Stavanger lokallag: Då har med dato til møte på Megahjul

Anbefalte innlegg

Hehe... E 225/40-18 eg har fått pris på. ikkje 45

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... E 225/40-18 eg har fått pris på. ikkje 45

 

kass dekk va det da? Sammenligna prisen med f.eks. dekkonline.com? Va det inkludert montering og balansering? (tror de pleier ta en del for det)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller også.

trenger hjelp av en med vagcom eg og, omprogramert lysene mine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor blir det te atte me møtes henne då?? Eg må ta turen å se litt vertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mødast på Shell bortfor StatoilHydro? sirka kvart på 17 elle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mødast på Shell bortfor StatoilHydro? sirka kvart på 17 elle?

 

Ja. Sko ver ein goe plass å mødast d... 1645 it is!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK! Ser ut som me blir en liden gjeng.. Kult d.Folk kan jo ta med seg kompissa og!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då måtte jo eg plutselig åffsjår, så eg kan dessverre ikkje kåmma.

 

Ska prøva å potla meg ud t Kvadrat ikvell...åg ha me meg vag-com (me 2x2 adapter).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då måtte jo eg plutselig åffsjår, så eg kan dessverre ikkje kåmma.

 

Ska prøva å potla meg ud t Kvadrat ikvell...åg ha me meg vag-com (me 2x2 adapter).

 

Eg har vært opptatt heile dagen (7 timar valpakurs, skifta olja og motorvask på golfen samt hagearbeid), og glømte at det va lokallagsnøte i dag. Må snart få rauå i gir og komma meg ut. Men eg komme på Megahjul møtet i mårå. Noen andre som har Vag-Com og 2x2 adapter? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe oppmøte på dette greiene idag? Eg får prøva å komma meg ut hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme dette e jo i dag. Kor ligge megahjul hen i grunn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me møtes på Shell ved Svendsen eksos, bortfor travbanen kvart på 5..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk denne mailen, så blir en annen dag.

 

 

 

 

 

Vi skulle få besøk av dere i dag.. Audi klubben

 

Dette må avlyses. Vi har for mye å gjøre akkurat nå. Kan alle ta ansvar for å sende beskjed rundt om at vi må ta dette på et litt annet tidspunkt..

 

Med vennlig hilsen

 

Tor-Jørgen Næss

Daglig leder

MegaHjul avd. Forus

 

http://www.megahjul.com

 

E-mail: tjn@megahjul.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HERREGUUUUD!!!!!!!!

 

Har vert på sykehuset med kjerringå i heile dag,glemte mobilen hjemma,skynta meg hjem for å spisa før møtet å komme hjem te 2 mld på mobilen.

Den eine e fra MEGAHJUL! VI MÅ AVLYSE P.G.A SYKDOM OG FOR MYE JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Litt seint kanskje???? Reiser ned uansett og møter på shell 1645 slik at alle får beskjed. Snakte med di på tlf å han beklagde så mye,men sa at han skulle komme tilbake så fort det var mulig med ny tid..

 

Vett nåskje eg...... :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HERREGUUUUD!!!!!!!!

 

Har vert på sykehuset med kjerringå i heile dag,glemte mobilen hjemma,skynta meg hjem for å spisa før møtet å komme hjem te 2 mld på mobilen.

Den eine e fra MEGAHJUL! VI MÅ AVLYSE P.G.A SYKDOM OG FOR MYE JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Litt seint kanskje???? Reiser ned uansett og møter på shell 1645 slik at alle får beskjed. Snakte med di på tlf å han beklagde så mye,men sa at han skulle komme tilbake så fort det var mulig med ny tid..

 

Vett nåskje eg...... :confused:

 

Virka ikke bra ut nei. Tenkte faktisk å ta meg ein tur eg og

 

Det er vel bare å kjøra ut kan vel ikke nekte kunder å komme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hav skal en si i dag da?

 

Får ikke tid i dag allikevel, så da var det like greit. Men vet ikke om jeg gjør så mye utav det. Har prøvd å komme i kontakt via tlf med Megahjul Stavanger i mangen dager. Knyt f***ings umuligt å få kontakt. Fikk kontakt med en skreppe på "hovedkontor". Fikk noen priser på billigdekk. Spurte om dem hadde noen "merkedekk" (dunlop, goodyear, bfg, toyo++++), nei, hadde ikke det på lager. Frister heller med dekkonline.com da. Fikk priser på Falken der, og god info om leverigstid osv+++.

 

Koster med jo en del kroner å reise til byen også, og om dem kun har billigdekk så kan jeg like gjerne kjøpe det her i bygda til den prisen her. Ender opp på ca samme pris uansett. Her i bygda skulle jeg få 4 stk Nankang NS2 for ca 4000,- ferdig pålagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hav skal en si i dag da?

 

Får ikke tid i dag allikevel, så da var det like greit. Men vet ikke om jeg gjør så mye utav det. Har prøvd å komme i kontakt via tlf med Megahjul Stavanger i mangen dager. Knyt f***ings umuligt å få kontakt. Fikk kontakt med en skreppe på "hovedkontor". Fikk noen priser på billigdekk. Spurte om dem hadde noen "merkedekk" (dunlop, goodyear, bfg, toyo++++), nei, hadde ikke det på lager. Frister heller med dekkonline.com da. Fikk priser på Falken der, og god info om leverigstid osv+++.

 

Koster med jo en del kroner å reise til byen også, og om dem kun har billigdekk så kan jeg like gjerne kjøpe det her i bygda til den prisen her. Ender opp på ca samme pris uansett. Her i bygda skulle jeg få 4 stk Nankang NS2 for ca 4000,- ferdig pålagt.

 

Kan jo forstå at du ikje gidde reisa fra Årdal ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var trist dette her.. Eg tok å gikk før ifra jobb for å rekka møtet åsså får me beskjed om at det e avlyst :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg var ute på Megahjul litt over kl 5 å der hadde de gått hjem for dagen : klø : hadde ikke de mye å gjør?

Hadde de egentligt tenkt å ha lenger oppe for oss?

 

Nei kjør på Dekkbutikken seier nå eg : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka skjedde me møde idag? Eg måtte jobba øvetid så rakk det ikje, men avlyst????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg klarer holde meg lenger; Som jeg sa i den første diskusjonstråden, så er Megahjul ikke til å stole på (det er min mening og min erfaring). Det er synd at faktisk temmelig mange kanskje hadde tenkt å komme og det er uholdbart å gi beskjed samme dag. I tillegg tar en fyr turen ned der kl 17 og der er det TOMT!!?? Nei, som jeg har sagt tidligere; STYR FOR ALL DEL UNNA MEGAHJUL.

De het tidligere kun Ciservice, men jeg mistenker at de byttet navn ene og alene fordi det gamle navnet forpliktet dem til service.

 

Jeg håper for klubbens medlemmers ve og vel (og fritid) at ingen bruker mer tid på disse folka.

Ha ellers en fortreffelig aften og en god uke med masse kjøring :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For minn del kan jeg bare si spar dei for all kjøring å ta turen til dekkbutikken på tasta så blir det andre boller ;)Å nå så vi alle får gode priser på dekkbutikken og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var borte med Lasse jeg og og så at de var gått for dagen. Travelt my ass....

 

Men uansett stor takk til Stig Haver, som p.g.a. utsatt offshore-tur møtte opp med Vag-Com, overgang og laptop. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.