#1551 Skrevet Juli 18, 2015 Tar en tur Søndag jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1552 Skrevet Juli 18, 2015 Ryktene sier at det kommer storfint besøk fra Mjøsa og Nord Trøndelag og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1553 Skrevet Juli 19, 2015 Skal prøve å få tadd turen idag. Blir arti å treffe likesinnede i nærområdet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1554 Skrevet Juli 19, 2015 Øser ned nå men skal bli sol fra kl 17 Kom kom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1555 Skrevet Juli 19, 2015 Syntes det var dårlig oppmøte, så til neste gang må flere prøve å komme :-) Kanskje skrive på facebooksiden til VACN Trondheim lokallag at det er treff slik at flest mulig får det med seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1556 Skrevet Juli 20, 2015 (endret) Vet ikke om jeg vil kalle 8 biler Midt i fellesferien dårlig oppmøte? Har annonsert på Facebook tidligere uten at det gav noe spesiell respons, treff holdes annenhver uke på samme sted og har gjort det i snart 10 år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1557 Skrevet Juli 23, 2015 Var selv der og syntes det var et greit oppmøte. Må vell stekende sol og varme til for at det skal komme flere. Hadde vært gøy om Trondheim lokallag hadde arrangert et treff i nærområdet. For det er masse feite vag produkt i Trøndelags fylkene ☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1558 Skrevet Juli 24, 2015 Jeg å synes det var bra oppmøte på søndagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1559 Skrevet Juli 24, 2015 Var jeg som kjørte den sorte passat b7'n på treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1560 Skrevet Juli 26, 2015 Jeg har ikke vært på disse treffene tidligere for jeg har ikke vist at dere møtes annenhver søndag! Men skal prøve å komme om søndagen.. det blir da den 2.august det da!? Får man kjøpt skiltplater og klistremerker på slike treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1561 Skrevet Juli 26, 2015 Hei Jan Ståle. 2. august er neste treff ja. Det er jeg som er ansvarlig for skiltplater og klistremerker og har med hver gang jeg er på treff. Du kan naturligvis også få kjøpt utenom, da er det bare å sende meg en PM så fikser vi. Neste søndag er jeg på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1562 Skrevet August 1, 2015 Løfter tråden tidlig slik at flest mulig husker på at i morgen er det treff igjen. Håper folket tar turen. Jeg kommer med skiltplater og klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1563 Skrevet September 12, 2015 I morgen er det treff igjen, siste periode med gode temperaturer og sol før høsten virkelig setter inn? Noen som har planlagt å ta turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1564 Skrevet September 12, 2015 Kunne gjerne ha tenkt meg en tur. Men er mitt i legge tid til junior. Så kommer dessverre ikke: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1565 Skrevet September 13, 2015 Kan tipse om Cars&Coffee-treff kl 2000 for de som er interissert i å se på skjitbiler etter lokallagstreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1566 Skrevet September 13, 2015 Kan tipse om Cars&Coffee-treff kl 2000 for de som er interissert i å se på skjitbiler etter lokallagstreff Hadde jo vært morro å kombinere om det hadde kommet folk. Kunne møtt opp ved parkeringen på andre siden (Burger King) kl 1900 men tror ikke det er noen overhengende fare for at det kommer noen på treff uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1567 Skrevet September 13, 2015 Har vært bedre med et tidligere tidspunkt,så har nåkk flere som bor utenom Trondheim kommet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1568 Skrevet September 13, 2015 Kan tipse om Cars&Coffee-treff kl 2000 for de som er interissert i å se på skjitbiler etter lokallagstreff Finner ingen info om C&C idag, står ingenting på fb siden iallefall (mulig jeg er på feil side, jeg har ikke facebook). Noen som vurderer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1569 Skrevet September 13, 2015 Joda d er treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1570 Skrevet September 13, 2015 [/img] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1571 Skrevet September 13, 2015 Aha se der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1572 Skrevet September 13, 2015 Noen som skal på lokallagstreff? Vurderer å slå to fluer i en smekk med Cars and coffee og treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1573 Skrevet September 13, 2015 Noen som skal på lokallagstreff? Vurderer å slå to fluer i en smekk med Cars and coffee og treff Ja jeg tenker å ta turen, men stille meg utenfor BK på andre siden av gaten. Tenker å være der 1900 før stormen kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1574 Skrevet September 13, 2015 Ja jeg tenker å ta turen, men stille meg utenfor BK på andre siden av gaten. Tenker å være der 1900 før stormen kommer Ok. Får se om jeg ruller en tur før stormen kommer jeg også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1575 Skrevet September 13, 2015 Ok. Får se om jeg ruller en tur før stormen kommer jeg også da Høres bra ut. Vært morsomt om flere hadde tatt turen rundt da så kunne vi stått samlet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...