#101 Skrevet April 12, 2008 Mye replica ude å går på forus for tiå Mye replica ront øve allt syns nå eg då..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet April 12, 2008 Jepp, bl.a i innkjørselen min.. eg sjemms! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet April 12, 2008 Jepp, bl.a i innkjørselen min.. eg sjemms! Må få d vekk!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet April 13, 2008 Jobbe me saken -men økonomien jobbe imot meg! Eg får hvertfall spaca de ut 2 cm nå, så det ikje ser såå vanligt ud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet April 14, 2008 Bler det någe oppmøte her idag eller? Eg e me hvis det e litt oppmøte på dette greiene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet April 14, 2008 Trur d komme endel folk.... Di så vil kan komma på SHELL stasjonen ved dekk1 kl 1645. Andre kan møda direkte om di heller vil d.... HUSK SHELL Å IKJE statoil! Me må prøva å ver så mange så mulig jaffal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet April 14, 2008 då komme eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet April 14, 2008 Mja... Eg har jo sagt at eg sko verrme, men nå e eg ikkje heilt sikker lenger. Eg ska vertfall prøva å kåmma meg ud, men kan ikkje låva någe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet April 14, 2008 Ah, forbaska d der altså.. Serveran på jobb va nere i heile dag så he stressa som ein gris og konne ikje ta mg fri t å ver me. va det show? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet April 14, 2008 Va et kjekt sammentreff -dog ikje heilt det stora på felg fronten for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet April 14, 2008 Mye folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet April 14, 2008 Hehe, me va 6 glaguttar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet April 14, 2008 Dis egen feil det vil eg tro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet April 14, 2008 Va et kjekt sammentreff -dog ikje heilt det stora på felg fronten for min del Jaja..Nå va d jo ein heilt konkret felg du ute ette og då! Eg for min del fekk bestilt 20" cromesko te bilen å e kanonfornøyd med både pris å service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet April 14, 2008 Mye folk? Langt ifra så mange eg hadde håpt på,men men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet April 14, 2008 Syns de var okei de gutta der fortalte/forklarte endel om dekk som jeg faktisk ikke var helt klar over, så fikk jeg gode tilbud på nye dekk, og de var i en prisklasse som var veldig kurant for min del Hyggeligt opplegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet April 14, 2008 Dis egen feil det vil eg tro.. Hadde nok vert bedre oppmøte hos deg i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet April 14, 2008 Hadde nok vert bedre oppmøte hos deg i kveld Va godt oppmøte hos Christopher ja Han trengte jo ein bil med plass for å få hjem de søte runde gliså sine..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet April 14, 2008 Fått deg nye felger Christopher? Eg syns du bør selga de te meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet April 14, 2008 Hadde nok vert bedre oppmøte hos deg i kveld haha Va godt oppmøte hos Christopher ja Han trengte jo ein bil med plass for å få hjem de søte runde gliså sine..... Takk ska du ha, va svette ein periode der.. Fått deg nye felger Christopher? Eg syns du bør selga de te meg! Alt e te salgs te rett pris.....Rett pris!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet April 15, 2008 Blei nye brukte felga på meg og, di "gamle" A8 t Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet April 15, 2008 Blei nye brukte felga på meg og, di "gamle" A8 t Rune Komme te å rigga godt på bilen din d.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet April 15, 2008 Komme te å rigga godt på bilen din d.... Må bare få litt senk å lakkera ner så blir d gromt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet April 15, 2008 Nå må bare eg finna meg nye hjul... Hmm, tenke litt på Schmidt TH Line's i 8,5x17" og 9,5x17"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet April 15, 2008 Nå må bare eg finna meg nye hjul... Hmm, tenke litt på Schmidt TH Line's i 8,5x17" og 9,5x17"... Det bilde såg jævlig kjent ut Å tror du isje det e gamle bilen min det e ifra?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...