Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Jrpp

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i lokalaget som har noen 5x112 ET 35-45 felger og lovlige dekk liggende som kan selges rimelig? 16-17-18"

Haster dekka til han som trenger er på korden og økonomien tilsier ikke kjøp av nye dekk nå i disse nedgangstider :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen 16" org a4 b8 felger med ok dekk.

 

3a9449c504043c5be254819babc8d1b4.jpg

 

264bc3985130c155aed34fb19ba58988.jpg

 

225/55-16 et45

 

Send pm hvis intr. :)

 

Tru de e mellom 4-6mm

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har lyst på billige RS6 C5? Kånå fekk oppsigelse så då har eg ikkje råd te an....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har lyst på billige RS6 C5? Kånå fekk oppsigelse så då har eg ikkje råd te an....

 

Sko gjerne, men kånå mussta au jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av den?

 

Send gjerne en PM om du er interessert. Den har noe småfeil selvfølgelig, men er billig av den grunn.

 

RS63.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som he 4x100 spacere? 15-30mm. He fått lånt to, men sko ha lånt to til. :) trenge de våler helgen. :)

 

Edit: har fått tak i. :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med dagen folkens!! :-)

 

Mvh Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulera me dagen! :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere med dagen! Et tog unnagjort, to igjen....

 

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens i Stavangerområdet, mitt søskenbarn solgte en djævelverk av en Golf for noen år siden og han mener at denne kanskje går i Stavangerområdet for tiden. Noen av dere som kjenner til en blå 98 modell med BP25075 som reg.nummer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens i Stavangerområdet, mitt søskenbarn solgte en djævelverk av en Golf for noen år siden og han mener at denne kanskje går i Stavangerområdet for tiden. Noen av dere som kjenner til en blå 98 modell med BP25075 som reg.nummer?

 

BP 25075, VOLKSWAGEN:

TOR SIGURD AASE

KLEPP

Sist EU-godkj:03.06.2015

Neste EU-kontr:05.2016

Skyldig årsavg:0

Omreg.avg:1538

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå eller lilla? Fikk bytta kasse på den for et års tid siden isåfall om jeg husker rett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå eller lilla? Fikk bytta kasse på den for et års tid siden isåfall om jeg husker rett.

 

En av delene. Tror den var mer lilla enn blå. Ja, girkassen tålte ikke stort når den gikk nordpå heller. :) Gikk stygt den bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som he ytre drivledd til golf 1? Sånn i dag?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som he ytre drivledd til golf 1? Sånn i dag?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Får du ikje kjøpt på biltema i mårå? :-)

 

Mvh Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner noen som lakkerer? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kupp-alarm... :P

 

Har gått gjønå økonomien og alt rundt RS6'en de siste dagene. Va på tur og måtte ut med en del penger for eg ikkje har giddå å skru slitedeler, og har bestemt meg for at an ska vekk uansett pris. Sååååå... Hvis du ikkje e redde for å bli sjeden så e der muligheter for å få grapsbillige RS6 nå. Alle bud vil bli vurdert, uansett kor teide de måtte føles. Bilen ska bare vekk, eg e ikkje lagt for å ha gammale bil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye småting. Har en salgsannonse her på VACN: http://forum.vacn.no/showthread.php?283014-*Ny-pris*-RS6-2003-Daytona-grey&highlight=RS6

 

Fikk aldeles nok i helgen da jeg måtte innom verksted for nytt lager og bærearmer. Visste om begge deler men har ikke tatt meg tid til å fikse. Jeg kommer til å ødelegge denne bilen ved å ikke gi den vedlikehold, og kvitter meg med den får å gi noen som har lyst på slik bil en sjanse. Jeg er ikke bygd for gammel bil, så jeg kommer til å kjøpe meg en liten, nesten ny bil istedet, så får 450 hester bare være noe jeg minnes som en kjempeopplevelse jeg hadde en gang i tiden. Bilen er fantastisk, men småting som lager og bærearmer irriterer meg grenseløst, og Møller-sjefen gnir seg i hendene mens han bestiller ny båt på min regning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som he ein motorbukk eg kan låna ei lida stonn?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein av de kjipe biltema ståande på hundvåg som du kan låna leeeenge hvis det duge :P

 

Elefanten t Dag Ivar åg står der, ting går seint når det fysst havne i garasjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ud det va liga greit å kjøba ein. :) ellers takk folkens. :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.