#1626 Skrevet Juli 31, 2016 Kommer kanskje innom i 20 tiden om det fotsatt er folk der. Men uten noen VAG dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1627 Skrevet Juli 31, 2016 Jeg tar turen om det kommer folk. Eirik må komme å lufte nye grombilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1628 Skrevet Juli 31, 2016 Ryktene sier at det kommer både en S og en RS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1629 Skrevet Juli 31, 2016 Fikk bekreftet via sms at det kommer en særdeles grom RS ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1630 Skrevet Juli 31, 2016 Så dette forsent Har vært på helgetur hjemme i Mosjøen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1631 Skrevet August 2, 2016 Fikk bekreftet via sms at det kommer en særdeles grom RS ja Han har vell kun RS6? Han var første jeg tenkte på når jeg så den røde RS2'n her på forumet var solgt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1632 Skrevet August 2, 2016 Fikk bekreftet via sms at det kommer en særdeles grom RS ja Ja, tenkte nesten at jeg måtte ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1633 Skrevet August 2, 2016 Det kom faktisk to gromme RS biler ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1634 Skrevet August 2, 2016 Det kom faktisk to gromme RS biler ja Var det han som handlet den røde RS2'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1635 Skrevet August 2, 2016 Var det han som handlet den røde RS2'n? Nei vet enda ikke hvem som handlet den røde RS2en. Det kom dog en blå RS2 og en Daytona grå RS6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1636 Skrevet August 3, 2016 Litt OT, men ingen i lokallaget som har orginale audi 18" i ET30 til ET37 som de kunne tenkt seg å låne ut i 1 dag? skal på visning med s8'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1637 Skrevet August 27, 2016 Hallo. Her det kommer opp når et er lokallagtreff i Trondheim? rop ut noen dager før neste treff isåfall! Så kan jeg ta turen! Om en Oppdaling med rs4 er velkommen👀 Sebastian Mellemseter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1638 Skrevet August 27, 2016 Passer vell bra i morgen da d også skal være et stort cars & coffee treff samme plass Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1639 Skrevet August 27, 2016 Hallo. Her det kommer opp når et er lokallagtreff i Trondheim? rop ut noen dager før neste treff isåfall! Så kan jeg ta turen! Om en Oppdaling med rs4 er velkommen Sebastian Mellemseter Hei! Ja, hvis du ser i topic og på første siden så er neste treff imorgen Jeg er i Stockholm og mange er på Rudskogen, så det er flere som ikke stiller imorgen iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1640 Skrevet August 28, 2016 Hei! Ja, hvis du ser i topic og på første siden så er neste treff imorgen Jeg er i Stockholm og mange er på Rudskogen, så det er flere som ikke stiller imorgen iallefall Går litt fort i svingene... takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1641 Skrevet September 9, 2016 Noen som har tenkt seg i vei på søndagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1642 Skrevet September 9, 2016 Noen som har tenkt seg i vei på søndagen? Tar en tur i RS6'n visst du kommer med Q7'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1643 Skrevet September 9, 2016 Enhver unnskyldning for å kjøre er noe for meg! 99% sjangs for at jeg og S8'n kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1644 Skrevet September 10, 2016 Tar en tur i RS6'n visst du kommer med Q7'n Ok, da har vi en avtale! Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1645 Skrevet September 10, 2016 Trur kanskje æ må ta en tur æ å da,kanskje ta med sæ ny bil hjæm... Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1646 Skrevet September 11, 2016 Enhver unnskyldning for å kjøre er noe for meg! 99% sjangs for at jeg og S8'n kommer Du har ikke en passasjerplass til en som ikke har noe VAG på veien for tiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1647 Skrevet September 11, 2016 må se om en klarer å komme seg i vei en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1648 Skrevet September 15, 2016 Arti med lokaltreff igjen,første på rundt 10år[emoji4]. Må vell prøve å komme oftere nå som d ble RS6[emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1649 Skrevet September 15, 2016 Arti med lokaltreff igjen,første på rundt 10år[emoji4]. Må vell prøve å komme oftere nå som d ble RS6[emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk Kjøpte du bilen til Eirik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1650 Skrevet September 15, 2016 Kjøpte du bilen til Eirik? Ja,måtte bare det Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...