Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Tar en tur Søndag jeg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktene sier at det kommer storfint besøk fra Mjøsa og Nord Trøndelag og..

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få tadd turen idag. Blir arti å treffe likesinnede i nærområdet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øser ned nå men skal bli sol fra kl 17 :) Kom kom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det var dårlig oppmøte, så til neste gang må flere prøve å komme :-)

Kanskje skrive på facebooksiden til VACN Trondheim lokallag at det er treff slik at flest mulig får det med seg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg vil kalle 8 biler Midt i fellesferien dårlig oppmøte? Har annonsert på Facebook tidligere uten at det gav noe spesiell respons, treff holdes annenhver uke på samme sted og har gjort det i snart 10 år..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var selv der og syntes det var et greit oppmøte. Må vell stekende sol og varme til for at det skal komme flere. Hadde vært gøy om Trondheim lokallag hadde arrangert et treff i nærområdet. For det er masse feite vag produkt i Trøndelags fylkene ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å synes det var bra oppmøte på søndagen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jeg som kjørte den sorte passat b7'n på treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på disse treffene tidligere for jeg har ikke vist at dere møtes annenhver søndag!:P Men skal prøve å komme om søndagen..;) det blir da den 2.august det da!? Får man kjøpt skiltplater og klistremerker på slike treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jan Ståle.

 

2. august er neste treff ja. Det er jeg som er ansvarlig for skiltplater og klistremerker og har med hver gang jeg er på treff. Du kan naturligvis også få kjøpt utenom, da er det bare å sende meg en PM så fikser vi.

 

Neste søndag er jeg på plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter tråden tidlig slik at flest mulig husker på at i morgen er det treff igjen. Håper folket tar turen.

 

Jeg kommer med skiltplater og klistremerker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen er det treff igjen, siste periode med gode temperaturer og sol før høsten virkelig setter inn?

 

Noen som har planlagt å ta turen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne gjerne ha tenkt meg en tur. Men er mitt i legge tid til junior. Så kommer dessverre ikke: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan tipse om Cars&Coffee-treff kl 2000 for de som er interissert i å se på skjitbiler etter lokallagstreff :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan tipse om Cars&Coffee-treff kl 2000 for de som er interissert i å se på skjitbiler etter lokallagstreff :P

 

Hadde jo vært morro å kombinere om det hadde kommet folk. Kunne møtt opp ved parkeringen på andre siden (Burger King) kl 1900 men tror ikke det er noen overhengende fare for at det kommer noen på treff uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært bedre med et tidligere tidspunkt,så har nåkk flere som bor utenom Trondheim kommet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan tipse om Cars&Coffee-treff kl 2000 for de som er interissert i å se på skjitbiler etter lokallagstreff :P

 

Finner ingen info om C&C idag, står ingenting på fb siden iallefall (mulig jeg er på feil side, jeg har ikke facebook).

 

Noen som vurderer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal på lokallagstreff? Vurderer å slå to fluer i en smekk med Cars and coffee og treff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal på lokallagstreff? Vurderer å slå to fluer i en smekk med Cars and coffee og treff

 

Ja jeg tenker å ta turen, men stille meg utenfor BK på andre siden av gaten. Tenker å være der 1900 før stormen kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg tenker å ta turen, men stille meg utenfor BK på andre siden av gaten. Tenker å være der 1900 før stormen kommer :)

Ok. Får se om jeg ruller en tur før stormen kommer jeg også da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Får se om jeg ruller en tur før stormen kommer jeg også da

 

Høres bra ut.

 

Vært morsomt om flere hadde tatt turen rundt da så kunne vi stått samlet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.