Anbefalte innlegg

Hvem kommer!?

 

Jeg kan si med stor sikkerhet at jeg ikke reiser fredagen neste år! her blir det torsdagen for alle penga! en ekstra dag å drikke på også: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5. - 7. juni 2009 går det 26. Bug Run av stabelen. Undertegnede har selvfølgelig allerede markert helgen i kalenderen, og håper så mange som mulig ellers også gjør det. Bug Run er en folkefest og en happening alle VW-interesserte bør få med seg.. og de som HAR fått det med seg, kommer som oftest tilbake!

 

Så sett av helgen 5.-7.juni 2009, og bli med Camp Norwegen til BaggRann tjugohundraochnio!

 

Og til dere som arrangerer lokaltreff osv, prøv å finn en annen helg enn denne, så flest mulig kan være med, og dere vil heller ikke få problemer med lite folk på treffene deres... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart om man ikke drar vel... ;)

 

 

Og til dere som arrangerer lokaltreff osv, prøv å finn en annen helg enn denne, så flest mulig kan være med, og dere vil heller ikke få problemer med lite folk på treffene deres... ;)

 

Det her gjelder hovedstyret også. : rolleyes

 

Når man ser hvordan nivået er på bilene som drar nedover så går dere glipp av den del. :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

står lokaltreff osv ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

count me in :D

 

neste år blir det nok ikke 1100ccm nedover.. heller litt grovtrimma ener GTI..

 

gleder meg allerede!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

står lokaltreff osv ;) hehe

 

Sto det ifjor omtrent, men det hjalp ikke mye... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kun kopiert det fra i fjor og endret datoen da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kun kopiert det fra i fjor og endret datoen da :D

 

men hva skal vi kjøre for noe til neste år!? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er garantert med på Bug Run til neste år.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG VIL KJØRE BUSS!! :D 23 vinduers! ;) Skal faktisk annonsere i lokalavisen og Felleskjøpet bladet etter om det er noen bønder som har stående på no låve ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG VIL KJØRE BUSS!! :D 23 vinduers! ;) Skal faktisk annonsere i lokalavisen og Felleskjøpet bladet etter om det er noen bønder som har stående på no låve ;)

 

skal jeg si deg en ting? de har det på låven, men ikke faen om du får lov til å kjøpe det!! ;) hehe, sære bønder atltså!

 

Men buss hadde vært gøy:P samba med 23 vinduer er vel bare å glemme men:P uansett buss, så lenge den har splitt i front ruta, er jo tøffe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er man heldig så er det en bonde som bare vil ha John Deere'r der, så da er det ikke plass til en buss ;) hehe..Men luft må kjøres dit neste år, no doubt! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med uansett hva annet av treff som måtte kollidere, dette var en de aller beste treffene jeg har vært på ever...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ble det vist ferie på meg i dag:P haha, da må vi huske å booke mandags fri neste år også! men er det flere folk som er klare for å reise torsdagen neste år? eller er det bare meg? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så typisk at det kræsjer vært år med at dama har bursdag 7juni og vi har årsjubileum 10.. Så enten så får jeg bli singel eller bare kidnappe henne med ned.. Men neste år SKAL jeg være med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ble den andre tråden stengt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om ikke Caddy 4wd'n skal stå klar til Bugrun 2009 gitt! :) Har jævli lyst til å bli med neste år! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ble den andre tråden stengt?

 

Det lurer jeg også på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja, det gikk ikke lange tiden før "bagrun" tråden -09 var i gang. hehehe

Så det selv nå at -08 tråden alt var stengt så rakk ikke svare der jeg,

 

Men uansett til dere alle vinnere. GRATULERE så mye og jeg ser virkerlig frem til neste år. og ja til dere andre så anbefales det å reise på torsdag slik at en får mer ut av helgen og som Tom sier her, en ekstra :venner: drikke dag :D

 

Jeg reiser uansett torsdagen igjen neste år og da hadde det vært fint å fått litt hjelp med å holde av plassen siden den bare blir større og større for hvert år og det er kjedelig å kjøre så langt alene,moro og kjøre kolone :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja, det gikk ikke lange tiden før "bagrun" tråden -09 var i gang. hehehe

Så det selv nå at -08 tråden alt var stengt så rakk ikke svare der jeg,

 

Men uansett til dere alle vinnere. GRATULERE så mye og jeg ser virkerlig frem til neste år. og ja til dere andre så anbefales det å reise på torsdag slik at en får mer ut av helgen og som Tom sier her, en ekstra :venner: drikke dag :D

 

Jeg reiser uansett torsdagen igjen neste år og da hadde det vært fint å fått litt hjelp med å holde av plassen siden den bare blir større og større for hvert år og det er kjedelig å kjøre så langt alene,moro og kjøre kolone :)

 

Jeg er med på å holde av plass;) å jeg er enda mer klar for 1 fest dag til!!! hehe, tror neste år blir like bra som i år, jubileum eller ei!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jag är med.... :D

 

Blir en nedtur å sove i telt da. Caravellen var über som campingbil!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste år kommer jeg med bil som tåler å vises fram!

 

Kjedelig å kjøre nesten 80 mil hver vei med en bil som er så trist at den må gjemmes bort på campen...: gråter :

 

Ellers en topp helg!

Ikke minst er jeg stolt over at jeg klarte å slå opp teltet helt aleine:p

 

PS:

Min treffreportasje i Gatebil Magazine kommer utpå høsten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste år kommer jeg med bil som tåler å vises fram!

 

Kjedelig å kjøre nesten 80 mil hver vei med en bil som er så trist at den må gjemmes bort på campen...: gråter :

 

hehe, fikse opp bad'rocen til neste år da eller? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.