#1526 Skrevet Juni 19, 2015 Her har du FB gruppa til C&C https://www.facebook.com/groups/570583889668777/?fref=nf Duker opp mage viler på de treffen som man aldri trodde fantes i Trondeim: smil : Kommer du å lufter Audin på søndagen en tur Vegard? Sikkert ett dumt spørsmål men. Hva er C&C??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1527 Skrevet Juni 19, 2015 Skal prøve å få til en tur innover. Hadde vært moro værtfall, får prøve å starte den opp i kveld og få den ut av bukken Så satser vi på at den er ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1528 Skrevet Juni 20, 2015 Da er det bare å møte opp i morgen: rock :: smil : "][/url] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1529 Skrevet Juni 20, 2015 Skal prøve å ta en tur,første lokaltreff på 10-12 år sikkert! Blir vell bare e-golfen da hverken 200'n eller 90'n er på veien enda. Er det nede på jula dere bruker å samles? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1530 Skrevet Juni 20, 2015 Nede på jula ja. Vær obs på at det blir antakelig mye biler der selv kl 18.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1531 Skrevet Juni 21, 2015 Sikkert greit å komme litt før ja,så bilene i klubben kan stå sammen. Kan noen ta med skiltplater? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1532 Skrevet Juni 21, 2015 Jeg rekker desverre ikke komme idag, om noen ønsker skiltplater/klistremerker er det bare å sende meg en PM eller ringe så ordner vi det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1533 Skrevet Juni 21, 2015 Jeg ble utkalt på jobb i kveld og natt så bli dårlig med oppmøte. Vasket og fikset bilen i dag tili så den sto klar Får ta det igjen senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1534 Skrevet Juni 21, 2015 Håper det kommer noen bilder utover kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1535 Skrevet Juni 21, 2015 Håper det kommer noen bilder utover kvelden Får spandere på deg en FB-konto snart BG, letteste måten å henge med på Fant noen spede bilder på FB-sida: Hakket flere biler enn på lokallagstreff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1536 Skrevet Juni 21, 2015 Denne dukka opp og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1537 Skrevet Juni 22, 2015 Litt OT , men noen her som skal i rettning Frøya i nermeste framtid og har plass til 4 hjul på return ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1538 Skrevet Juni 24, 2015 Til de som fortsatt ikke er på fjasboka er det mye bilder lagt ut her: http://tsfotos.com/arrangementsbilder/2015/21juni%20-%20cars%20%26%20coffe%20lade%20trondheim.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1539 Skrevet Juni 29, 2015 Hev meg på fjøsbukken der og jeg da, ettersom jeg tidvis roter oppi Barteland... Er jo ikke aktuelt å lese 103 sider for når dere har møter lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1540 Skrevet Juni 30, 2015 Regner med du kommer innom på søndag Ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1541 Skrevet Juli 4, 2015 22 grader og sol i morgen, regner stort oppmøte Jeg kommer med klistremerker og skiltplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1542 Skrevet Juli 4, 2015 Regner med du kommer innom på søndag Ola? Vi får se da. Overhengende fare for tømmermenn sies det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1543 Skrevet Juli 4, 2015 Satse på tur i mårrå æ å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1544 Skrevet Juli 4, 2015 E på feri t sjølingan, så kjøre ilag me'n Vegard inj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1545 Skrevet Juli 5, 2015 Flott at dere kommer. Jeg gikk på en kjempesmell med poleringen denne helgen men kommer likevel, bilen blir levert dcn ekspert ikveld etter treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1546 Skrevet Juli 18, 2015 Hvor møter dere opp på lokallag treffene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1547 Skrevet Juli 18, 2015 På parkeringen til Europris på Lade, rett over veien for Burger King 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1548 Skrevet Juli 18, 2015 Hadde tenkt å ta meg en tur i morgen. Noen flere som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1549 Skrevet Juli 18, 2015 Kommer en tur i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1550 Skrevet Juli 18, 2015 hadde jeg hatt prøveskilter til imorgen, så skulle jeg og corrado turbo'n tatt oss en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...