Stavanger lokallag: Då har med dato til møte på Megahjul

Anbefalte innlegg

Like sorry jeg, som andre, som er i beita for nye dekk.. Skuffende, men jeg gir de nå en sjanse til iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like sorry jeg, som andre, som er i beita for nye dekk.. Skuffende, men jeg gir de nå en sjanse til iallefall.

 

Syns nå de felgene var råfrekke i forhold til de du hadde i fjor! :P Det er vell disse du søker dekk til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja...E der interesse for at me prøve ein gang te eller e folket så skeptiske at me sprer oss for alle vinder???

 

I tilfelle så reise eg ner å "riste" di litt imårå... :dødhest:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er iallefall klar, uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også klar.. håper å klare å vise meg neste gang.. hehe.. Kan ikke gi oss med en gang.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og e klar,pluss 2 kompisser....

 

Ser for meg at me må gje di klar beskjed FØR kjøp at støy vibrasjoner og dårlig lakk ikke vil bli akseptert!

 

Di får jaffal mine rett i trynet om eg ikje e fornøyd.. : brick ::angrygun:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e og klar, sko hatt meg nogen 19" - 20" felga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som gjør att dere apsolutt vil handle felgene hos Megahjul er de billigere enn andre?

Er jo ein haug med dekkbutikker å velge i ?

 

Vis någen skal kjøpe replica felger pass på att det ikke er kinakopier de selger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For minn del kan jeg bare si spar dei for all kjøring å ta turen til dekkbutikken på tasta så blir det andre boller ;)Å nå så vi alle får gode priser på dekkbutikken og.

 

E det den butikken som ligger rett over gabbas? Jobber du der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var borte med Lasse jeg og og så at de var gått for dagen. Travelt my ass....

 

Men uansett stor takk til Stig Haver, som p.g.a. utsatt offshore-tur møtte opp med Vag-Com, overgang og laptop. :tilber:

 

Ja, eg utsatte glatt åffsjår-turen min fårr dette. Eg va tilågme ein tur i Bergen, men snudde på heliporten. Fekk bare såvitt vert jemmåm før eg heiv meg i bilen åg kåmm ud t Shellen åg fekk hørra at d va avlyst. : dum :

 

Men me fekk nå diddla litt me vag-com'en. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida Verken eg eller Roald jobber i Dekkbutikken, men me vil klubbens medlemmer ve og vel derfor annbefaler vi Dekkbutikken . John på Dekkbutikken Tasta er ein kjempekar :tilber: stikk innom han, sei du er medlem i vw audi klubb så ordner han gode priser.

 

Beklager att eg tar dette i denne tråden men som sagt vil me kun medlemmene det beste .

til syvende og sist handler folk der de vil uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det virker ganske så useriøst av en butikk å kansellere en hel gruppe på denne måten..

Da er de ikke opptatt av å selge.....i mine øyne ihvertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke påvirke noen eller stille meg fram som en påståelig fjott her, men synes det er kanskje verdt å ta en tur.. Kanskje er Megahjul bare svada, eller kanskje det er okei, jeg vet ikke, derfor gir jeg de en sjanse til. Jeg har regelmessig handlet dekk i 2 ganger i året i 18 år, og det går igjen med vekslevis bra og dårlig service. Jeg har også en bilpark idag på 12 biler som jeg administrerer på jobben, og jeg kan si litt av hvert om mange "kjeder".

Det som er mest interesant er at jeg oppsøkte en "velrenomert" dekkjede der jeg skulle handle dekk til min privatbil for et par år siden. De var nesten ikke interesert i meg som kunde, men når vi gikk inn på en landsomfattende kjede med ca 500 biler med samme kjede, da ble det kaffe og kaker når audien skulle ha litt ekstrahjelp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe....ofte sånn ja...desverre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det virker ganske så useriøst av en butikk å kansellere en hel gruppe på denne måten..

Da er de ikke opptatt av å selge.....i mine øyne ihvertfall...

 

Det er jeg faktisk enig i, men uansett, det kan være "gyldig fravær" av service.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg har å si om Megahjul er at de har elendig service ved skranken. Tror jeg venta der inne i 15-20 min.. de på verkstedet så meg. Til slutt bare gikk jeg. Og syns det er litt tåpelig at de reklamerer med "opptil 70%" avslag på priser, og allikevel har høyere priser enn andre aktører. Hva de tar 70% avslag av? Rans priser? Jaja, jeg handler ikke der hvertfall.. Men kan godt være med å kikke på felger en kveld, kanskje få noen tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.Kan kanskje legge til her at det va eg så starta dette ballet her....

 

Eg hadde meg ei goe ronde rundt på div dekkforhandlera for ca 1,5 mnd siden.

Mesteparten av di eg va i kontakt med virka ikje som om di hadde så lyst å hjelpa meg med 2008 katalogen som ikje va komt i butikken ennå. Tok turen bort te MEGAHJUL blei møtt med 2 kanon hyggelige karer som brukte MASSE tid rett før stengetid te å få vist meg di nyeste felgene. Fekk forresten kaffi og å guttongen fekk kakao:)

 

SÅ va eg innom igjenn å då va det eg trudde eg gjorde en bra deal med å skaffa VACN bedriftsavtale.

 

Må jo legga te at eg har funet nogen felga som eg 99% sikkert har lyst på å prisen e jo jaffal ikje galen.

 

Syns det e synd at enkelte har opplevd å få dårlig service der når det va ein av di tingå eg va mest fornøyd med.

Ser forresten på hovedforumet at det e MANGE så e missfornøyd med feks SHARIF og,å må bare sei at når eg va der for 2 år siden så sto TOMMY å la på nye felga te meg 1 time ette stengetid. Så der og syns eg det va bra service... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg har å si om Megahjul er at de har elendig service ved skranken. Tror jeg venta der inne i 15-20 min.. de på verkstedet så meg. Til slutt bare gikk jeg. Og syns det er litt tåpelig at de reklamerer med "opptil 70%" avslag på priser, og allikevel har høyere priser enn andre aktører. Hva de tar 70% avslag av? Rans priser? Jaja, jeg handler ikke der hvertfall.. Men kan godt være med å kikke på felger en kveld, kanskje få noen tips!

 

 

Akkurat det med 70% kan me jo ta opp med di når / hvis me bestemme oss for å ta en tur en aen dag i NERMESTE fremtid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La meg sei at eg sedde pris på arbeide du gjør, Svein! Viss du får satt åpp nye ti, så e eg me. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all del, er utrolig fint gjort av deg Svein å styre med dette! Fint at personer står på! Bare så synd at ikke gutta på megahjul ser verdien i dette. Er jo potensiale for å kapre mangen nye kunder! Men da må dem stå på litt også. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns jo det er ganske snodig at dere er frivillig med på å handle med en SÅPASS useriøs butikk!!!

La oss samle sammen noen av punktene som er nevnt i de øvrige innlegg;

Positivt først:

- God service utover stengetid

- kjempehyggelige karer bak disken

- 70% avslag på prisen

Kan ikke se noe mer..... fyll i om dere ser noe.

 

det mindre positive (kanskje mer realiteten):

- elendig service med venting i 15-20min. (opplevd dette selv på den dagen jeg skulle bytte felger etter reklamasjonsak)

- de ønsker en større gruppe velkommen og avlyser under påskudd av at de er "travelt opptatt", noe som viser seg å være fullstendig løgn - lokalet var tomt i 17-tiden som var avtaletiden.

- Prisen er løgn og bedrag. 70% av HVA??? Om det stemmer vil det si at deres varer ved ordinær pris egentlig er dobbelt så dyre som mange av de dyreste forhandlere.

- Kaffien som det skrøytes slik av ER faktisk goe`, men det er såvisst ingen "ekstraservice" de yter sine ventende kunder. Maskinen står der for alle og den er ikke særlig delikat.

 

Det positive er opplevd av noen, men det negative ser ut til å være opplevd av litt flere.

Min konklusjon på det hele er at om det kommer 20 stk til denne "dekk-festen" vil ca. 10 være missførnøyd med kvalitet eller service ved en evt reklamasjon.

Bruk heller tiden på veien enn i en bedrift som liker å lure kundene sine.

Det er min sterke anbefaling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeje...har nå jaffal vert nere å snakt med di idag.

 

Di fekk klar beskjed om ka me syns om at di avlyste same dagen å di konne ikje aent en beklaga på det sterkeste!

 

At det ikje va folk der nere kl 1705 va på grunn av at di stenge kl 1630,va hjemma å spiste å reiste ner igjenn for å montera hjulpakkane så sko ver ferdige te dagen ittepå.

 

Sa og te di at folk hadde stått å venta i 15-20 min uten å få hjelp,di la seg flate å sa at di sko gjørr d di konne for å retta på dette inntrykket.

 

Så tog eg opp dette med kvalitet på dekkå di selge,å då fekk eg beskjed om at hvis me bare ville prøva nogen av "billigdekkå"

diras så va det ikje noge problem å slenga di på disken hvis me ikje va fornøyd!!!

 

MANDAG førstkommende kan me komma igjenn kl 1700 om dokke e interiserte.....

Då sko di bestilla ner endel kule demofelga fra fredrikstad sånn at d va endel å se på utenom det di har frafør.

 

Då e spørsmålet: KEM KOMME??? Eg stille jaffal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille og! E fortsatt intr i å sjå kå de he for ng kjekt. :)

 

Stian: Skjønne at du he hatt dårlig service hos megahjul og hørt mye rart, men ska det ver ein grunn t at me ikje ska gå der? Folk må få lov å laga sine egne meininga. Svein he jo fått veldig bra service der nere. Kanskje det e han som hva heldig eller kanskje det va du som va uheldig.

 

Eg håbe på det sterkaste at dei som vurdere å ikje gå pga ein liden glipp kjeme aligavell. Kem veit, kanskje dokke bli positivt overraska? Hvis det sko gå heilt i dass så he me i minste fall hatt ein sosial samling, fått prata mye bil og ikje minst sikkert trekt litt på smilebånde au, og det e vell ngn av grunnen t at mange av okke meldte okke inn i klubben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille, 1645 på shellen då ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille og! E fortsatt intr i å sjå kå de he for ng kjekt. :)

 

Stian: Skjønne at du he hatt dårlig service hos megahjul og hørt mye rart, men ska det ver ein grunn t at me ikje ska gå der? Folk må få lov å laga sine egne meininga. Svein he jo fått veldig bra service der nere. Kanskje det e han som hva heldig eller kanskje det va du som va uheldig.

 

Eg håbe på det sterkaste at dei som vurdere å ikje gå pga ein liden glipp kjeme aligavell. Kem veit, kanskje dokke bli positivt overraska? Hvis det sko gå heilt i dass så he me i minste fall hatt ein sosial samling, fått prata mye bil og ikje minst sikkert trekt litt på smilebånde au, og det e vell ngn av grunnen t at mange av okke meldte okke inn i klubben?

 

 

Konne ikje vert mer enige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.