Anbefalte innlegg

og takk til Christer for lån av jekk:). Konserten på lørdag tok greit av og orningsvakten måtte gå i Duracellmodus en stund;).

Ingen problem ;)

Ja, vaktene ble ikke imponert når vi hoppa så fælt på borda under konserten at borda knakk gitt... thihi..: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten må jeg nevne at en god del av oss var veldig flinke til å kjøre i konvoi også - faktisk begge veier: ja :.

 

Jeg var helt sikker på at dere skulle dra fra oss lett etter Karlstad men så ble det motsatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en super helg, folkens. Til tross for kjølige kvelder kombinert med halsbetennelse, var dette en hyggelig opplevelse.

Ekstra artig med enda et BR-trofé på premiehyllen : smil :

Så er det bare å glede seg til neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var helt sikker på at dere skulle dra fra oss lett etter Karlstad men så ble det motsatt.

 

Kjørte på "rutina" fra rundkjøringa ved Momarken, så da ble det gamleveien fram til Slitu. Så dere tok oss igjen da vi kjørte over brua. Var jo fin tobilers konvoi hele veien til Holstad, da:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tack för en fin helg, ser fram emot nästa år!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET tror jeg på Anders! :D (Blir det da kombinert Gatebil og BR?)

 

Nå nei, det er i tillegg til de 130 mila jeg hadde helga før ja!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for turen folkens. var min første tur til BR i år, men så klart ikke den siste. hyggelig å hilse på masse nye hyggelige folk.....hadde en knall helg, med en litt lang hjemreise, men det er vel litt sjarm er d ikke det da???

 

Ikke minst: takk for hjelpa til de vi fikk sitte på med fra Karlstad og til grensa......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett meget bra treff.:) Gleder meg allerede til Bug Run 2010: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får legge inn et lite vedlegg selv.

 

Takker alle for et kjempe treff og vi var så og si heldig med været hele helgen, litt små kalde netter og kvelder, og for ikke å snakke om kaldt vann i dusjen .brrrrrr**

Men turen hjem gikk bra og en aldri så etterlengtet varm dusj og sin egen seng var bare "priceless"

(forsov meg på jobb til og med :P )

 

Vi ses neste år.

 

edit: til alle vinere, Gratulere med pokiss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for turen folkens. var min første tur til BR i år, men så klart ikke den siste. hyggelig å hilse på masse nye hyggelige folk.....hadde en knall helg, med en litt lang hjemreise, men det er vel litt sjarm er d ikke det da???

 

Ikke minst: takk for hjelpa til de vi fikk sitte på med fra Karlstad og til grensa......

 

no problem.. fått vite noe mer om bilen?

kjedelig når slik skjer, men men :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

no problem.. fått vite noe mer om bilen?

kjedelig når slik skjer, men men :P

 

ikke fått vite noe særlig, de skal nok begynne på den iløpet av noen dager tenker jeg , så får vi se da... er surt, men vi får ta det med hevede skuldre;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ei fin helg. Mye godis å se på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.