#1651 Skrevet September 15, 2016 Ja,måtte bare det Sent from my iPhone using Tapatalk GRATIS:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1652 Skrevet September 25, 2016 Hallo, mange som ska på treff idag? Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1653 Skrevet September 25, 2016 Jaja, så ingen jeg. Var innom der rett etter 19.00 og ble i 30 min. Ble å se på alle motorsyklene på andre siden av veien i stedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1654 Skrevet September 25, 2016 Jaja, så ingen jeg. Var innom der rett etter 19.00 og ble i 30 min. Ble å se på alle motorsyklene på andre siden av veien i stedet Tenkte å ivei e, men siden det var lite liv her droppe e dæ.. Bor på oppdal så greit å sjekke litt tidligere neste gang for min del:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1655 Skrevet Oktober 9, 2016 Treff idag folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1656 Skrevet Oktober 9, 2016 Noen som skal på treff i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1657 Skrevet Oktober 9, 2016 (endret) Kunne tenkt meg innom en tur, men får ikke til og komme før klokka20 pga jobb Spørs om det er noen igjen der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1658 Skrevet November 6, 2016 Noen som tar på seg lua og kommer i kveld eller blir det for kaldt for dere trøndere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1659 Skrevet November 6, 2016 (endret) Kommer en tur hvis det blir noe aktivitet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1660 Skrevet Januar 6, 2017 Gocart igjen snart da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1661 Skrevet April 9, 2017 Nånn som kjæm idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1662 Skrevet April 9, 2017 Nånn som kjæm idag? Tar en tur ikveld jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1663 Skrevet April 9, 2017 Hvis det bare blir to stk, orker jeg ikke kjøre innover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1664 Skrevet April 9, 2017 Tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1665 Skrevet April 19, 2017 Hei alle aktive medlemmer:) Mandag 1. Mai inviterer vi til grilling og dekksparking ved Børstad Transport/Dekkmann Stjørdal Vi stiller selvfølgelig med coupe-grillen og stort uteareal Mer info kommer, men håper så mange som mulig har tid til å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1666 Skrevet April 19, 2017 Kjempe bra at dere fyrer opp grillen:) Skal ta meg en tur: smil : Hei alle aktive medlemmer:) Mandag 1. Mai inviterer vi til grilling og dekksparking ved Børstad Transport/Dekkmann Stjørdal Vi stiller selvfølgelig med coupe-grillen og stort uteareal Mer info kommer, men håper så mange som mulig har tid til å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1667 Skrevet April 19, 2017 Kommer en tur om det så blir i passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1668 Skrevet April 20, 2017 Dette er jeg også sugen på 😁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1669 Skrevet Mai 1, 2017 Hei alle aktive medlemmer:) Mandag 1. Mai inviterer vi til grilling og dekksparking ved Børstad Transport/Dekkmann Stjørdal Vi stiller selvfølgelig med coupe-grillen og stort uteareal Mer info kommer, men håper så mange som mulig har tid til å komme Hvilken tid? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1670 Skrevet Mai 7, 2017 Dårlig oppmøte Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1671 Skrevet Mai 7, 2017 Oi, fikk ikke med meg at du spurte på klokkeslett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1672 Skrevet Juni 4, 2017 Hallo, E å rs4n tar turen på treff 18juni(om det er fint treffvær:p) Finner kanskje en potensiell kjøper.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1673 Skrevet Juli 2, 2017 Treff i dag om noen er ute å lufter bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1674 Skrevet Juli 15, 2017 Hallo. Noen som tenker å på treff imorgen? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1675 Skrevet Juli 15, 2017 Ja tar gjerne turen og slår av en prat om det kommer noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...