Troms: Gatebiltreffet i Harstad 7.juni

Anbefalte innlegg

Da har jeg undersøkt med Harstad Camping. De har mange ledige hytter. Bl.a. to store ledige hytter, 3 litt mindre hytter og flere av de minste uten dusj og WC. Prisene er 950, 800 og 375 - hvis jeg ikke husker feil...Campingen har jo egen nettside...

Forøvrig så har jeg holdt av de to største, der er fin treffplass i bakkant av den innerste hytta... Det er god plass til parkering også der!

Så forholdene ligger godt til rette for sammenkomst på kvelden!!!!

Gi meg tilbakemelding snarest! Jeg har altså tatt av de to fineste hyttene - først til mølla!

 

Oi - der var det bare en stor hytte igjen...det gikk fort det gitt!

 

Regner med at du reserverte en gul til meg?(oss)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår at flere går sammen og leier hytte hvis de kan tenke seg overnatting/kveldsparty. Det koster jo bare 150 - 200 kr for hver i overnatting. I den minste hytta blir det jo under 100kr. Men de hyttene er små..

Så det er lurt å hive seg rundt og bestille hytte så snart som mulig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at du reserverte en gul til meg?(oss)

 

Joda, du har fått hytte. Tenkte nok at du ville ha en gul hytte, du som kjører gul firmabil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er plakater for Gatebiltreffet i Harstad 7.juni klar for utsendelse. Trenger noen til å sette opp plakater i Tromsø og Svolvær. De som kan tenke seg å gjøre dette kan sende postadressen på PM til meg.

Eventuelt så kan plakaten sendes pr. mail og så skrives ut...

Hvis noen vil ha plakaten selv, så kan jeg sende den i word-format.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, du har fått hytte. Tenkte nok at du ville ha en gul hytte, du som kjører gul firmabil...

 

Haha... Ja det passer jo bra. Bare vi får strober og sirene på taket er jeg fornøyd..;)

Flott, da er vi i rute;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebiltreffet i Harstad 7.juni er et samarbeid mellom Harstad Hot Wheels og Club Honda Nord. Nå er også VW-Audi Club med for fullt! Nemlig RoadShow Nord 2008! Dette blir stort, dette blir kjempebra! Du må ikke gå glipp av dette treffet!

Alle tre klubbene gleder seg til 7.juni i Harstad!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faaaaaaaaan å at æ må reise på den dær satans hytta denna helga..!

 

men super bra at RoadShow Nord 2008 blir med.

 

(fikk velge mellom å dra på hytta Gatebil Treff Harstad helga, eller Sommertreff ACR helga...)

 

vurderer å sende biln min med sjåfør på Harstad helga, med kamera å alt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faaaaaaaaan å at æ må reise på den dær satans hytta denna helga..!

 

men super bra at RoadShow Nord 2008 blir med.

 

(fikk velge mellom å dra på hytta Gatebil Treff Harstad helga, eller Sommertreff ACR helga...)

 

vurderer å sende biln min med sjåfør på Harstad helga, med kamera å alt :)

 

Ka i .......!?

Æ kan lett komme å hente den å kjøre den tel byen: smil :

Får bare kjæringa tel å kjøre mæ fra byen tel wogtor,så plokke æ den opp å parkere den trygt ilag me min bil;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OH, kansje man skulle hive seg rund å bestille hytte? flere herfra som er med på den eller?

Ta oss en fest osv.. ingen som liker det kansje? :P

Jeg er forresten ferdig med scootersesongen nå, så jeg er med på bilrelaterte ting igjen.. ;)

 

Håper på å flest mulig av dere til å være over til Søndag!!

Festen blir ikke den samme uten "Tromsø-kjærnen";)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se ut som jeg må ta meg fri helg denne helga :P Hvem fra Tromsø skal være over til Søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ tenkte å sove over der til Søndagen, muligens, kommer litt ann på kor mange andre fra Troms som blir med nedover... Ken Arne snakka nokka om at æ kunne sove oppå (??) han, og æ trengte ikke ta med sovepose eller nokka. Men måtte huske vaselin, bleia, nål og tråd, papir og masse sprit. : klø : Hørtes egentlig ut som en dårlig deal når æ tenke mæ om. Kanskje vi bare smekke opp telt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenkte å sove over...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har plass på hytta, ta med liggeunderlag å sovepose, så træng dåkker ikke telt!

 

Vet ikke kor mange vi blir, men d blir nok sikkert ikke så mange at d ikke e plass til dåkker.

 

Jørgen: Dårli deal?!?!?! Du va jo den som foreslo d;)

Haha...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andøy Gatebilklubb hentet hjem 6 pokaler ifjor med sine 6 biler på Gatebiltreffet i Harstad. Fikk ikveld beskjed at de kommer med 10 biler iår! Bilene de stiller med er helt råe!!!! Jeg håper at T4-en kommer i år også. Jeg ble helt stum av beundring ifjor!

Snakket med gutta her om dagen, da jobbet de på spreng med bilene for å få dem ferdige til 7.juni!!!!!!!!!!!!!

Så om DU som leser dette ikke har bil å stille ut, så er det likevel bare å pakke bagen og dra til Harstad. Dette blir kjempebra!

På yr.no melder de knallvær med 19 graders varme på onsdagen - tre dager før treffet. Så husk badebukse! Da kan vi stupe fra kaia ved treffplassen! Ok da, glemte at det er forurenset hav utfor kaia...men vi kan jo bade på Harstad Camping!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nå fått forhåndspåmeldt 60 -70 biler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blakk.no blir ikke noe treff på meg : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kødder du med meg ?!? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AUDUN! WTF? NULL TREFF? Om jeg blir ferdig med bilen så tar du med deg kjærringa så sitter dere på meg. greit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller så kan du sitte på meg i BMW'en ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller at jeg kankje kan ordne deg gratis tur med hurtigbåten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller at jeg kankje kan ordne deg gratis tur med hurtigbåten;)

 

Du kan vel ikke fikse gratis tur med hurtigruta så slipper jeg å kjøre? ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo altis spleise på tur for dæ Audun! Æ kan sikkert ordne overnatting åsså! Problemer er til for å løses!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel ikke fikse gratis tur med hurtigruta så slipper jeg å kjøre? ;P

 

Ja, æ har busslappen, kan låne en buss og komme og hente dokker! Hehe..det var altså en spøk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.