Anbefalte innlegg

Fortsetter diskusjonen som såvidt ble startet på Peppes igår og som også har vært tatt opp flere ganger tidligere...

 

Hvor skal vi avholde de kommende lokallagsmøtene? Følgende alternativ kommer jeg på i farten men ønsker absolutt andre forslag velkomne:

 

- Peppes (God mat, kjekke lokaler, dårlig parkering)

- McDonald Oasen (Elendig mat, brukbare lokaler, bra parkering)

- Vegkroa i Aksdal (Grei mat, OK lokaler, bra (?) parkering)

- Aksdal Bil (Ingen mat, små lokaler, bra parkering)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er åpen får forslag men så lenge det IKKE blir på Egon så er jeg fornøyd !

 

Vegkroa i aksdal har faktisk ok parkering å grei mat... så det er ikke et dumt forslag...

 

Dolly dimple på oasen har jo nye/FINE opppussede lokaler med god parkering..... Tror ikke det er så dumt der ?

 

Bare et forslag.....

 

mvh

 

Erling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Egon er konge jeg, men slite med parkering der og :)

 

Tenkte litt på Dolly Oasen som kanskje er en mulighet... men der er vell lokalene mindre egnet for en gjeng på 10-20? Pluss at jeg ikke vet hvor lenge de har åpent... har de åpent til rundt halv elleve?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har "demontert" en vegg mot mcdonalds så gjør at lokalet er blitt mye større og som igjen vil sei at det egne seg veldig greit for en 10-20 personer :)

 

Åpnings tider er jeg litt usikker på.... Men det kan jo alltid ordnes!

 

Får min egen del så er desverre egon uaktuelt!! (don`t ask)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egon har møkka mat så der vil jeg ikke..

Dolly Oasen har nok oppe til 22.00 viss jeg ikke husker helt feil. så det blir vel litt tidelig stengning.

 

er fornøyd med Peppes både på mat og plass men parkeringen er feil. og det hadde vel gått ann og bruke 2 etasje på peppes? må vel snakke med dem da..

 

McD syns jeg ikke passer helt.. og maten er gørr kjedelig og tørr.

 

alt som har med friluft passer jo dårlig på vinteren og det er jo kjedelig å gå rundt å fryse.

 

er vel ikke så mange flere plasser og oppholde seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta blir'kje lett det er jo ikkje så voldsomt mange lokaler å velge i viss det skal være både god mat og parkeing , det blir liksom enten eller.

Maten går det jo an å bringa. Det er verre med parkeingsplassen.

 

Er jo åpen for forslag , er med på det mesta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å få litt liv i denne diskusjonen igjen.... ser at Dolly på Oasen har åpent til 22.00, er dette noe å vurdere framfor å ha det på Peppes videre fremover? Synes egentlig Peppes har bedre pizza men parkering og slikt er mye bedre på Oasen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dolly har ganske greie lokaler nå..... Så støtter gjerne den tanken... Du får ta det opp i kveld Tord....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

22.00 er vel litt for tidelig stenging? peppes pizzaen er mye bedre! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter gårdagens møte er jeg egentlig veldig klar for å bytte møtelokaler. Joda, Peppes har god mat men når vi blir plassert som igår så er det ikke særlig gøy. Må jo skrike til de som sitter på andre sida av bordet... så derfor ble det kanskje litt "klikkete" igår, men det var IKKE for å være frekk, men pga det var umulig å prate med de som satt langt vekke.

 

Aner ikke hvordan det er på Oasen å sitte ca 15 mann samlet? Jeg synes ihvertfall vi bør få fingen ut å vurdere andre lokaler... ikke minst pga parkeringsmulighetene!

 

Dolly Oasen har min stemme... ihvertfall verdt å prøve der en gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss oppmøte mengden fortsetter så er vi jo over 15 mann.

kan godt prøve på dolly, har ingen problemer med det jeg vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også enig i at det ble litt vanskeligt å snakke me de andre som satt 4 meter i fra oss ;)

 

Jeg også mener vi bør prøve f.eks dolly oasen neste gang!

God parkering å den nye delen gjør at vi trygt kan sitte en god gjeng samlet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da var alle enige om at vi tar neste møte på Dolly?? Dette bør ihvertfall avklares i god tid før møte slik at alle blir informert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vi kan ta en prøve tur nestegang også ha en "avstemming" på slutten av møtet om vi blir der..

 

det som skremmer meg mest ved oasen er potensielle parkeringbulker *grøsse* siden det er mye trafikk der i halv 8 tiden. senteret stenger jo 8...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan går det forresten med roccoen tore? blir den kondemnert eller lar du den gjennoppstå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS!

 

Har vi begynt å informere medlemmene som IKKE har forumtilgang om at treffet er flyttet til DOLLY OASEN?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

hvordan går det forresten med roccoen tore? blir den kondemnert eller lar du den gjennoppstå?

 

Blir nok vrak den kommer aldri på veien igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel da ga jeg beskjed til Mr.Stødle på Scania i dag når jeg var på jobb der inne at møtet er flyttet for å prøve ut nye lokaler... minner dere på at dere må være flinke med jungeltelegrafen ellers vil folk møte "stengte dører" : oops :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dagene går fort gitt... FØRSTKOMMENDE TORSDAG kl. 19.30 på DOLLY Oasen. er det møte gitt... glemte det litt ut : eek : heldigvis kom jeg på det nå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti grisen det hadde passt så mye bedre om det hadde vært neste torsdag :(

Men får prøve og lure det til ja......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti grisen det hadde passt så mye bedre om det hadde vært neste torsdag :(

Men får prøve og lure det til ja......

 

er obligatorisk møteplikt på deg Erling, du så er så aktiv her på forumet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dagene går fort gitt... FØRSTKOMMENDE TORSDAG kl. 19.30 på DOLLY Oasen. er det møte gitt... glemte det litt ut : eek : heldigvis kom jeg på det nå :D

 

Det blir ikveld det vel ?. Hmm. Håper jeg rekker å stikke bortom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.