#30726 Skrevet Mai 5, 2015 Någen her som har verktøy te og ta ut hydrauliske ventiler? Har en topp kor eg sko hatt ut ett par av ventilene fra! 32V V8 motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30727 Skrevet Mai 8, 2015 Deiligt å sleppa morgenrushet for ein gangs skyld:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30728 Skrevet Mai 8, 2015 Kor selge de Brunox? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30729 Skrevet Mai 8, 2015 Bil lakk og verktøy hadde det før vertfall, den på toppen av lurabakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30730 Skrevet Mai 8, 2015 Kor selge de Brunox? Santec har de har og åpent i mårå fra 10-13 men er folk til 14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30731 Skrevet Mai 8, 2015 Då får jeg kanskje bare gå opp en etasje å snakke med han Egil hvis han er der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30732 Skrevet Mai 8, 2015 Du har ikke vudert punktsandblåser og epoxygrunning da? Eg har ikke tro på at Brunoxen er bra nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30733 Skrevet Mai 9, 2015 (endret) Jo, har punktsandblåser, men synes den var så lite effektiv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30734 Skrevet Mai 9, 2015 Har hørt mye forskjellig om brunox, ferrobet skal visstnok være bedre. Når jeg drev med rustfjerning, glassblpset jeg først med punkt blåser, så 2.komp syregrunning og epoxy grunning oppå dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30735 Skrevet Mai 11, 2015 http://www.raumabudstikka.com/da-han-skulle-pynte-sine-edlere-deler/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30736 Skrevet Mai 11, 2015 Ka syns dokke om denne prisen på 120k service? Dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30737 Skrevet Mai 11, 2015 Ja eg syns det virket dyrt. Men de har bukta og begge endene som gammlingen pleie å sei. Siden vis du nå går til noen andre å får gjort servicen vil møller senere nekte deg å få rustrepp på garanti /reklamasjon siden bilen ikke har komplett servicehefte fra merkeverksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30738 Skrevet Mai 11, 2015 Ja eg syns det virket dyrt. Men de har bukta og begge endene som gammlingen pleie å sei. Siden vis du nå går til noen andre å får gjort servicen vil møller senere nekte deg å få rustrepp på garanti /reklamasjon siden bilen ikke har komplett servicehefte fra merkeverksted. Den har sje alltid vore hos merkeverksted med di tidligere eierene allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30739 Skrevet Mai 11, 2015 Ok då får du ikke noe dekket uansett så då er det ikke like nødvendig med service hos Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30740 Skrevet Mai 11, 2015 Syke så dyrt oljeskift på DSG va! Sjekk pris på Kvål Auto og Forus Bilverksted, sistnevnte har eg brukt og vært godt fornøyd med både pris og arbeid (billgere enn Møller) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30741 Skrevet Mai 11, 2015 Någen som har prøv vegvesenets sin VOF tjeneste? Eg meldte inn ein busspute eg ikje kom øve uten å ta skikkelig borti. To uker senere va an skrapt :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30742 Skrevet Mai 11, 2015 Vof tjeneste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30743 Skrevet Mai 11, 2015 http://www.stavanger.kommune.no/no/Tilbud-tjenester-og-skjema/vof/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30744 Skrevet Mai 11, 2015 Syke så dyrt oljeskift på DSG va! Sjekk pris på Kvål Auto og Forus Bilverksted, sistnevnte har eg brukt og vært godt fornøyd med både pris og arbeid (billgere enn Møller) Takk for tips, di ska definitivt sjekkas ud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30745 Skrevet Mai 11, 2015 Du reagerer på DSG olje men ikke Dieselfilter for 1000kr? kjenner jeg er glad for at jeg skruer sjøl og kjører gammel shit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30746 Skrevet Mai 12, 2015 Ka syns dokke om denne prisen på 120k service? Dyrt? Lese eg heilt feil eller har di tatt drøyt 4500,- for å kikke på longlifeolja? "Inspeksjonsservice" vil jeg ta som "sett på/testet, ikke byttet"? kjenner jeg er glad for at jeg skruer sjøl og kjører gammel shit Enig:-) Måtte slepe en kollega med slik "nybil" hjem fra jobb idag, godter meg litt ekstra da. (Men de får sikkert fortnok tatt det igen men min flaks):-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30747 Skrevet Mai 12, 2015 Lese eg heilt feil eller har di tatt drøyt 4500,- for å kikke på longlifeolja?"Inspeksjonsservice" vil jeg ta som "sett på/testet, ikke byttet"? Enig:-) Måtte slepe en kollega med slik "nybil" hjem fra jobb idag, godter meg litt ekstra da. (Men de får sikkert fortnok tatt det igen men min flaks):-) Hehe, ja kan vell kanskje tro det, men de bytter olje og filter på denne. Grunnet inspeksjonservice er at de har den lange listen med punkter de går igjennom. Så en service og en inspeksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30748 Skrevet Mai 12, 2015 Noen som kjenner til denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30749 Skrevet Mai 12, 2015 Kjøre forbi an daglig men kjenne ikkje mer te an ser bra ut i forbifarten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30750 Skrevet Mai 13, 2015 Någen med vag com som har sjans å ta ein diagnose, og litt programmering for meg? Må slå av pæresjekk bak, samt finne ut av hvilke pdc sensorer som jukser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...