Anbefalte innlegg

Jeg syns heller vi skal ta hensyn til parkering enn mat... utover det er det samme for meg, men på oasen er det omtrent aldri p-plasser ledig da, hvis ikke vi står på p-plassen på østsida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jegg synest også att parkering er viktigere enn maten, : bråk : ,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dere ikke glad i mat da gutter? må jo gå ann og kombinere det :D

når stenger denne kroa på aksdal forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt for tidlig kl.21.00

Er jo alltid sulten jeg da : popcorn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok for tidelig det ja... dolly syns jeg også var for tidlig, 22.00.... peppes er perfekt, utenom parkeringen... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter fortsatt på forslag om "nye" møtelokaler som har bra parkering..... Slik det ligger ann nå ser jeg fortsatt ingen andre aktuelle enn Dolly og Peppes... og ingen av de har parkering å skryte over :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Er få plasser som har god p-plass å go mat... Iallefall når det er snakk om 15 biler.... ;)

 

Tipper det (desverre!?) blir peppes neste gang også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer ikke på noen andre plasser som er bra jeg : bh : men som sagt, vi må få ræva i gir og bestemme oss om vi enten skal være på dolly eller peppes neste gang slik at vi ikke skaper enda mer forvirring rundt møte lokaler og noen møter opp en plass vi ikke er... så jungeltelegrafen må jobbe flittig fremover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ikke lett å bestema seg nei, e litt utan forstående, men korti pleie dåkke å ha møte?? blei litt fovirra stod jo så mye rart, hadde hat lyst til å komma på ett "møte", lettare å fera te hgsund en bergen!(Slite me å koma opp på ferja) Vist da ikke er for folk me VIP..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi pleier å ha møtene på Peppes Pizza, men forrige gang prøvde vi oss på Dolly Dimples Oasen for å se hvordan det var der... neste gang vet jeg ikke hvor vi er, men du er velkommen ned :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, ska ta meg en tur når bilen kjem him igjen, og så lenge vinteren helt seg vekke ;) korti i månden har dåkke møte då??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, ska ta meg en tur når bilen kjem him igjen, og så lenge vinteren helt seg vekke ;) korti i månden har dåkke møte då??

 

Første torsdagen i måneden.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var ikke jeg på Dolly sist men det ble vell bra for det, tror nok att det ikke er så veldig mange alternativer utenom Peppes og Dolle virker det som

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal vi være neste gang? er ikke så lenge til nå så folket burde få beskjed!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det ikke ser ut til å komme bedre forslag foreslår jeg at vi bare sier Peppes fremover og dermed er ferdig med diskusjonen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror også att Peppes er det beste forslaget i vinter sesongen, så for vi heller finne ett bedre til våren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, bruk jungel telegrafen flittig da folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen andre ringe å bestille ? Kan ikke komme... Drokner i papir arbeid her å drit som MÅ leveres fredag`s morgning :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar denne gamle tråden opp igjen da jeg ihvertfall ikke mener det er en holdbar løsning at det er usikkert hvor vi skal ha lokallagsmøte. En ting er for oss som er på forumet men for andre er det umulig å forholde seg til en løsning slik den er idag. OVERHODET ikke ment som kritikk til Tore eller han på Kroa, men jeg mener vi er ALT for sårbare når alt står å henger på at en bestemt person kommer.

 

Foreslår derfor at vi igjen vurderer å flytte møtelokaler til ett sted hvor vi ikke er avhengig at noen bestemt person kommer, det vil mao si f.eks. Peppes, Dolly, MCD eller annet tilsvarende sted. Sentrum er blitt ugunstig pga parkering så mulig Oasen (MCD eller Dolly) er beste løsning siden Amanda stenger tidlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar denne gamle tråden opp igjen da jeg ihvertfall ikke mener det er en holdbar løsning at det er usikkert hvor vi skal ha lokallagsmøte. En ting er for oss som er på forumet men for andre er det umulig å forholde seg til en løsning slik den er idag. OVERHODET ikke ment som kritikk til Tore eller han på Kroa, men jeg mener vi er ALT for sårbare når alt står å henger på at en bestemt person kommer.

 

Foreslår derfor at vi igjen vurderer å flytte møtelokaler til ett sted hvor vi ikke er avhengig at noen bestemt person kommer, det vil mao si f.eks. Peppes, Dolly, MCD eller annet tilsvarende sted. Sentrum er blitt ugunstig pga parkering så mulig Oasen (MCD eller Dolly) er beste løsning siden Amanda stenger tidlig?

Kunne ikje vore meir enig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også helt enig.

 

Kun tillfeldig at jeg fikk med meg hvor det var i går.

 

Det var flere folk som kjørte feil.

 

 

Vi kan fremdeles få låne møte rom på Tysværtunet. Mulig dette hadde vert greit om vinteren ?

 

Dette ble også diskutert på møtet i går. Alle der var også enige - vi må ha en fast plass som utgangspunkt å heller flytte det ved spesielle anledninger.

 

Alf Inge snakket også om en ny tur på Møller med muligens noe prøvekjøring av div biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en muliget å trefes samme plass altid (som Oasen/amanda e.)fra eks. 19.30-20.00 og eventuelt kjøre der fra til andre steder, er jo lysere tider også nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med deg Tord, litt vanskelig når det er slik det er nå, men lokael og parkering er jo litt problem , foreslaå att medlemene kommer medforslag om hvor vi kan være

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.