Anbefalte innlegg

hmmmmm.... er jo ikke eu-kontroll på bilen neste år. Kanskje det er muligheter lol

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med (som "alltid") :D

 

ÅPNE DEN GAMLE TRÅDEN!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med! Og hvem vet, kanskje jeg har med en bil som kan brukes på banen? He he.. Ikke så sansynlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helgen er alt satt av i ferielistene her og... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med! Og hvem vet, kanskje jeg har med en bil som kan brukes på banen? He he.. Ikke så sansynlig..

 

går vel bra det? du må bare bygge raceing BÅGE i caben;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg begynner å skru NÅ, så har jeg kanskje bil som går både ned og opp for egen maskin neste år? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg ikke får skrevet i den andre tråden så blir det her.

 

Gratulerer til alle som vant i går.Skikkelig fortjent.7 norske er jo bare :tilber:

 

Dette var helt rått. Takker for for ei knakande bra helg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg begynner å skru NÅ, så har jeg kanskje bil som går både ned og opp for egen maskin neste år? :P

 

Vel.. Det blir nok litt i Siste Liten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så typisk at det kræsjer vært år med at dama har bursdag 7juni og vi har årsjubileum 10.. Så enten så får jeg bli singel eller bare kidnappe henne med ned.. Men neste år SKAL jeg være med!

 

 

hehe gjør som meg ta hu med. tok hu med for 3 år siden å hu har vært hekta siden. er sommerens høydepunkt for hu;)

forøvrig er allerede neste års bug run krysset av i kalenderen. da reiser vi på torsdag og fri mandag så vi kan være til premieutdelingen....mulig golfen kan vises fram å.. store planer til vinteren;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er garantert med, og da med henger på Golf'en :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for noe dumt å spørre om. SÅKLART jeg er med :P gleder meg allerede ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er å med neste år. dette var så kult!

spørs om jeg må bytte ut ringene mot ett vw merke i grillen til neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje de tar hintet å IKKE legger hovedtreffet på samme helga da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for noe dumt å spørre om. SÅKLART jeg er med :P gleder meg allerede ;)

 

Enig, er helt dårlig...

 

Motivasjon til å ferdigstille andre prosjekter og forbedre Passaten ytterligere er på topp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så teit at dette treffet kolliderer med neste års DAV-vårmønstring da.....: klø :

 

Nei fanken heller, neste år skal jeg bli med!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaaaa...... 100mil vel overstått.... å der stoppet bilen!! stoppet 3-4km unna hjemme, å hvem har sagt at jeg har flaks!? hehe;)

clutch vaieren av alle ting som røk, så det burde jo være en smal sak å bytte håper jeg=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med neste år, og da håper jeg at jeg ikke er alene med Corrado : bråk : ( og med ny ic og motor fester :o )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaaaa...... 100mil vel overstått.... å der stoppet bilen!! stoppet 3-4km unna hjemme, å hvem har sagt at jeg har flaks!? hehe;)

clutch vaieren av alle ting som røk, så det burde jo være en smal sak å bytte håper jeg=)

 

den vaieren fikser du lett! Flaks at du ikke nettopp hadde forlatt Mantorp da det skjedde! : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den vaieren fikser du lett! Flaks at du ikke nettopp hadde forlatt Mantorp da det skjedde! : eek :

 

hehe, det skal jeg love deg! men kjapt spørsmål! vaieren er like hel, utenom den enden av vairen som festet til pedalen! skal den ringen være hel? eller er den delt i 2? for min er delt i 2:P hehe, stikker på møller å bestiller ny i morgen tenker jeg=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for atter ei minnerik helg på Mantorp. Neste års treff er allerede plotta inn i livsplanleggingskalenderen: ja :. Da forhåpentligvis med et annet kjøretøy enn vinterbilen (for helårsbruk)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med på nesteårs treff, og hvem vet kanskje med egen bil... Men som sagt hvem vet, motivasjon mangler det ikke noe av etter helga i allefall....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med på nesteårs treff, og hvem vet kanskje med egen bil... Men som sagt hvem vet, motivasjon mangler det ikke noe av etter helga i allefall....

 

Så da er det bare "å smi mens jernet er varmt". Med god fremdrift er du kanskje ferdig til Rudskogen;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det " BARE " 360 dager igjen til neste Bugrun : rock : gleder meg allerede :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jo dårlig ut for årets Bug Run for min del, men dukket jo opp på lørdagen takket være min gode kamerat Morten Lønning!!:glad:

Blir vel at man også må få med seg Bug Run 2009, da forhåpentligvis i en VW... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med neste år, og da håper jeg at jeg ikke er alene med Corrado : bråk : ( og med ny ic og motor fester :o )

 

Dersom alt går etter planen kommer det ihvertfall en sinna rado nedover.... dog på henger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.