#1 Skrevet Mars 31, 2008 Då har eg endelig fått snakt med gutta på Megahjul!' Neste mandag altså 7/4 2008 kl 1700 blir det VACN kvell. Eg har gitt di beskjed om at me FORVENTE goe prisa+ + + + å d sa an at di sko fixa. Eg håbe me blir MASSE folk. 15-20 potensielle kjøpere hadde jo vert ein drøm.... Hvis det ikje e så mange medlemmer so kan/trenger sko til bilen så ta gjerne med noen venner.... Hvis det er ønskelig så kan vi jo møtes en annen plass å kjøre bort i samlet tropp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2008 Kor di holdte t henne? e me på å samlast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2008 Lagerveien 9 på forus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2008 Kjeme sikkart eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2008 Fikser de gode priser på gateslicks?? Isåfall så tar eg gjerne turen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2008 Fikser de gode priser på gateslicks?? Isåfall så tar eg gjerne turen:) Må nesten høre med di om det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2008 Muligens eg slenge meg på for å se det fancy balanseringsutstyret så dei skryte sånn av på sidene derras. Noen så komme med Vag-Com og 2x2 adapter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2008 Dette må eg hive meg me på, selv om eg har hjul då.. e alltid kjekt å kikke etter kommende felger, for du blir jo alltids lei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2008 Muligens eg slenge meg på for å se det fancy balanseringsutstyret så dei skryte sånn av på sidene derras. Noen så komme med Vag-Com og 2x2 adapter? Me har snakt om at di ska visa fram å demonstrere denne fancy smancy greiå ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2008 Muligens eg slenge meg på for å se det fancy balanseringsutstyret så dei skryte sånn av på sidene derras. Noen så komme med Vag-Com og 2x2 adapter? Eg kåmme, åg eg ska prøva å huska å ta me vag-com åg adapteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 1, 2008 Eg kåmme, åg eg ska prøva å huska å ta me vag-com åg adapteren. Det hadde våre gudd, eg trenge å endra tomgangsinjeksjonsmengden på 80'en ette att eg bytta te PP520 dyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 1, 2008 Hvis du vett ka du ska trykka, så stille eg me utstyre å trykka på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 1, 2008 Hørres ut så ein goe plan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 1, 2008 Får håba på litt større interesse enn dette då.....Eg har forresten med meg 3-4 stk Jo mer folk me e desto bedre pris vil eg tru me får. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 1, 2008 I`ll be there 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 1, 2008 Eg komme kanskje gåande...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 1, 2008 Eg komme kanskje gåande...hehe Moroklumpen Har jo mer enn ett sete i min bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 1, 2008 Eg må jobba, men va innom i dag og fekk pris av de. 4195 for 4 stk 224-45 zr/18. Syns i og for seg det va ein grei pris. Dette va ferdig montert på bilen. Har ett annet tilbud på noen andre dekk og. 3500, men dette e ikkje liga gode dekk... Vurderingssak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 1, 2008 Ganske bra pris, for 224-45-18 e jo spesi dim! "Hehe" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 1, 2008 Trenge nye dekk eg og, så får prøva å komma meg utøve ein tur. Va litt teite dato for min del, men kan jo ikkje passa får alle då. Men me får sjå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 1, 2008 Eg stille eg og, altid interessant med goe tilbud.. Men eg kan ikje før itte kl.18 e dårr fortsatt folk der ude då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 1, 2008 Ganske bra pris, for 224-45-18 e jo spesi dim! "Hehe" Hahahahaha!!! fine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 1, 2008 Ska me treffas kvart på en plass ellr bare møda på plassen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 1, 2008 Vært litt kult å møttes på f.eks statoilen på forus, ved travbanen og kjørt sammen bort . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 1, 2008 Eg og lige godt sånne samkjøringar.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...