Stavanger lokallag: Då har med dato til møte på Megahjul

Anbefalte innlegg

Eg vil åg stilla! 16:45!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såklart jeg kommer! dekk jeg ha uansett snart :)

 

Kjøp eller ikke kjøp, det er lagånden som teller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt litt på saken og bestemt meg for å moderere meg noe. Kom på en annen tråd her inne som omhandler "dekkonline.com". Der inne var det begge deler av positive og negative tilbakemeld. og jeg trengte dekk til caravellen. Jeg valgte å handle der, til tross for at det var et par "meg" der inne som kjefta noe voldsomt på dette nett-firma - så, ja jeg skal roe meg ned og ikke skite i eget reir ;)

 

Men jeg har likevel opplevd en reklamasjons-sak uten sidestykke hos megahjul. Jeg håper selvfølgelig at ALLE dere som handler hos dem blir fornøyde. Du får det du betaler for og ferdig med det - forhåpentligvis.

 

(om noen mot all formodning skulle få problemer med produktene deres, så har jeg hverfall mye papirer som sikkert kan benyttes slik at ting kan gå litt fortere ;) )

 

Ha en god dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt litt på saken og bestemt meg for å moderere meg noe. Kom på en annen tråd her inne som omhandler "dekkonline.com". Der inne var det begge deler av positive og negative tilbakemeld. og jeg trengte dekk til caravellen. Jeg valgte å handle der, til tross for at det var et par "meg" der inne som kjefta noe voldsomt på dette nett-firma - så, ja jeg skal roe meg ned og ikke skite i eget reir ;)

 

Men jeg har likevel opplevd en reklamasjons-sak uten sidestykke hos megahjul. Jeg håper selvfølgelig at ALLE dere som handler hos dem blir fornøyde. Du får det du betaler for og ferdig med det - forhåpentligvis.

 

(om noen mot all formodning skulle få problemer med produktene deres, så har jeg hverfall mye papirer som sikkert kan benyttes slik at ting kan gå litt fortere ;) )

 

Ha en god dag!

 

Kjekt å høra Stian.

Men eg trur ikje me trenge noge papirer, Han GARANTERTE meg at reklamasjon ikje sko bli noge problem om me valgte å handla der....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Då e me 6 fra klubben foreløpig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje sikkert det passe for meg desverre, men får se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stille eg og.. Fått fiksa meg fri fra jobben -igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, flotte greie Rune! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stille eg og.. Fått fiksa meg fri fra jobben -igjen!

 

7. Shit for en greie sjef du har Rune!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefe meg sjøl eg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefe meg sjøl eg ;)

 

Ahhhhh....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om ikkje eg og greie å lura meg vekk ein liden time for å være med. Nå har nå eg handla dekk, men alltid kjekt å ver me...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, i dag tenkte jeg at jeg skal gi dem 1 sjangse til. Etter en del forsøk å få kontakt pr tlf så kom jeg igjennom. Etter litt diskusjon ang type dekk (merkedekk eller billigdekk) så vet jeg da følgende:

 

Merkedekk (BFG, Toyo, Dunlop....) må bestilles, og da er det jo leveringstid. Vil ha nye dekk nå, så da nytter ikke det.

 

Fikk pris på Roadstone dekk, 225/45-17. 5025,- ferdig montert.

 

Sier jeg er medlem i VACN og at vi skulle få gode priser.

 

Skulle få dekka til 4925,- da. : haha :

 

Ja ja, vil ha på joggesko nå, så får se om jeg ikke slår til på "tilbudet" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke gale med 100 kr avslag da.. det er jo hele 2 prosent avslag:) haha

 

og med de avslaga de reklamerer med (70%) vil det si at dekkene her koster 17 000 kr hehe..

 

Lurer virkelig på hvor de får de 70% avslaget fra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, i dag tenkte jeg at jeg skal gi dem 1 sjangse til. Etter en del forsøk å få kontakt pr tlf så kom jeg igjennom. Etter litt diskusjon ang type dekk (merkedekk eller billigdekk) så vet jeg da følgende:

 

Merkedekk (BFG, Toyo, Dunlop....) må bestilles, og da er det jo leveringstid. Vil ha nye dekk nå, så da nytter ikke det.

 

Fikk pris på Roadstone dekk, 225/45-17. 5025,- ferdig montert.

 

Sier jeg er medlem i VACN og at vi skulle få gode priser.

 

Skulle få dekka til 4925,- da. : haha :

 

Ja ja, vil ha på joggesko nå, så får se om jeg ikke slår til på "tilbudet" :)

 

Er jo billigere å handle merkedekk fra dekkonline.com til rett over tuselappen pr. stk. og betale 500,- for å få lagt dem på lokalt.

f.eks. http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-153275&dsco=29

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk mine etter 4 dager når jeg bestillte der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine kom også etter 4 dager,kan ikke annet enn å skryte av dekkonline :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håba at me på mandag kan få ENNÅ bedre prisa enn du fekk på mandag då.... :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ligagodt innom idag og ein tur eg...

Fekk bekrefta at di har sendt ein bestilling på nogen demo felga,sånn at me har noge å sogla på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kem veit.. kanskje me klare lura ngn demo felga udifrå der au! hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg snakte forresten om dette temaet me dekkbutikken på tasta, de va litt gira på "visningskveld" de og.. ska hørre nærmere med han. De har jo og mye merr "skikkelige" felger -og ikkje bare replica.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

. De har jo og mye merr "skikkelige" felger -og ikkje bare replica.

 

Hehe... Bare replica?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye replica ude å går på forus for tiå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.