Troms: Gatebiltreffet i Harstad 7.juni

Anbefalte innlegg

For tredje år på rad har vi gleden av å invitere til Gatebiltreffet Harstad. Datoen er lørdag 7. juni og utstillingen gjennomføres på den store P-plassen ved Høgskolen i Harstad. Treffet arrangeres av medlemmer fra Harstad Hot Wheels og Club Honda Nord. Trafikksikkerhet har vært et gjennomgående tema, og i fjor hadde vi blant annet en demonstrasjon fra ambulansetjenesten.

Gatebiltreffet Harstad har tidligere samlet bilinteresserte og kjøretøyer fra Tromsø i nord til Lofoten og Vesterålen i sør og vest. De fleste som stiller ut bilene, tilhører enten en merkeklubb (Club Honda, Toyota Sportsbil Klubb Norge, Volkswagen Audi Club Norwegen m.fl) eller interesseklubber som Amcar Harstad, Norsk Motorhistorisk Forening, Andøy Gatebilklubb etc. I tillegg er det en del uorganisert ungdom som også får en arena for å vise frem sin hobby. Det er imponerende mye kunnskap og håndverk som presenteres på treffet vårt.

Noen av byens bilforhandlere har benyttet anledningen til å vise frem både nybiler og bruktbiler. Det er også flere utstyrs- og tilbehørsleverandører som har hatt stand på tidligere treff samt at Smått og Rått har vist leketøy for store og små. Sistnevnte har vært et spesielt populært innslag.

På treffet stemmer deltakerne selv frem treffets fineste bil i ulike klasser (fineste lakk/styling, fineste stereo, fineste motorrom og fineste bil). De tre beste i hver av klassene premieres med pokal og gavepremier. Vi har en jury som kårer ”vinnere” i mer eller mindre høytidelige klasser som premieres med gavepremier. Det har også vært særskilte kåringer innen merkeklubbene.

 

Årets treffplass gir oss nye muligheter til både stands og aktiviteter. Området er sentralt i byen og vi håper at vi får enda mer publikum enn tidligere. I utgangspunktet er treffet ”non-profit” for oss og er finansiert av en liten utstillingsavgift på kr. 50,- per bil samt gavepremier fra mange støttespillere i Harstad. Eventuelt overskudd vil bli brukt til oppgradering av teknisk utstyr for kommende treff samt flere aktiviteter for både treffdeltakere og publikum.

Vi håper at dere vil delta på treffet med stand eller representant. Til gjengjeld lover vi å profilere klubben med hyppig omtale fra speakertjenesten samt reklamering før treffet på ulike nasjonale bilforum og under treffet med speakertjeneste.

Treffet er åpent for alle, uansett merke og tilstand på kjøretøyet.

Datoen er som nevnt lørdag 7. juni og stedet er P-plassen ved høgskolen, midt i Harstad sentrum. Portene åpnes kl 1200, men det er mulig å komme tidligere for å rigge utstyr.

Følg med på nettsiden til harstad Hot Wheels på http://www.hhw.dk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem kommer? Hvis vi har forhåndspåmeldte, så setter vi av plass slik at dere kan stå samlet!

Eller så kommer mer program for dagen etterhvert. Jeg skal avtale med Grand hotell i Harstad om rabattert overnatting. De har god garasje slik at bilen får stå innelåst om natta!

Hilsen Håkon!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo bra ut;)

Jeg kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper på å komme meg dit i år også :D kjempe bra treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garasjen min er 300 meter unna, bare komme innom å sjaine opp før utstilling :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nåkk dit ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garasjen min er 300 meter unna, bare komme innom å sjaine opp før utstilling :)

 

Inkludere det kaffe og wienerbrød? ;) Satse på å komme mæ ned dit i år også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... wienerbrød, ka e det?

Kaffe har æ i alle fall, traktarn står å går non stop.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... wienerbrød, ka e det?

Kaffe har æ i alle fall, traktarn står å går non stop.. :)

 

Tydelig du aldri har jobba i det offentlige hvis du ikke vet hva wienerbrød e : haha :

Men da stikker vi sikkert innom en tur å sir hallais Jørgen :)

 

EDIT: Wienerbrød

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje vært en idè å ordna en stor plass til oss? Å sjekka ut hvem som kommer å ikke? Det ser jo egentlig ganske genialt ut det her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer, så fremst bilen blir lakkert til da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydelig du aldri har jobba i det offentlige hvis du ikke vet hva wienerbrød e : haha :

 

Hehe, æ jobbe i Harstad Kommune :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo bra ut;)

Jeg kommer:)

 

Vi må ordne egen stand... :) med party-telt å alt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må ordne egen stand... :) med party-telt å alt :)

 

Det må vi vel klare å få tel;)

Trur det blir konge bra: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kem som ordne me grill?? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selger dem ikke god billig grill mat der ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpe (og trur) at han Enoksen tenkte på grillings i garasjen hans før/etter treffet? : smil : Isåfall har vi et mission Tom!

 

EDIT: Ved nærmere ettertanke e æ litt retarded, og han tenkte nok på te partyteltet, men forslaget mitt står Enoksen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kain nok heilt sikker ta me den stoore gass grilln vårres.. :)

 

Kunne vært artig å hatt en stand me party-telt, grilling osv :)

bare si ifra, så skal vi vel ordne noe bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i og med at dem selger mat på utstillings området, så er det sikkert ikke så kult at vi griller der.

men vi kan godt grille hos jørgen etterpå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant som du sier Tom, men i alle fall, så kain jeg evt. stille med stor gassgrill :)

 

håper jeg å Robin klare å fikse oss evt. en stand med party-telt. ikke noe spesiell grunn til det,

hadde bare vært arti :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, æ tenkte nu på området, men om dem selg mat der e jo den biff.

Mtp. garasjn, så trur æ vi alle må oppom sykehuse me røykskade om vi grille der :)

 

æ tenkte nu i utgangspunkte på litt quick detailing hos mæ førr dem som vil det før utstilling. Har plass tel to bila i slengen og en utførr, så det e jo ikkje allverdens!

 

Men der det e hjerterom e d husrom, right?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant som du sier Tom, men i alle fall, så kain jeg evt. stille med stor gassgrill :)

 

håper jeg å Robin klare å fikse oss evt. en stand med party-telt. ikke noe spesiell grunn til det,

hadde bare vært arti :)

 

Æ e så klart me;)

Må vel å handle ett partytelt som e stort nok først: smil :

 

PS:Huske du Jørgen at du lovde mæ at du skulle polere bil`n min me maskin før treffe??: rock ::evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, vi har planlagt grilling på treffområdet. Jeg har allerede kjøpt inn pølser, hamburgere og cola på tilbud. Jeg passer på å kjøpe dette inn når det er tilbud slik at prisene kan holdes så lave som mulig! Vi fikk faktisk reaksjoner fra publikum ifjor om hvorfor vi solgte maten så billig....

Ellers så jobber jeg med gavepremier! Dere husker vel premiebordet fra ifjor...hehe!

 

Dette treffet blir kjempebra! Følg med på http://www.hhw.dk - der kommer det jevnlig nyheter om treffet m.m....

 

Vi ses!!!!

 

Håkon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.