd for dere som ikke var der;)

 

men lurer på en ting, hvorfor kjørte det to porscher på bana? trodde det bare var vw audi(og kanskje seat og skoda) som fikk kjøre? i tillegg så hadde jo den ene av porschene prøveskilt som ikke var lov?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel de to instruktørene etter hva jeg forsto?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var instruktørene ja...

 

var et bra treff, men kjedelig at ingen ga beskjed om at man ikke kunne stille ut bilen etter kl 12. kom en halvtime for sent pga no tull med den ene bilen i kolonnen pluss køen for å vaske bilen:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var et bra treff, men kjedelig at ingen ga beskjed om at man ikke kunne stille ut bilen etter kl 12. kom en halvtime for sent pga no tull med den ene bilen i kolonnen pluss køen for å vaske bilen:(

 

Det står jo ganske greit i programmet at bedømming begynner kl. 12

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=166&page=2

 

Blir litt tungvindt hvis dommerne må ta seg flere runder for å få med seg alle som evt. kommer litt senere : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er instruktørene som kjører porscher ja, var mange medlemer som fikk sitte på med de. Di tar ofte med seg de som di har med seg i kjøre evalueringa. For å vise sporvalg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heeeeeeerlig treff. Fikk kjørt det golfen orka å makta på banen som var noe av det viktigste. Så for samtlige med gromt understell og ikke mer enn 1.6-1.8L motor kom dere ut på bana og føl følsen av å kjøre fra 300 å ørten hk biler i svinga :D:D

 

Sol var det nok av, øl var det for lite av og samma med mygg å damer :P

 

Håper det er noen som har tatt noen bilder av den sølvgråe golfen som en og annen var innom å sjekket om var gti ^^

 

Knall treff, gleder meg til neste år og til rudskogen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for ett knall treff ja:) beste helga på lenge;)

 

ses på rudskogen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et fantastisk treff, både til de som har stått på og jobbet for å få dette i boks og til alle jeg møtte der oppe :)

Nå sitter jeg rimelig sliten i sofaen mens campingvogn og bil venter på å bli pakket ut. Jeg fikk mye tid utpå bana og kan trygt si at gateslicksene satt som limt på asfalten, også på den nye delen med brennheit nyasfalt på.

 

Dette var styggmoro! Ses plutselig igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en fin helg : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en knallbra helg ja. Og ses snart igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra helg! TT`n fikk kjørt seg godt på banen :) Koste meg masse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom akkurat hjem, solbrent å sliten. men var morro! mye koslige folk, snakkes igjen på Rudskogen sikkert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen etter ganske nøyaktigt 80mil tur retur + en delrunder på bana.

Hadde det skikkelig gøy på bana og eneste skruinga jeg har gjort i helga er å henge på plass igjen gassvieren et par ganger. Til neste treff så skal det bli bedre dekk (hadde sunny nå) og knivstag bak :)

 

SUPERT treff er vel en grei oppsummering :tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.