Stavanger: Rudskogen 15. - 17. august

Anbefalte innlegg

Henger ordner jeg, trenger trekkbil/person

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må jo passe på i disse tørre tider, risikoen for skogbrann er fortsatt svært høy :rolleye:

 

Men til deres info, jeg har ikke noe brannslukningsapparat lenger - det lå vel igjen på Våler...? : klø :

 

Tror nok Rudskogen blir græla løye - som dere sier på deres språk :P

 

Ja, så slipper noen å få hele bilen full av pulver:) Men regner med det blir stavanger/vestfold partycamp på Rudskogen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, så slipper noen å få hele bilen full av pulver:) Men regner med det blir stavanger/vestfold partycamp på Rudskogen?

 

Vi er på plass allerede ved 14-tida, så da får dere jaggu kjøre på! Plassene rundt "Kongen av Campingplassen" blir fort tatt, vet dere :P

 

Vestfold/Drammen har som mål å være første lagene på plass, og det er som sagt førstemann til mølla som gjelder for å bli "hangarounds" : haha :

 

I verste fall får dere slå dere sammen med Agder, men da blir det jo en liten bit å gå bort til oss... hihi :nana:

 

PS: Ikke min feil at folk parkerer med vinduene åpne... men regner med de har lært nå..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er sikkert ikke der før i 4-5 tia, men satser på det er god plass til oss og :)

Vi blir nok en liten gjeng på tja...15 biler + om vi er heldige.. Virker som det er god

stemning fra mange her så, kan bli tidenes Stavanger kolonne dette : rock :

 

 

Regner med at vi tar sikte på å stille på Statoil Ålgård Kl 09.00???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn Kristian snakka om 20-25 biler han!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke vært med på fredagskolonna, men jeg drar kl 16. Regner med jeg tar dere igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er sikkert ikke der før i 4-5 tia, men satser på det er god plass til oss og :)

Vi blir nok en liten gjeng på tja...15 biler + om vi er heldige.. Virker som det er god

stemning fra mange her så, kan bli tidenes Stavanger kolonne dette : rock :

 

 

Regner med at vi tar sikte på å stille på Statoil Ålgård Kl 09.00???

 

Tror vi bare tar en sjefsavgjørelse der ja og setter tiden til Statoil Ålgård 0900 som Juvkam sier. :D Så alle sammen....

 

Statoil Ålgård 15.aug kl. 09.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen vil dra senere, så heng dere på kolonne nr 2, statoil ålgård kl 16.00. Jeg kjører over fjellet for å spare tid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har dere tenkt å kjøre E39/E6??? Det går jo sååå mye kjappere å kjøre over fjellet! I tillegg er det mye kjekkere:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på kolonne 2, så får "speiderguttene" tid til å slå opp campen og fyre grillen til vi kommer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn Kristian snakka om 20-25 biler han!!

 

Tror Finni har våre å snifft tynner igjen.... men bler d så mange så e d jo GUDD! Mg å Finni snakte litt om å prøva å ta øve fjellet, men itte å snakkt me enn på jobb idag så blei eg litt skepitsk. Han hadde kjørt der for 2 uge si, å nå hadde de visst graft någe jævlikt oppi der så der va grusvei ett stykke, men me ser ka flertallet vil, men tar me øve fjellet så må me nok ta det litt roligt någen plasse, ikkje alle så har liga go plass under bilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke oppi byrkjedal han tenker da.. der er det noen hundre meter mer kjerrevei nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke oppi byrkjedal han tenker da.. der er det noen hundre meter mer kjerrevei nå..

 

Nei var oppi fjella sa han i telemark eller noe... men tar jo ett par timer mindre til Rudskogen kontra Våler om du tar ferja..

 

EDIT: bruker vel 6-7 t til Rudskogen om sørlandet?

 

Frank: hvor lang tid over fjellet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig eg må henga meg på kolonne nr. 2 siden eg har sagt opp på jobben, og då e det gjerna ikkje lika lett å få fri på fredagen ;) Men har jo ikkje kjangs å henga på Frank uansett med 90hk diesel. Hørte eg slepetau? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sattan eg har lyst å ver me. Drive febrilsk å leite itte någen som kan ta vaktå mi her på jobb nå. Får bare håpa der blir bra ver då. Ser ikkje så bra ut så langt, men det e jo langt fram i tid ennå. Værmessig vel og merke! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett før du komme te dalen holde di på å grava ett stykke

 

Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem for meg så kjøre monster truck! 80 Avant SUV style! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sattan eg har lyst å ver me. Drive febrilsk å leite itte någen som kan ta vaktå mi her på jobb nå. Får bare håpa der blir bra ver då. Ser ikkje så bra ut så langt, men det e jo langt fram i tid ennå. Værmessig vel og merke! ;)

 

http://www.yr.no er enn god plass å sjekke værforholda på til rudskogen treffet....: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ikke høre på den værvarslinga..E jo alt for langt fram i tid :)

 

Syns me kan prøva fjellet denne gangen eg (ska jo ikkje kjøra sjøl :D),

så kan me få lagt myten om at det e drid ein gang for alle eller få fakta på bordet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt der haugevis med ganger og det er god vei der. ER et par hundre meter med grusvei, men det overlever man. For alt vi vet er de sikkert ferdige nå. Og for de som har tenkt på henger... det går fin fint med henger også.

 

Kluge: bruker du over 5timer er du treig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han bruker gjerne over 5 timer, men betraktelig mindre enn 7000kr pr vei :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, tid er penger det også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko eg hiva sveiseapparatet baki avanten bortover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.