Troms: Gatebiltreffet i Harstad 7.juni

Anbefalte innlegg

På samme vis som ifjor, har vi endel utstillere på treffet. Minst 4 bilforhandlere viser nybiler, ellers blir det biltuning, polering, nanobehandling, slitedeler, soting, Gjensidige, Naf, Ambulanse m.m. Og det kommer nok flere.. Jeg jobber med saken.

Skal vi finne på noe om kvelden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På samme vis som ifjor, har vi endel utstillere på treffet. Minst 4 bilforhandlere viser nybiler, ellers blir det biltuning, polering, nanobehandling, slitedeler, soting, Gjensidige, Naf, Ambulanse m.m. Og det kommer nok flere.. Jeg jobber med saken.

Skal vi finne på noe om kvelden?

 

Hadde vært arti med en fest utpå kvelden: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjør avtale med Grand i Harstad om overnatting til reduserte priser. Der kan altså bilene stå innelåst! Ellers så kan jeg ordne med en inngjerding på Harstad Camping, hvis noen vil overnatte der..

Har også forøvrig høvelig bra plass for parkering her hjemme hos meg i Harstad...utendørs riktignok...

 

Håkon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette tror eg må få med meg hvis eg har anledning. Har ikkje sett denn tråden før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er plakaten for Gatebiltreffet i Harstad ferdig. Noen i Tromsø som kan henge opp plakater? Plakater er nå sendt til Lofoten, Vesterålen, Narvik, Bardufoss, Senja. Dersom noen likevel ikke ser plakater på disse stedene eller andre aktuelle steder, så gi beskjed her eller private massage..kanskje kan du henge opp noen flere plakater?

Håkon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan blir treffet? må man ha en "strøken" vag for å delta? Eller er dette mest bare for show:P

 

kan jo henge opp plakat på arbeid her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke kun VAG som skal delta på dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Kristian sier er ikke dette for bare VAG, og selvfølgelig må du ikke ha en "strøken" VAG for å delta. Kommer du nedover, Hans, med en av dine mk1 kommer hvertfall jeg til å sette mer pris på det, enn enhver "strøken" nybil ;) Og jeg vet det er flere blant oss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut, bare bekymra for at man stiller med en bil som er verdt en brøkdel av en felg på en S6:P

Tar med meg einseren da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta du me einsern, så tar æ me 50-en så kan dem stå ilag å prate om gamle daga, hippie-tia og sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kan prate om 80-tallet og mi tid som embrio/liten gutt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min golf e hellig, kjøpt av klosteret her i byen:D Har enda ikke hevve ut korse som låg inni den. kæm vet:P

Men høres bra ut iallefall.

Alle blir å kjøre lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forandring i planene, jeg/vi kommer nedover til dette også!: smil :

 

Planene mine var Våler og Hovedtreff, men siden Jørgen G og Tom B skal nedover til Harstad så skal jeg også: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er egentlig veldig for en skikkelig fest og grilling på kvelden på Harstad Camping. Er jo kjempe fasiliteter der. Meget pen plass nede ved havet og super dusj muligheter med nye dusjer.

 

Håkon kan du sjekke muligheten for å få til noe slikt dere nede etter treffet. Er sikkert mange flere en bare oss her inne som kunne tenkt seg å være med på det. Jeg kan sikkert stille med et par griller om jeg får litt tidlig beskjed.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er egentlig veldig for en skikkelig fest og grilling på kvelden på Harstad Camping. Er jo kjempe fasiliteter der. Meget pen plass nede ved havet og super dusj muligheter med nye dusjer.

 

Håkon kan du sjekke muligheten for å få til noe slikt dere nede etter treffet. Er sikkert mange flere en bare oss her inne som kunne tenkt seg å være med på det. Jeg kan sikkert stille med et par griller om jeg får litt tidlig beskjed.

 

Høres heilt glimmrende ut:tilber:

Hiver meg med på det forslaget;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er egentlig veldig for en skikkelig fest og grilling på kvelden på Harstad Camping. Er jo kjempe fasiliteter der. Meget pen plass nede ved havet og super dusj muligheter med nye dusjer.

 

Håkon kan du sjekke muligheten for å få til noe slikt dere nede etter treffet. Er sikkert mange flere en bare oss her inne som kunne tenkt seg å være med på det. Jeg kan sikkert stille med et par griller om jeg får litt tidlig beskjed.

 

Vi skal bo ilag! Æ du å Morten...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dokker har jo en tendens til å bo og sove ilag litt VEL OFTE Ken og Øystein... : klø :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal undersøke med Harstad camping i morgen om der er ledige hytter og om det kan settes av plass til "treffplass". Jeg har god kontakt med campingen...jeg har vært med og arrangert mange treff der de siste årene...her er nettsiden til Harstad camping: http://www.harstad-camping.no

De har noen store hytter med dusj/do hvor ganske mange kan overnatte, da blir det forholdsvis rimelig å bo der. Ellers så er det jo en egen sjarm å bo i telt når man er på treff..

Harstad Camping er 4-5 km fra Harstad sentrum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dokker har jo en tendens til å bo og sove ilag litt VEL OFTE Ken og Øystein... : klø :: haha :

 

Opps, oki. Du kan få joine du å Tom å:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg undersøkt med Harstad Camping. De har mange ledige hytter. Bl.a. to store ledige hytter, 3 litt mindre hytter og flere av de minste uten dusj og WC. Prisene er 950, 800 og 375 - hvis jeg ikke husker feil...Campingen har jo egen nettside...

Forøvrig så har jeg holdt av de to største, der er fin treffplass i bakkant av den innerste hytta... Det er god plass til parkering også der!

Så forholdene ligger godt til rette for sammenkomst på kvelden!!!!

Gi meg tilbakemelding snarest! Jeg har altså tatt av de to fineste hyttene - først til mølla!

 

Oi - der var det bare en stor hytte igjen...det gikk fort det gitt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres litt artig ut dette.! Si i fra om jeg kan hjelpe med noe Håkon!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OH, kansje man skulle hive seg rund å bestille hytte? flere herfra som er med på den eller?

Ta oss en fest osv.. ingen som liker det kansje? :P

Jeg er forresten ferdig med scootersesongen nå, så jeg er med på bilrelaterte ting igjen.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres litt artig ut dette.! Si i fra om jeg kan hjelpe med noe Håkon!

 

Ja, jeg vil gjerne ha hjelp! Vi bruker jo det 3x6m teltet, og da må man bl.a. være flere for å sette det opp. Easy-up riktignok, men men...

Club Honda stiller med endel folk til vakt, parkeringsanvisning og innsjekk. Dette treffet blir nok mye større enn tidligere, så det er kjempefint om du vil hjelpe til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg vil gjerne ha hjelp! Vi bruker jo det 3x6m teltet, og da må man bl.a. være flere for å sette det opp. Easy-up riktignok, men men...

Club Honda stiller med endel folk til vakt, parkeringsanvisning og innsjekk. Dette treffet blir nok mye større enn tidligere, så det er kjempefint om du vil hjelpe til..

 

Jeg har å mulighet til å være med å hjelpe til,bare å rop ut vist du trenger flere folk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, ja jeg skal rope ut!

Foreløpig så må plakater ut, skal snakke med Club Honda, som har med distribueringen av disse å gjøre, om det er steder som ikke har fått plakater....

 

Wienerbrød...........jeg gjorde idag avtale med Shell Åsby om at den som foreviser innsjekknummer fra gatebiltreffet og som fyller bensin på Shell Åsby på lørdag ettermiddag/kveld den 7.juni, får et gratis wienerbrød!

 

Syntes jeg leste noe om wienerbrød her tidligere...hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.