Anbefalte innlegg

Knust is i isoporkasse fra en fiskebutikk ;) det skal jeg ha meg :P

 

Ja, tenkte tanken, men det tar så jævlig med plass og smelter ganske fort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tenkte tanken, men det tar så jævlig med plass og smelter ganske fort!

 

Det holder seg faktisk veldig godt, bare huske og legge på lokket med en gang man har tatt ut det man skal, og ikke sette den rett i sola :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vått håndkle rundt det man skal holde kaldt, og grav det ned i sand/jord ;)

Da må man bare passe på å huske hvor man gravde det ned...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vått håndkle rundt det man skal holde kaldt, og grav det ned i sand/jord ;)

Da må man bare passe på å huske hvor man gravde det ned...

 

Da lager du et skattekart, blir gøy utpå kvelden det med noen innabors når du skal finne den siste ølen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da lager du et skattekart, blir gøy utpå kvelden det med noen innabors når du skal finne den siste ølen:p

 

Haha, fritt får å være med på den skattejakten :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men har butikkene vanlig åpningstid da??

Regner med at butikkene på Eda har åpnet denne dagen også, slik at Nordmannen får kjøpt seg røyk/snus/cola/redbull!!?? :)

De har jo åpnet 99,9% av året ellers da...

 

 

Dem har vanlig søndagsåpent denne dagen. Fra kl 12.00-19.00;) så må vel gå ant å handle litt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem har vanlig søndagsåpent denne dagen. Fra kl 12.00-19.00;) så må vel gå ant å handle litt;)

 

Hvor langt er dette fra banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er polet/systembolaget åpent eller kun vanlige matvare butikker etc? Folkeøl er jo ikke noe og drikke seg full på:P Drikker 8 liter så gir man opp og drikker skikkelig øl/vin etc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knust is i isoporkasse fra en fiskebutikk ;) det skal jeg ha meg :P

 

ta med to da Ørjan, så har jeg også en :)

Så skal du få en øl og en klem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det være strøm på campområdet? Hvis det blir overnatting på meg så kan jeg ta med isbitmaskina mi : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da lager du et skattekart, blir gøy utpå kvelden det med noen innabors når du skal finne den siste ølen:p

 

Haha, fritt får å være med på den skattejakten :D

 

 

Greit, men jeg vil ha tilbake håndkleet mitt etterpå! :evil:

 

Vil det være strøm på campområdet? Hvis det blir overnatting på meg så kan jeg ta med isbitmaskina mi : smil :

 

Da blir du den ekte kongen av campingplassen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha hørt det skulle være strøm der ja.

 

Den maskina MÅ du jo ta med da..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe, skattejakt kan bli gøy! Hele campen leter etter den siste ølen!

 

Eller så kan man jo kjøpe kjøleboks med 12 volts uttak da! Det har jeg, og den skal brukes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta med to da Ørjan, så har jeg også en :)

Så skal du få en øl og en klem :)

 

Vel jeg kan da prøve og få tak i 2 stk jeg.. Burde ikke være noe problem,hvis de klarer og levere :P er mange som skal til bugrun fra Hamar som også skal ha sitt :P

De koster en liten sumbolsksum,men ikke akkurat sånn at man blir fattig av det ;)

 

øl og klem er bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang nedkjøling - ingen som har sett episoden av Mythbusters der de sjekker ut raskeste nedkjølingsmetode?

Vinneren ble brannslukningsapparat (CO), og med knust is + vann + salt som en god toer. Deretter fulgte knust is + vann, etterfulgt av kun is.

 

Skål!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor langt er dette fra banen?

 

Til Eda er det rundt 8 mil fra banen. Kjør til Kongsvinger og ta så til venstre i første rundkjøring. Så er det rett fram i rundt 3,5 mil, så er du der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem har vanlig søndagsåpent denne dagen. Fra kl 12.00-19.00;) så må vel gå ant å handle litt;)

 

Charlottenberg Shoppingsenter har åpent 10-20, MaxiMat fra 9-21....dette har jeg fått bekreftet fra senterleder.

Så da er det bare å shoppe i vei...kun %-holdige varer som ikke blir mulig å få kjøpt på fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal den forsikringen dekke egentlig ?

Hva slags dekning på forsikring har de som kjører på vanlige hvite/grønne skilt på bane egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal den forsikringen dekke egentlig ?

Hva slags dekning på forsikring har de som kjører på vanlige hvite/grønne skilt på bane egentlig?

 

Det er akkurat det jeg vil ha svar på. For de har nemlig NULL FORSIKRING når de kjører uttpå banen!

 

Synes dette blir for dumt. Håpløst att det skal være såå vanskelig å få med noen gromme biler på treffet her :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er akkurat det jeg vil ha svar på. For de har nemlig NULL FORSIKRING når de kjører uttpå banen!

 

Synes dette blir for dumt. Håpløst att det skal være såå vanskelig å få med noen gromme biler på treffet her :confused:

 

Vel. Treffet er vel ikke klassifisert som motorsportarrangement,men kjøretrening. Ergo så gjelder vegtraffikkloven. Når den gjelder så bør vel forsikringen også i prinsippet gjelde.

Men er helt enig i at det ikke burde være noe problem for værstinger å kjøre.. Man kan leie prøveskilt på en bil å kjøre til og fra våler,men banen får man ikke kjøre på ?? er jo litt rart det. Krever jo kun en teknisk kontroll som er litt grundigere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel. Treffet er vel ikke klassifisert som motorsportarrangement,men kjøretrening. Ergo så gjelder vegtraffikkloven. Når den gjelder så bør vel forsikringen også i prinsippet gjelde.

Men er helt enig i at det ikke burde være noe problem for værstinger å kjøre.. Man kan leie prøveskilt på en bil å kjøre til og fra våler,men banen får man ikke kjøre på ?? er jo litt rart det. Krever jo kun en teknisk kontroll som er litt grundigere

 

Det er jo "kjøretrening" je driver med: rolleyes: rolleyes hehe. Har jo ikke vognlisens på bilen enda, så den er like mye GATEBIL som en annen bil med 740hk og HVITE SKILTER. Står ingen steder att min bil er ett motorsport-kjøretøy..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da er det bare å skaffe seg prøveskilter og få forsikringselskapet til å skrive en liten bekreftelse så bør da ikke dette være noe problem. Har man litt kontakt med forsikringsagenten sin er dette sikkert et mindre problem! :)

Ta ikke sorgen på forskudd folkens...:D

 

Er kjørelysten stor nok fikser dere dette ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.