15-års jubileumsteff på Rudskogen 16-17 August 2008

Anbefalte innlegg

ja da får jeg som en av to stk bleike og halvfeite nordlenninger takke så MEEEGET for en super mottakelse (av di saftige leppene til Jon-Arne:p)

 

var mange hyggelige folk her nede i sør (sitter ennå i storbyen oslo) som virkelig kan drikke !!!

ikke så normalt at man får kamp om å vinne fullestiheleverden-prisen :P

 

men må vel trekke fram di riktige verdier her:

å få et ansikt på mange trivelige vacn-gærninger er ikke noe man glemmer med det første

og RIIIIKELIG med smekkre biler har dere jaggu også her nede, dere har jo pokker meg alt : haha :

 

men atter en gang Hr. og Fru. Samelsen takker for ei fantastisk helg: rock :

 

P.S. Vårs lille Samuelsen Lappland Trophy går til vår gode venn i BB-RACING Mr. Øystein Beddari for at han er seg selv og det ELSKER vi : rock :: rock :: rock :: rock :

 

What he said. Også ønsker jeg å rette en ekstra stor takk til en utflytta bergenser ved navn Endre Dahlen, for skyss rundt banen og inn til Oslo etter treffet i cabba sin! Ken Arne Brox og Øystein Beddari fortjener også en stor takk for skyssen, de vel 190 mil vi kjørte. :)

 

Ønsker også å si at treffet og helga ellers var kanonbra! Eneste jeg savnet var å få bilene opp og frem under premieutdelingen, slik at en kunne se hvilken bil som vant (lignende BugRun), men dette er vel tatt opp før.

 

Ellers var det veldig morro å møte så mange nye og et par gamle ansikt. Vi kommer garantert igjen, og neste gang får vi huske på å ta med en reinskrott og litt hjemmekok. OG SAMUELSEN!! NO ROE DU DÆ NED!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere var jo klare for førermøte allerede kl 0830 på lørdag morgen : haha :

 

Det er ikke lett med disse klokkeslettene, gitt. : klø :

 

Prøv 05:45 du... : bh :

 

Fikk litt sjokk av den FØRERMØTE-skrikinga. Skvatt til, så på klokka og håpa på at jeg ikke hadde forsovet meg til kjøring... Men ropinga tok jo aldri slutt heller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for et bra treff... gleder meg til neste år (blir moro!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må også få lov å takke for ett konge treff! Beste vacn treffet jeg har vært på vertfall, hyggelig å hilse på kjente og ukjente! Det blir GARANTERT gjentakelse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk litt sjokk av den FØRERMØTE-skrikinga. Skvatt til, så på klokka og håpa på at jeg ikke hadde forsovet meg til kjøring... Men ropinga tok jo aldri slutt heller!

 

Haha..: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må også få lov å takke for ett konge treff! Beste vacn treffet jeg har vært på vertfall, hyggelig å hilse på kjente og ukjente! Det blir GARANTERT gjentakelse!

 

åja så du husker at du hilset på folk ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaah.. kongetreff.. tok det litt mer med ro på lørdagen enn på fredagen.. :) Kluge tok stafettpinnen videre på lørdagen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja så du husker at du hilset på folk ? :P

 

Ja, jeg husker da jeg har hilst på folk, men ikke alltid like lett å plassere navna til ansiktet når du hilser på 15-20 mann i løpet av kvelden og i tillegg er kong alkohol på storbesøk! Men hyggelig å hilse på dere fra nord! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får vel takke for et bra treff jeg å, selvom jeg ikke sov der, men dro i halv 4 tiden.. SKulle forresten ikke porten stenges kl23? Bare sparka til den så seig den opp når vi skulle dra : klø :

 

Mye moro på lørdag'n da.. GTS dreiv med litt showing for damene, som gikk utover 90'n og o.O. lekte sirkusartist med sikkert to flasker tennvæske... Sånn kan det gå :P

 

Hyggelig å hilse på folk og fe også! Var nesten sikker på at noen skulle gjøre noe bøll med bilen min overnatta når jeg dro, siden den er så usynelig.. men den var like "hel" når jeg kom tilbake...

 

I'll be there next year!! : rock :

 

Det blei også mye "faan i hælvette" på Jørgen og Tom fra Tromsø.. haeh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall treff, er ikke stort mer å si om det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja her er det bare å slenge seg på. Takk for et knall treff alle sammen. Konge stemning begge kvelder. Å som flere sier så er det hyggelig å snakke med kjente og ukjente. Her er det bare og sette av tid igjen til neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et kjempe treff:)

 

Ingen som har sett en wolfrace senterkopp utpå der?:P eller har en til overs jeg kan kjøpe?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var et veldig kult treff, selv om jeg ikke husker så mye fra lørdagskvelden. Håper alle er enige med meg i at vacn sine treff er noen av de beste klubbtreffene som er i norge. Både med tanke på priser og folkemasse og ikke minst nivå på bilene. Begynner å bli alvorlig mye fint og gromt i klubben. Håper det også er fler som er enige i at rudskogen er et mye bedre sted å arrangere treff enn vålerbanen. Totalt utklasert der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var et veldig kult treff, selv om jeg ikke husker så mye fra lørdagskvelden. Håper alle er enige med meg i at vacn sine treff er noen av de beste klubbtreffene som er i norge. Både med tanke på priser og folkemasse og ikke minst nivå på bilene. Begynner å bli alvorlig mye fint og gromt i klubben. Håper det også er fler som er enige i at rudskogen er et mye bedre sted å arrangere treff enn vålerbanen. Totalt utklasert der

 

Du trekker hvertfall ikke ned nivå på bilene eller kjøringa for å si det sånn.. Stod bare å venta på deg hver runde igår.. Faen så moro å se.. smal ikke noe særlig når du clutcha'n ut heller.. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får takke for et knallbra treff. Første treffet jeg ikke har kjørt på banen, men jeg tok igjen for det på lørdagskvelden:p

Kan ikke klage på stemningen i vestfold campen, for ikke snakke om varmen.

Hyggelig å møte noen av ansikta bak navna på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank: ville du ikke ha pølse når jeg sto å kokte ved høytrykkspyleren?:P hadde jo akkurat passe varmt vann da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare legge til en ting til jeg er utrolig fornøyd med når det gjelder klubb treffene vi arrangsjerer. Vi er mange ti tals mennesker som er sørpe drita. Det står biler til mange mange millioner rundt om på plassen der. Men man kan stoppe å snakke med hvem man vil. Ingen som ødelegger eller lager herverk. Jeg så ingen som sloss og alle er gode venner. Har vært på endel treff opp gjennom åra men dette er unikt VACN. Vet ikke om noen andre treff der man bare kan slappe av og alle er venner med alle. Og dette håper jeg virkelig alderi kommer til å forandre seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare legge til en ting til jeg er utrolig fornøyd med når det gjelder klubb treffene vi arrangsjerer. Vi er mange ti tals mennesker som er sørpe drita. Det står biler til mange mange millioner rundt om på plassen der. Men man kan stoppe å snakke med hvem man vil. Ingen som ødelegger eller lager herverk. Jeg så ingen som sloss og alle er gode venner. Har vært på endel treff opp gjennom åra men dette er unikt VACN. Vet ikke om noen andre treff der man bare kan slappe av og alle er venner med alle. Og dette håper jeg virkelig alderi kommer til å forandre seg.

 

Meget enig, tenkte det samme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank: ville du ikke ha pølse når jeg sto å kokte ved høytrykkspyleren?:P hadde jo akkurat passe varmt vann da;)

 

 

hehe hadde jeg visst det var kokte pølser på gang ville jeg nok stoppa :P

 

Du trekker hvertfall ikke ned nivå på bilene eller kjøringa for å si det sånn.. Stod bare å venta på deg hver runde igår.. Faen så moro å se.. smal ikke noe særlig når du clutcha'n ut heller..

 

Nå er vel verken bilen min så veldig fin, eller så veldig rå iforhold til mye annet her i klubben, men jeg er nå gtanske fornøyd. Og kjøringa begynte jo å komme seg etterhvert hehe. Ikke det at jeg prøvde å kjøre noe særlig fort rundt banen, men jeg prøvde nå i allefall å slippe forbi de jeg så. Men det var enkelte som bare ville ligge bak meg ;)

 

 

Knut-Erik Jacobsen

Må bare legge til en ting til jeg er utrolig fornøyd med når det gjelder klubb treffene vi arrangsjerer. Vi er mange ti tals mennesker som er sørpe drita. Det står biler til mange mange millioner rundt om på plassen der. Men man kan stoppe å snakke med hvem man vil. Ingen som ødelegger eller lager herverk. Jeg så ingen som sloss og alle er gode venner. Har vært på endel treff opp gjennom åra men dette er unikt VACN. Vet ikke om noen andre treff der man bare kan slappe av og alle er venner med alle. Og dette håper jeg virkelig alderi kommer til å forandre seg.

 

akkurat dette kan jeg være enig i, bilen min sto åpen med nøklene i hele helgen og det var ikke overraskende at den sto på samme plass etterpå. Lørdagen gikk jeg rundt å valsa og alle jeg møtte på var hyggelige og fulle. Veldig unikt og ikke minst artig:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det noen som kan svare på hvorfor porten var åpen? Trodde den skulle stenges...

 

Frank, bilen din er RÅ!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte kjøringa di frank..arti å se andre enn de faste gatebil værstinga som ligg strøkent rundt breisladdsvingen ;)

Bra fest på lørdagen å mye fulle folk,ikke bare vi totninga som kan å drekke..hehe

håper på litt større deltakelse fra totengjengen neste år,var jo 4 stk nå....:confused:

Utroli godt miljø der alle er velkomne i alle bålplasser å alle snakker me alle.. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte kjøringa di frank..arti å se andre enn de faste gatebil værstinga som ligg strøkent rundt breisladdsvingen ;)

Bra fest på lørdagen å mye fulle folk,ikke bare vi totninga som kan å drekke..hehe

håper på litt større deltakelse fra totengjengen neste år,var jo 4 stk nå....:confused:

Utroli godt miljø der alle er velkomne i alle bålplasser å alle snakker me alle.. :tilber:

 

HAh jeg lagde liv hos dere jeg da.. Og Anders :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Vil bare takke for en knakende morsom helg! Dette er første treffet for min (familen`s) del, og gav mersmak så det holdt:) Min sønn på 4 er også fast bestemt på at dette skal han være med på flere ganger etter at han fikk seg noen heat i min fetters S2:)

 

Nok en gang takk, og vi sees igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, takk for et knakende godt treff!

 

Tusen takk til alle medlemmene som tok turen og skapte liv på campen både fredag og lørdag kveld samt alle som tok turen innom for å få med seg utstillingen og banekjøringen!

 

Treffgruppa har nok en gang gjennomført et supert treff det virkelig står respekt av. Med så få frivillige er det rett og slett en kjempebragd å gjennomføre ett treff som går så smertefritt for seg.

 

 

I forhold til gjennomgåingen av banen ifbm på søndag så var dette noe vi gjennomførte etter at flere medlemmer hadde foreslått dette på forhånd. Vi skal se om vi kan effektivisere det neste gang, men følgen er da sannsynligvis at førermøtet må arrangeres enda tidligere.

 

Med tanke på porten så ble denne holdt åpen fordi flere medlemmer meldte at de var forsinket og kom nattestid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet var konge! Ikke noe annet å si enn det! Digg å være medlem i en klubb hvor man får nøyaktig det man ønsker! Keep up the good work!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.