Anbefalte innlegg

Ja det er i kveld på dolly, og du har møteplikt! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir sikkert litt færre denne gang..

 

Geir jobber

Dag Stian jobber

Tor Geir jobber

Arve jobber (iflg. dag s)

 

Så av mine venner fra før så er det kun jeg som stiller ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var jo greit oppmøte i dag, med tanke på at vi hadde 4 på jobb og 3-4stk på essen tur.. i tillegg til at vi sikkert hadde noen bortkommene lam på peppes :D

 

hadde det når vertfall gøy jeg, ble nå mett også.. men hva sier folket, skal vi holde oss på Dolly Dimples?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greie plass der... Kan nok trygt prøve der et par ganger !

Var veldig glatt hjem over... Det kan nok han i S3`n bekrefte også ;)

Blei grei fart utav tunnelen :P

 

Så nå får vi bare vente på sommeren.... mmm....

 

G00d night!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, vil ha på sommerfelga igjen jeg også : gråter :

nei får vel legge meg, opp kl 6 i morra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greie plass der... Kan nok trygt prøve der et par ganger !

Var veldig glatt hjem over... Det kan nok han i S3`n bekrefte også ;)

Blei grei fart utav tunnelen :P

 

Så nå får vi bare vente på sommeren.... mmm....

 

G00d night!

 

Ganske glatt og svært dårlig sikt hjemover ja!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få deg pigg på S3'en da vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få deg pigg på S3'en da vettu ;)

 

Tror ikkje det nei. Ta det med ro med piggfritt, så duger det.............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig samme for meg hvor vi blir fremover, men vi MÅ bestemme ett sted og ha det der slik at det ikke blir spm rundt hvor møtene skal være (ikke alle som har tilgang til forumet og blir oppdatert på den måten)

 

Argumentet med god parkering på Oasen er ihvertfall ikke så mye å bassere valget på da det er rimelig fullt på parkeringa utenfor i halv åtte tida.

 

Var trivelig møte selv med kun 8 personer, men som allerede nevnt var det mange med gyldig fravær så vi kommer sterkt tilbake ;)

 

Største ulempen med Dolly Oasen såvidt jeg ser er dersom vi blir 15-20 mann og hvor enkelt det blir å sitte samlet. Største bordet der tror jeg ikke tar noe særlig mer enn rundt 12 personer.

 

Så hva foretrekker folket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig samme for meg hvor vi blir fremover, men vi MÅ bestemme ett sted og ha det der slik at det ikke blir spm rundt hvor møtene skal være (ikke alle som har tilgang til forumet og blir oppdatert på den måten)

 

Argumentet med god parkering på Oasen er ihvertfall ikke så mye å bassere valget på da det er rimelig fullt på parkeringa utenfor i halv åtte tida.

 

Var trivelig møte selv med kun 8 personer, men som allerede nevnt var det mange med gyldig fravær så vi kommer sterkt tilbake ;)

 

Største ulempen med Dolly Oasen såvidt jeg ser er dersom vi blir 15-20 mann og hvor enkelt det blir å sitte samlet. Største bordet der tror jeg ikke tar noe særlig mer enn rundt 12 personer.

 

Så hva foretrekker folket?

 

VAr bra på Dollys idag ja. Men som sagt så kani det bli problemer med parkeringsplass i halv åtte tiden, samtidig som det kan bli problemer med å samle gjengen inne dersom det møter opp 15-20 personer. Men samme for meg kor me møtes....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å være "overdramatisk" de største ulempene er:

 

dolly: Parkeringsbulker!

peppes: Tyveri, reker endel raringer rundt på kaia, og er endel fyll der på torsdagskveldene.

 

det er jo god plass på dolly også, men da må vi slå sammen bord osv..

maten er bedre på peppes og vi sitter bedre samlet på peppes. men der er parkeringen dårligere igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før møte idag synes jeg Dolly var glimrende, men etter dagens møte når jeg såg parkeringsmuligheter og hvor dårlig plass det er dersom vi blir mange, tror jeg Peppes får min stemme...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, det er ikke dårlig plass viss man bruker takparkeringen eller parkeringen som ligger litt sør for selve dolly lokalet.

 

edit: men det er egentlig det samme for meg... men vi får bestemme oss kjapt slik at eventuell fast ordning kommer ut til alle medlemmer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve lokalet på Dolly er jo bra , men når vi blir 15-20 mann så tror jeg vi skal slite med og få trødd alle inn der..... Så tror også at vi skal fortsette på Peppes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkt litt nå, og som den matmonsen jeg er så tror jeg jaggu at jeg stemmer Peppes! de har så mye bedre mat der! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En dolly historie fra stavanger !

 

Var hos søsteren/svogeren min i går å vi jobbet (monterte kjøkken).... Drakk såklart en del øl underveis også i 9 tiden bestilte vi en Dolly Pizza (skulle maks ta en time) !

Vel.... Pizza`n var der kl 23:45 ! LATTERLIG service....

 

Satser på peppes vi :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men skal vi avgjøre det engang for alle da? Vi blir på Peppes Pizza frem til sommeren! ok Tord?

slik at alle får med seg hvor vi skal være fremover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke jeg som bestemmer.... har bedt de andre i styre om kommenater så de får bestemme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de var jo ikke på forrige møte, så de vet ikke helt hvordan det var på Dolly.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et er min mening er det mye bedre når vi får parkere sammen, synest det betyr mer å diskutere rundt bilene eller hvordan maten smaker,

men hvor fleste medlemene ønsker å samles betyr då mest.

Etter jul tror jeg ikke det er så mye folk på pakeringsplassene på senterene rundt 7-8 tida,

så det bør jo være et bra alternativ.

 

Kommer til å lage en terminliste for neste halv år å legge ut, har eksamner så har vert mye å gjøre, pluss var netopp på en konge tur til Essen, men må få gjort det før januar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er best når bilene får stå på rad og rekke så vi får inspisert bilene litt bedre :) kanskje ett alternativ å bruke Takparkeringen på Oasen da? mindre bil der, vi er nå så friske i fisken at vi klarer å gå de 200 meterene?

vi ble vertfall stående litt spredt ved sist møte når det gjelder bilplasseringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig at det er fordel med mulighet for å stå samlet, men det tror jeg bare vi kan glemme på Oasen i 7-8 tida. Hvor ofte får ser en 10-20 ledige parkeringsplasser ved siden av hverandre?? Og det å parkere på taket (eller annet sted som ikke er i umiddelbar nærhet av lokal) ser jeg på som en heller dårlig løsning, først og fremst av den enkle grunn at fint få kommer samtidig til møtene, noen litt før halv åtte, mens andre ikke før i åtte tida. Er dette å parkere samlet det viktigste synes jeg kroa på Aksdal eller noe et bedre alternativ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er maten der da? :D

 

Den er rågod... Kom akkurat fra der etter å ha slukt en grill tallerken :P

Lenge leve sliker plasser når gamlingene ikke lager middag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.